maanantai 6. huhtikuuta 2009

It is What It is

Mua harmittaa niiiiiiiin tajuttomasti,
että tämä sivu vaakavierittää pienempinäyttöisillä!!!

Ihania kanssabloggaajia täältä kyllä löytyy, koska olen saanut neuvoja ihan sähköpostiin asti siitä miten saisin asetettua layoutini liquid tilaan (ilmaisinkohan sen nyt oikein?), niin että sivu pysyisi aina jokaisen lukijan kohdalla oikean kokoisena hänen käyttämänsä koneen ruutunsa koon mukaan, mutta en saa tätä sellaiseksi muokattua. En vain osaa.
Joten nyt aion kiittää sydämellisesti avusta, mutta nostaa kädet pystyyn. On niin pirun harmi, että sivu vierittää niillä, joilla on pienet näytöt, mutta mä en osaa sitä korjata, ja oon jo aikaisemminkin kirjoittanut, etten todellakaan halua pitää blogia aiheesta "miten tätä blogia pidetään, mä en taaskaan tajuu" joten olen erittäin pahoillani, ja ymmärrän täysin että ne lukijat lähtevät läksimään kenellä sivu vaakavierittää, koska se on tosiaan niin älyttömän ärsyttävää, mutta mä oon nyt oikeesti yrittänyt tehdä sille kaikkeni, lopputulos ei muutu, joten tää jää tämmöiseksi.

..Kunnes prinssi tai prinsessa ATK-Master saapuu uljaana luokseni valkoisella ratsullaan,
ja luovuttaa minulle blogipohjan joka on toimiva ja täydellinen. Kiitollisuuden kyyneeleet virtaavat, jonka jälkeen minä ja blogimme elämme täydellisessä harmoniassa onnellisena tasapainoisen elämämme loppuun asti.

Photobucket

Alkuperäinen ajatushan itseasiassa olikin pitää tätä scrapbookiani innoissani vain itselleni, ja koska omasa kannettavassa on suuri näyttö, sivu näyttää minulle siistiltä, ja on juuri niissä mittasuhteissa mitä haluan, niin se saa jäädä nyt näin. Näinhän blogi palvelee nimenomaan ensisijaista tarkoitustaan. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö haluaisi että blogi on myös muiden silmissä siisti. Harmittaa silti tosi paljon teidän puolesta joilla sivuni vaakavierittää, mutta en vain osaa korjata sitä, enkä halua ottaa valmista sivupohjaa, jossa tekstiosio on hyvin kapea, koska koko blogini pointti on kuvat, ja saada kuvia suurina ja siisteinä esiin. Joten anteeksipyyntöni pienempinäyttöisille lukijoille, mutta näillä mennään jatkossa. Tosi harmi, tosi tosi tosi harmi, mutta en enää oikeesti jaksa joka päivä käyttää tunteja siihen kun yritän ratkaista ongelman, kun yhtä hyvin voisin kiikuttaa tänne näytille jotain nättiä mitä löysin.

Haluan vielä kertoa, että hitto vieköön olen ainakin yrittänyt saada sivuni sellaiseksi jolloin se ei vaakavierittäisi kenelläkään. Ällöttää ajatuskin siitä, että joku joutuu katseleen tätä, ja skrollaileen alareunassa eestaas - se on niin ärsyttävää - mutta kuten sanottu, nyt en vaan jaksa enää yrittää muokata tätä. Ette arvaa miten turhauttavaa on kun kerta toisen jälkeen tulos on sama, vaikka miten yrittäisi ymmärtää ja osata. Täytyy vain toivoa että tarpeeksi monella on isoruutuinen näyttö kuten omassa kannettavassani, ja lukunautinto olisi silloin.. niin no edes se nautinto.

Anw nämä turhautumisen fiilikset saa jäädä nyt taakse, pahoittelen vielä kerran, ja jatkan bloggaamista siitä huolimatta että sivuni ei näytä kaikille siltä kuten pitäisi. Eihän tässä muuten ole mitään järkeä kun olen niin v*ttuuntunut joka kerta kun tulen tänne, kun en saa ongelmaa ratkaistua. Joten aion vaan unohtaa sen, vaikka tiedän kyllä että se jää vaivaamaan perfektionistia minussa, mutta tiedän ainakin että turha enää yrittää ratkaista ongelmaa, koska olen kaikkeni antanut.

Perkeleen HTML-kieli ma sanon vaan.

Photobucket

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails