perjantai 10. heinäkuuta 2009

Sarah Jessicalla on Hienompi Sateenvarjo kuin Mulla

Moikka!

Mä en todellakaan tiedä mikä mut pitää kiireisenä, mutta sen mä tiedän että olen kyllä maailman huonoin blogin pitäjä, äh. Enhän mä hyvä ihminen ehdi tänne ikinä, ja sitten kun ehdin niin teen varmaan kymmenen mooonen kuvan postausta samana päivänä, joten tämä tosiaan on nopeiden yhteyksien blogi, joka päivittyy tosi harvoin, jos voisin silleen asian muotoilla. Tosi mukava, kun muutama ihana oli käynyt mua huhuilemassa kommenttiboxissa. Yritän ehtiä sinne seuraavan kerran. Nyt on niin paljon kekkereitä, että mun täytyy juosta, mutta mä yritän parhaani mukaan tulla joku päivä pikaisesti takaisin. Kun musta on niin ihanaa, että aina välillä pumpsahtaa jostain viesti, jossa sanotaan että tämä on ihana tai nätti blogi. Se oikeesti lämmittää sydäntä, kun kuulee jonkun pitävän näkemästään. Kiitos niistä viesteistä! Vaikka olenkin huono bloggaaja.

MissB, sä olet jeesaillut mua niin paljon tässä blogin aloituksessa, ja ollut muutenkin kiva kaveri, niin mä yritän ehtiä tulla nyt samantien neuvomaan sulle noista kuvista, vaikka minähän se olen, joka täällä suurimmaksi osaksi jelppiä pyytelee, joten neuvominen on sitten sen kaltaista, ettäs tiiät =D

Ei enää sadetta.
Pliiiis!
Ku ei mulla ole yhtä somaa sateenvarjoa kuin SJP:lla.
Eikä mieluiten muutenkaan.

Photobucket

2 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Khih.
Arvaa neljästi osaanko mä photobucketissa sitten isontaa niitä kuvia. Se ei anna mun muuttaa kuvan "koko arvoja" tjn..
MUTTA! En luovuta. Siihen asti askartelen lisää nuita ihania kuvia.
Jotka kyllä näyttää ihan aneemisilta.

Elä kokonaan unohda meitä, blogisi lukijoita.

Pretty in Pink kirjoitti...

Hey Reeta ilmottelee, että poistin Pretty in Pinkin :/
Mutta alottelen uutta blogia hyvin pian ja se tulee salasanan taa. Laita spostia ellumam@hotmail.com niin kerron sit kun voi mennä kurkkimaan :)

Related Posts with Thumbnails