lauantai 13. kesäkuuta 2009

Kurkataan Kirjahyllyyn

Meillä on yli 50 neliöinen olohuone, johon onneksi mahtuu massiiviset kirjahyllyt, koska meillä luetaan paljon. Tai ainakin minä luen paljon. Niin, tai ainakin mä ostan tosi paljon kirjoja... Eiku, ihan oikeesti, joo, kyllä mä luen paljon. Mies vähän, tai paljon vähemmän, mutta se ei tietenkään estä mua ostamasta hänellekin kirjoja. Tosin mä luen kaikki hänenkin kirjansa.

Ihan huvikseni otin yksi päivä ja räpsin näitä kuvia hyllystä.
Lähinnä coffeetable-books osastolta.
Arvioisin että yhteensä meillä on kirjoja kotona notkumassa...
noooh, kyllä niitä ainakin tuhatkunta täällä on.

Noniin kurkataan...

Photobucket

Photobucket

Photobucket Photobucket

Ja niinkun tästä kuvasta hyvin näkyykin,
elämänkertoja luetaan kyllä laidasta laitaan.

Photobucket

Siinä minimaalisen pieni kurkkaus kirjahyllyihimme.
Pidän todella paljon siitä, että milloin tahansa voin mennä kirjahyllyn luo, kaivaa sieltä jotain inspiraatiota vaatteisiin, ruokaan, sisustukseen, meikkiin jnejne, tai hakea fiiliksen mukaan luettavaksi joko kevyttä Himoshoppajaa, filosofista, historiallista, uskonnollista, hauskaa, jännittävää, elämänkerrallista, you name it - I have it - luettavaa.

Sama muuten pätee leffoihin. Satoja, satoja, satoja leffoja. Ehkä jopa vielä enemmän kuin kirjoja. Me toimitaan ystäväpiirimme leffavuokraamona, popkorneja emme kyllä järjestä, mutta ei ole ollut vain muutama ankea maanantai, tai koti-lauantai, kun ovikello on soinut, ja joku tulee hakemaan leffaa lainaan. Siinä ne sitten valkkaavat. Seisovat, ja notkuvat, avaavat kaapin oven ja toisen, kolmannen, lukevat koteloiden takakansia, lopulta sanovat "Joo, hei voidaaks me ottaa nää?". Sweet.

Love it. Love my Books!
Love my Movies!
(Okei, meidän, ei mun)

5 kommenttia:

Pretty in Pink kirjoitti...

Hei sä oot päk!! :D
Ihmettelin jo pitkään, et maako sut nieli :D
Tuun lukemaan ajatuksella uudet jutut, kunhan palaudun the juhlista!

Linnea kirjoitti...

HEEEEEIPPA Pretty in Pink!!!! Ihana nähdä. Vitsi sait mut iloiselle mielelle viestilläsi.


Itseasiassa veikkauksesi ei mene ollenkaan kauas totuudesta, kyllä se maa melkein minut nieli, mutta aion pitää sen ikävän asian blogin ulkopuolella. Pääasia että täällä ollaan taas, ja ihan suhtkot iloisella mielellä.


Raikasta, kivaa juhlailtaa!

Keke kirjoitti...

Oi miten ihanasti kaikkia ihania kirjoja!! Näyttäispä munkin kirjahylly tuolta=)

Linnea kirjoitti...

Kiitos Keke!

Mä ostan aina kirjoja kun käyn kaupungilla, ja mä käyn USEIN kaupungilla, sen lisäks tilaan niitä tosi paljon.

Madison kirjoitti...

Ihania kirjoja, ma olen kans koko ajan haalimassa kirjoja lisaa ja lisaa, juuri samoista syista kuin sinakin. :)

Mielenkiinto herasi Angelika Kallion kirjaan,onko hyva? Nuorena tuli seurattua paljon Angelikan malliuraa.
Ja desperate housewives on mun lempisarja kaikista. En tiennyt tasta kirjasta ollenkaan,pitaisikohan heti tilata se. Suositteletko? :)

Related Posts with Thumbnails