lauantai 13. kesäkuuta 2009

Anteeksipyyntö Blogin Lukijoille!

Niin, yksi juttu vielä. Nimittäin anteeksipyyntö niille blogin lukijoille, joilla blogini ei toimi moitteettomasti. Olen saanut palautetta siitä, että blogini vaakavierittää, mikä on ehkä ärsyttävintä mitä voi olla, mutta en kertakaikkiaan osaa korjata asiaa. Olen kyllä pähkäillyt asian kanssa usein, ja se on todella turhauttavaa, sillä toki tahtoisin että blogini olisi nätissä paketissa kaikkien silmien edessä.


Toki voisin valita tuollaisen kapean pohjan, mikä useimmilla on käytössä, mutta minä pidän siitä, että saan katsella kuvia isompina ilman klikkauksia, ja kirjoittaa tekstiä pidemmissä pätkissä. Joten anteeksi! On tosi harmillista, että osalla tänne eksyjistä kuvat pomppivat riveiltään, sivu vaakavierittää jne, mutta olen tullut lopullisesti siihen tulokseen etten kertakaikkiaan jaksa viettää enää yhtään sekunttia tämän asian takia tietokoneella näin:


Photobucket


Joten vielä kerran anteeksipyyntö teille joilla sivuni vaakavierittää. Jos ymmärtäisin tätä html-kieltä, jos osaisin asentaa sen liquid (?) - pohjan, tekisin sen välittömästi, koska olen esteetikko, ja hitsit vieköön että mua harmittaa että blogini ei ole kaikien käyttäjien näytöllä ojennuksessa. Mutta tän suhteen mä luovutan. Toki jos joku on niin yltiöpäisen ihana, että törkkää minulle sähköpostiini LinneaAva(at)gmail.com auttavalla kädellään ratkaisun asiaan, tai jopa valmiin blogipohjan, joka sallii minulle leveän kirjoitustilan, korjaan asian välittömästi, ja lähetän kiitoksesti kesän kauneimman kukkakimpun.


Photobucket


Muuten, I'm done with it. Sorry! Toivon vain, että suurimmalla osalla on jo suurinäyttöiset läppärit, pöytäkoneet, mitä ikinä käytättekään, jolloin blogini näyttää teidän päässä samalta kuin minun päätteelläni. Itselläni on todella nopea yhteys ja suurinäyttöinen läppäri, joten omalla näytölläni kuvien latautumista ei tarvitse odottaa, ja blogin ulkoasu ei todellakaan vaakavieritä, vaan näyttää olevan juuri niinkuin haluan, ja sen takia, vielä kerran silti pahoitellen, aionkin jatkossa unohtaa tuon inhottavan ja rasittavan harmini, ja blogata ylpeänä.


Ylpeänä, like this lady... joka ehkä kyllä onkin bongailemassa netistä yöseuraa itselleen, who knows =)


Photobucket



Eli iloitsen siitä, että minulla on oma sähköinen scrapbook, joka näyttää hyvältä minun silmissäni!

(Anteeksi vielä kerran, harmittaa niin.
Ei mutta mähän lupasin että lopetan asian ajattelun, joten PISTE.)

4 kommenttia:

Anttis kirjoitti...

Kivaa, että olet palannut :)

Minulla blogi näkyy kyllä ihan ongelmitta.

Linnea kirjoitti...

Ihanaa Anttis =)

Pretty in Pink kirjoitti...

Joo ei mullakaan oo mitään ongelmia kyseisen asian kanssa sun blogissas :)

Linnea kirjoitti...

Tosi hyvä et näkyy niinkuin minullakin, kiva kun ilmoititte! Kiitos!

Related Posts with Thumbnails