torstai 11. maaliskuuta 2010

SJP:n Meikki ja Hiukset

En itseasiassa jostain syystä oikein pidä Sarah Jessica Parkerista, hänestä vaan välittyy jotain sellaista mikä ärsyttää minua. Tiedä sitten onko sillä tekemistä sen kanssa, etten oikein pidä hänen tunnetuimmasta hahmostakaan Carrie Bradshawista. SJP:ilta olen usein kuitenkin bongannut minua kovasti ihastuttaneet hiukset tai meikin. Seuraavaksi jotain suosikkejani. Mukava on se, ettei nainen näytä aina täsmälleen samalta.

Kauniit meikit:

Photobucket Photobucket

Tämä raikas kesäinen meikki ja look on niin ihana!
Inspioi itseäkin hieman "värikkääsempään" meikkiin.

Photobucket

Ja hiukset..
Vitsi kun ne on niin terveen näköiset ja kauniin sävyin raidoitetut aina.
Ja nuo kauniisti laskeutuvat kiharat... huokaus.

Photobucket

Photobucket Photobucket

Täydellinen look taas, eikä silmärypyt minusta haittaa yhtään.
Eihän tämä nainen enää olekaan 20vee.

Photobucket Photobucket

Tässä minusta sekä meikki että hiukset väreineen hipovat täydellisyyttä.
Jotenkin niin kovin pehmoinen ja kerrassaan vaan ihana look.

Photobucket

Ei SJP:kaan herää ihan noin hehkeenä kuitenkaan, vaikka tässäkin kuvassa kovin suloiselta minusta näyttää =)

Photobucket



Anteeksi, en ehdi vastata kommentteihin nyt heti samalla.
Kirjoittelen ensi kerralla niihin!

11 kommenttia:

Pilvenhattara kirjoitti...

Mulla on vähän sellainen viha-rakkaussuhde tuohon SJP.hen. Välillä tykkään ja välillä en :) Tuo kuva missä hällä on nuttura on aivan ihana! Mun mielestä Sarahille sopii hiukset kiinni...ja ehkä juuri tuolleen nutturalle. Joo, näin se on :)

Johanna kirjoitti...

Tykkään kans kovasti noista mekikeistä! Etenkin toi sinertävä kolahtaa, kun itekin käytän ihan arjessa lilahtavaa luomiväriä. Mustaks rajatut silmät nyt on aina upeet.. Kauniin raikkaan luonnollisia meikkejä :)

Karhu kirjoitti...

Heips!
Ajattelin jättää kommentin kun ne niin mukavia kuitenkin on, kivahan se on tietää kuka kurkkii.. :)
Eilen eksyin Kalastajan vaimon^n kautta tänne ja taas uudelleen.. Lisäilen sinut seurattavien listalle, että jatkossakin tänne löydän.

Elisabeth kirjoitti...

On kyllä kivoja kuvia SJP:stä. Olisipa itselläkin hovikampaaja ja -meikkaaja niin aina voisi näyttää noin huolitellulta ;)

-L- kirjoitti...

SJP:n kampaukset sekä meikki ovat kyllä lähes aina tajuttoman onnistuneita. Hiuksissa nimenomaan väri/raidoitus hipoo täydellisyyttä!!

♥Ellas Mirakel kirjoitti...

Heeeeei :o) Kurkkaahan mun blogiin ja uusinta blogipostausta... Luulisin että siellä on sulle ilahduttavia uutisia ;o)

Anu kirjoitti...

Linnea, sinä jätät aina niitä iki-ihania kommentteja minun blogiini, joten jos on ok, niin nyt kun muistan, lisäilen sutkin mun blogilistaan, että löydän tänne muutenkin, kuin silloin kun käyt kommentoimassa mun blogissa:)

Kaitaliina kirjoitti...

SJP:llä näyttää juurikasvukin kivalta. Mä en ymmärrä miten hän tekee sen. Ehkä se johtuu hiusten pituudesta tai jostain. Mä en ainakaan näyttäisi hehkeältä tuollaisella tukalla.. Hiukset siis häneltä ryöstäisin, jos saisin:)

Linnea kirjoitti...

Jemina: Aijaa, mikä sulla aiheuttaa sen etten välillä pidä SJP:sta? Mulla varmaan vaan se hahmo Carrie. Ja mä taas tykkään että hänelle sopii parhaiten hiukset auki valtoimenaan. Tai itseasiassa aika lailla miten vaan, niinku meikkikin. Kaunis, persoonallisen näköinen nainen.

Johanna: Juu, hän on kyl hyvin kaunis tuossa nutturakuvassa, ja mäkin käytän pehmeitä liiloja silmämeikissä, ja toi kuva on jo pitkään innostanut mua kokeilemaan jotain sinistä. Saa nähdä.

Karhu, Heips, heips! Kiitos kommentista. Itsekin tapaan jättää merkin perääni kun eksyn uuteen blogiin. Tietäväthän ainakin kuka on käynyt =) On tosi kiva kuulla että löytyi jotain sellaista että eksyt jatkossakin. Tervetuloa!

elizabeth: Sanos muuta, mutta arvaa mitä, mulla on tulossa jossain vaiheessa postia täydellisen kampaajan löytämisestä....

-L-: Eiks vaan ookkin upean väriset hiukset. Täydelliset! Kiitos viestistä!

♥Ellas Mirakel: KIITOS! Olet aivan ihana, ja olen kiitollinen että tulit jakamaan tuon tiedon mulle. Kiitos PALJON! Ihanaa kun ihmiset on ihania ja ystävällisiä =)

Anu: Kuule sun blogi on niin iki-ihana, ettei sinne paljon muunlaisia kommentteja voi jättää. Ja mitä muuhun tulee, mähän olisin vain otettu jos innostut lukemaan täälläkin, kiitos =)

Kaitaliina: Juuri tosta "juurikasvusta" on mustakin kyse. Tosin, mä luulen että tuo ei ole juurikasvua vaan tyvi on värjätty usein tummemmksi. Se näyttää upelta. Jo pitkään olen halunut värjäyttää hiukseni samoin, mutta vielä ei ole kokeiltu. Mulla on kuvia tallessa muista starleteista joilla on samanlainen "juurikasvu-liukuvärjäys" ruskeissa hiuksissa. Tosi hienoja!

Anonyymi kirjoitti...

Sun damage on dekolteella kyllä kohtuullisen ikävä. Mutta kaunis, eloisa nainen on.

Malenami kirjoitti...

Ihanat inspiroivat kuvat, kiitos:)

Related Posts with Thumbnails