keskiviikko 17. kesäkuuta 2009

No Words Needed Here!

Photobucket
Photobucket

12 kommenttia:

Hanne kirjoitti...

Ah, tämä blogi on yksinkertaisesti yksi kauneimpia näkemiäni blogeja! ei voi muuta kuin ihastella ja hämmästellä :)

Linnea kirjoitti...

Oi Kuuh.....
Apua, kyllä kirjoitit nyt niin kauniisti minulle, että olen aivan otettu. Voi kiitos kauniista, kauniista sanoista! Toivottavasti osaan tuoda tänne jatkossakin sellaista materiaalia, että pidät. Nöyrä ja kaunis kiitos vielä kerran!

-SL kirjoitti...

Ihanat kuvat

Sanna kirjoitti...

Itsekö sä teet nuo kuvat? Ihan mahtavia, noistahan voisi tehdä ihkuja tauluja ihan!

Wau.

Linnea kirjoitti...

*~SL: Kiitos paljon!

MissB: Juu itse teen Polyvore.comissa, ja kyllä toisinaan tulee ajateltua että olisi kiva saada jostain tekemästään kuvista ihan taulu. Kiva kun kävit taas =)

Mrs. M kirjoitti...

love! <3

Bellagio kirjoitti...

Heippa! Eksyin sun blogiin taas pienen tauon jälkeen ja voi että kun oli tullut paljon uusia ihania postauksia... Tykkään hurjasti sun blogin visuaalisesta ilmeestä! :)

Hanne kirjoitti...

jos käyt tiputtamassa osoitteesi cantfrench@gmail.com niin arvontakeiju saattaa pian laittaa postissa jotain mukavaa :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei mistä tuo ihastuttava valkoinen kissan wc on peräisin tuolla yhdessä aiemmassa postauksessa? :) Todella ihana blogi! :)

Mrs. M kirjoitti...

heii missä sää ooot? kun ei kuulu :)

Sanna kirjoitti...

Tulehan taas esiin kolostasi!

Oli asiaakin. Miten sinä saat noista kuvista noin isoja? Mulla ne on minimaalisen pieniä. Apua?

Linnea kirjoitti...

BelovedCava: No kuuluuko ny =) Kiva kun olit pistäytynyt. Mä tuunkin seuraavaks katsoon sun kesäkuulumisia.

Bellagio: Voi vitsi, et tiedä miten ilahduin sun viestistä! Mulla kun on nimenomaan ollut niin paljon ongelmia tämän blogipohjan kanssa, joten sen takia on entistä kivempi kuulla, jos joku pitää nimenomaan tänne loihtimastani visuaalisesta ilmeestä, kuten asian ilmaisit. Kiitos paljon. Toivottavasti viihdyt mukana jatkossakin =)

Kuuh: Pakko kiittää vielä uudemman kerran ensimmäisestä viestistäsi, se kyllä ilahduttaa, ja kovasti, kun osuu silmiin. Ja juu, niinkuin varmaan huomasitkin kävin jo tuolloin, kylläkin ainakin pari päivää myöhässä tipauttamassa osoitteeni sinulle.

Anonyymi: Vitsi, mä en tiedä, mistä tuo kissanhiekkalaatikko-kuva on alunperin peräisin, harmi. Tallennan nätin tai kätevän kuvan nähdessäni sen usein koneelle, ja myöhemmin tosiaan harmittaa juurikin tämä.. kun ei tiedä kuvan alkuperää. Josko pömpeli olisi vaikka myynnissä, tai sieltä löytyisi katseltavaksi muita vastaavia ideoita jne. Mutta ikävä kyllä, en osaa sinulle kertoa mistä kuva on peräisin. Surffailen niiiiiiin lukuisten sisustuslehtien/lafkojen jne. sivuilla. Kiitos, oli mukava lukea että pidät blogista.

MissB: Juu, mä oon täällä ny =) Laittelin sulle niitä ohjeita jo silloin aikaisemmin. Heh, oikein naurattaa kun kirjoitan, että minä laitoin ohjeita jollekin.

Related Posts with Thumbnails