maanantai 15. kesäkuuta 2009

AIDS

Fashion Against AIDS & HM

Photobucket

Otin ihan suoran lainauksen Henkan sivuilta:

Suuret muoti-, musiikki- ja tyylimaailman tähdet osallistuvat H&M:n ja Designers Against AIDSin (DAA) kanssa Fashion Against AIDS -kampanjaan auttaakseen taistelussa tautia vastaan ja lisätäkseen nuorten tietoisuutta siitä. Katy Perry, Dita von Teese, N.E.R.D ja Yoko Ono kuuluvat artisteihin, jotka yhteistyössä H&M:n kanssa ovat suunnitelleet T-paitoja, T-paitamekkoja, toppeja ja bodeja. 25 % myyntihinnasta lahjoitetaan hankkeille, jotka edistävät nuorten HIV/AIDS-tietoisuutta. Tänä vuonna tuettavia järjestöjä ovat Designers Against AIDS, YouthAIDS, UNFPA ja MTV Staying Alive Foundation. Mallisto on 100 % luomupuuvillaa ja sisältää vaatteita niin tytöille kuin pojille. Sitä myydään H&M:n nuorten DIVIDED-osastoilla sekä Shop Onlinessa 28. toukokuuta 2009 alkaen.

Miten moni teistä osallistui/osallistuu Hennesin kamppanjaan AIDSia vastaan?
Mitä paitoja ostitte?

Itse ihastuin ikihyväksi Dita von Teesen suunnittelemaan paitaan,
joka on päällä ja livenä ehdottomasti vielä paremman näköinen mitä netissä.
Tosi söpö paita!

Photobucket Photobucket

Ja Dita itse on sitäkin hurmaavampi. Mieheni tapasi jokin aika sitten hänet, ja olin niin harmissani etten itse ollut mukana, koska mitä hemmettiä mun mieheni osaa hänen kanssaan jutella. Muodista jne. Yeah Right! Mun mies kyselee vaan kohteliaasti how are you girl jne. Blaah. Myöhemmin kun kysyin mitä Ditalla oli päällä jne, niin mitä: Mieheni ei muista! ?!?!? Come again! Ei muista. "Emmä muista, kai sillä joku musta paita oli". WHAAAAT?!?! Siinäkö kaikki, kai sillä joku musta paita oli. Jesus Christ, miehet!

Jokatapauksessa, ei enempää tämänkaltaisia julkkisjuttuja tässä blogissa,
mutta Dita von Teesen tapaaminen sopi tähän tekstiin hyvin tämän blogikirjoituksen aiheen takia.

Photobucket

Vau Dita von Teesestä, tai pikemminkin hänen tyylistään pitää ehdottomasti tehdä kunnon postaus myöhemmin jossain vaiheessa, sillä on hän on mieletön kaunotar ja tyylitaituri. Ainut mitä pidän pahana on hänen turkkien käyttö, jota en hyväksy lainkaan. Ditahan on tehnyt yhteistyötä PETAn kanssa, joka sinänsä on outoa Ditan turkiksien takia, mutta ehkä siitä myöhemmin postaus.

Äääh, takaisin asiaan.
Dita von Teesen paidan lisäksi hankin kampanjasta nämä Katharine Hamnettin sekä Yoko Onon paidat:

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

Pidän Katharine Hamnettin kantaaottavista suurista t-paidoista, mutta silti kyseisen paidan koko tuli yllätyksenä. Paidan koko 34 on minulle niin reilun kokoinen, että siitä tulikin yöpaita minulle. Hah, ehkä se kannanotoltaan sopiikin yöpaidaksi. Yöpaidan lisäksi se on NääMäVieläJoskusOmpelen-kasassa satojen muiden vaatteiden kanssa, mutta jos haluatte kuulla totuuden, olen tasan kerran kokeillut pari vuotta sitten saamaani ompelukonetta, mutta en keksinyt keinoa miten saan langan pujotettua, joten se nyt jäi sitten aikalailla siihen. Ja NääMäVieläJoskusOmpelen-kasa senkun kaskaa, kunnes joku jeesaa mua, ja vie mun ompelukoneen neitsyyden. Hmmm... Katharine Hamnettin paita tais saada mun ajatukset lentämään. Olen hölmö =) Hauskaa päivän jatkoa kaikille!

Katherine Hamnett:

Photobucket

Photobucket

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails