maanantai 15. maaliskuuta 2010

Hyvä Patja, Täydellinen Patja, Paras Patja?

Photobucket

Paras patja tosiaan... ja se ei ole mun sängyssä, vaan vielä haussa, tai itseasiassa luulen sen olevan hotelli GLO:ssa.

Photobucket Photobucket

Olen koemaannut niin monta patjaa ja patjayhdistelmää viimeisen puolentoistavuoden aikana, että tästä on tainnut kehkeytyä jo jonkinlainen pakkomielle. Joitakin olen ostanutkin, mutta todennut käytön jälkeen ettei se sittenkään ole The Patja. Mulla on huono selkä, olen saanut lääkäreiltäkin ohjeita siihen minkälainen patja tulisi hankkia, ja patja taitaa meillä kaikilla muutenkin olla sellainen, mihin haluaa satsata. Haluan tosi jämäkän mutta joustavan (onko siinä yhtälössä järkeä?) patjan. Otan enemmän kuin mielelläni suosituksia vastaan.

Totesin tosiaan kerran GLO hotellissa poiketessani,
että siellä on aivan mahtavat patjat, etenkin toi petari.

Photobucket

Niin ja GLO:n tyynyt oli myös ihan eri luokkaa mitä oman pään alla on ollut.

Photobucket

Voiko nyt oikeesti olla näin vaikea löytää hyvä patja ja tyynyt, peitto kanssa...
Ei kyllä luulis. Kyllä tässä taitaa olla liikkeellä varsin outo ostaja...
Mikä ihme on, Afrikan tähteäkö mä etsin, vai... (Onko sellaista hymiötä, joka näyttää että on vähän tärähtänyt, se kuuluu tähän.)

Ajattelin kyllä että menen GLO:hun takas, ja kysyn mistä ne niiden patjat on. Kai niin voi tehdä. :D Tai koska olen hankkinut tästä itselleni ihan älyttömän ongelman, mun pitäisi varmaan varata sieltä viikoksi huone, pysytellä vain sängyssä, niin tulisi testattua patja kunnolla. Nauratti kun tuli mieleen, miten joissakin hotellin respoissa toisinaan kysytään matkan syytä: "Patjan testaus selän hyvinvoinnille."

Photobucket

Minkälaisilla patjoille te nukutte yönne, ja voiko selkä hyvin?


Kaikki kuvat tuota patjakasaa lukuunottamatta on siis otettu hotelli GLOssa,
(siis paikassa joka pitää mun patjoja pankkivankinaan).

8 kommenttia:

♥Ellas Mirakel kirjoitti...

Kahta en vaihda... Yksi on mun Tempur-patja ja se toinen on... mun Tempur-patja! Tyyny sitten on mullekin murheenkryyni!

Carlina kirjoitti...

Käypä kokeilemassa DUXin patjoja. Helsingissä löytyy ainakin keskustan Stockalta ja Neitsytpolun Duxianasta. On perinteikäs ruotsalainen merkki ja antaa useimmille osille 10 vuoden takuun. Mulla on ongelmallinen selkä enkä ole missään muussa sängyssä saanut yhtä hyvää nukkuma-asentoa kuin tuossa räätälöitävässä Duxissa. Tosin niitten hinnat ainakin parisänkykoossa on jo aika mielenkiintoiset...
terv. Carlina

Linnea kirjoitti...

♥Ellas Mirakel: Hahaha, selvä. Kiitos paljon merkin mainitsemisesta! Tyynyt kanssa kyllä... On ollut jos mihinkin muotoon muotoiltua tyynyä, mutta tämä nainen ei vaan ole löytänyt omaansa.

Carlina: Kiitos paljon! Nyt hävettää, mutta mulla on kirja mihin olen kirjoittanut ylös mitä patjoja olen testimakuuttanut, katson sieltä sekä sinun että edellisen kommentoijan mainitsemat merkit, toivottavasti ei löydy. Parisänkyyn patjaa haen, kuinkahan mielenkiintoiseksi tämä menee =D Ei mutta tosissaan, ihan mahtava kuulla että selkäongelmainen on löytänyt erinomaisen patjan. Kiitos kun kerroit.

Marjis kirjoitti...

Me sijoitettiin muutama vuosi sitten Hästensiin, enkä voi kyllä valittaa..Jämäkkä patja.

Sonja kirjoitti...

Hei! Kiitos kommentistasi, se lämmitti! Kiva kuulla lukijoista ja samalla saa uusia blogeja luettavaksi! Täytyy myöntää että olen sivullasi ennenkin surffaillut ;)

Yst. Terv. Sonja

Minna kirjoitti...

Ihan hyvin voit kysyä sieltä hotellista! Tai lähetä vaikka sähköpostia! :)

Kyllä hyvä yöuni yksi ihmiselämän parhaista nautinnoista :)

Saija kirjoitti...

Mulle kiitos tuo Ville Valo tuon patjan kanssa, hihih!:) Kunhan vitsailen (ei tainnut mennä läpi?;). Mulla on ainakin ihan maailman huonoin patja ja se on todellakin asia johon pitäisi satsata mitä pikimmin! Selkä kyllä kiittäisi...eli patjaostoksille olisi kyllä suunnattava itsekin!

Anonyymi kirjoitti...

Muistaakseni GLO:n sängyt, patjoineen ja peitteineen on Unikulmasta ja itsekin olen niissä nukkunut ehkä parhaiten ikinä!

Related Posts with Thumbnails