maanantai 6. huhtikuuta 2009

Palkinto!?

So in Shock!
Oho!

Ihan uskomatonta!
Vautsi!

Ihana ja mukava, ja mua omassa bloggauksessa alkuun kivasti tsempannut MissB kuiskasi minulle kommenttiboxissani kurkkaamaan kotoisaan blogiinsa, ja jos minä nyt ihan oikein olen ymmärtänyt halusi hän ystävällisesti antaa tälle minun vasta alkanneelle blogin tyngälleni tämän tosi hienon tunnustuksen!

Photobucket

Tiedän että tämä on varmasti yleistä, ja kiitokset kuitataan parilla sanalla, mutta minä olen ihan aikuisten oikeasti lapsenomaisen innoissani ja kiitollinen tästä. Tosi ystävällisesti tehty, ja olen aivan ihmeissäni täällä tästä kohteliaisuudesta. Stalkkasin täällä tunnustuksen saaneita hieman ympäriinsä, ja olin ymmärtävinäni, että nyt on minun vuoro antaa tämä sama tunnustus kolmelle blogin pitäjälle. Tuntuu hölmölle että minä - ihan lapsenkengissä oleva bloggaaja - annan sen eteenpäin, ihan kuin mistään mitään tietäisin.. ja kuten esim. me kaikki muutamat, jotka minun blogiani ovat kurkkineet tietävät, en osaa vielä edes perusteita, ja luovutinkin jo itseasiassa niiden suhteen, kun kova harjoittelukaan ei tuottanut haluttua tulosta.

Ymmärrän etten juuri vastaanottanut Oscaria, mutta yllä mainitsemistani syistä tunnen itseni nöyräksi ja kiitolliseksi palkinnosta, ja ojennan sen todella nöyränä eteenpäin. Olen niin uusi täällä, etten oikeastaan tunne vielä yhtään ketään, tai koe kenenkään blogia kovin tutuksi, saati sitten että olisin vielä löytänyt itse kultasuoneen, eli niiden blogien ääreen, jotka ovat varmasti eniten minun makuuni, joten tämä onkin hieman hankalaa. Olisin todella mielelläni antanut tämän Onnelan Anulle, mutta huomasin että hän oli juuri hetki sitten jo saanut saman tunnustuksen, joten olisi varmasti hyvä miettiä tunnustuksen saajaksi joku muu, ja aika pian olikin kuitenkin selvää kenelle "pystit" luovutan.

Juuh, eli *rumpujen pärinää* haluan nyt ojentaa saamani tunnustuksen eteenpäin näille seuraavalle kolmelle, eli

Reetalle joka bloggailee Pretty in Pinkissä. Ja Reetalle siksi, että ihailen sitä kaikkea mihin hän ehtii, mitä hän osaa, mitä hän haluaa tehdä, ja mitä hän todella myös tekee, eikä vain jätä suunnittelun asteelle. Ihailen hänen kaltaisiaan Martha Stewartteja. Sitäpaitsi hänellä on ollut tosi style häälook!


Charille joka omassa boxissaan, eli Char in the Cityssä esittelee oikein hyvännäköisten ja laadukkaiden kuvien kera paljon sitä mistä olen itse kiinnostunut. On sisustusta, meikkejä, tyyliä, ripsienpidennystä ja jopa söpöjä koirien leluja. Kaikki on esitelty niin että se nappaa mielenkiintoni, ja joukosta voi aina bongata jotain tyttöjen kivaa uutta.


Korundille, koska hän oli ensimmäinen joka Secret Wardrobellaan sai minut sekä kiinnostumaan että hämmentymään muotiblogeista. Olen itse hyvinkin kiinnostunut muodista, vaatteista, tyylistä, kosmetiikasta, mutta ensikosketukseni tietynlaisiin muotiblogeihin oli hyvin negatiivinen, ja on sitä itseasiassa edelleen. Tietynlainen tyyli ja tapa tuoda itseään tai asiaansa esiin ei vaan nappaa, mutta Korundi osaa omassa blogissaan tyylikkäästi tuoda esiin esimerkiksi päivän asut, joiden suuri fani en todellakaan ole, niin hyvin, että olen hänen päivän asujen suuri fani.



Jatkossa, ei muuta kuin toivon vaan että pääsen enemmän tutustumaan ja inspiroitumaan uusiin blogeihin. Nämä ovat vasta alku, ja ne joissa otin nuuskutin ensi nuuskutukseni. Luulen että esimerkiksi Anun Onnelan kautta saatan hyvinkin löytää useaan ihanaakin ihampaan sisustusblogiin.

Myös oman ikäisten (kolmikymppisten) lifestyleblogeja metsästän. Olisi vaan joskus hauska lukea toisten elämästä - olla oikein utelias. Ja jotain yhteistä on tosiaan oltava, muuten tylsistyy alta aika yksikön. Vaikka toinen esittäisi vaatteista miten kauniita kuvia tahansa, ei keskustelusta meinaa tulla mitään, jos hänen elämän ongelmansa on miten järjestäis lukion lukkarin, ja minun taas miten edetä uralla, hoitaa lapset, sisustaa talo ja maksaa laskut. Okei, tosi kärjistettyä, enkä edes väitä että nuo kaikki välttämättä elämääni kuuluisivatkaan, mutta toivon että pointti ymmärretään. Eikä ainakaan väkisin ymmärretä väärin. Voi hitto vie, kirjoitin väsyneenä. Toivottavasti en antanut itsestäni sellaista kuvaa, että ajattelen ystävyyden olevan iästä kiinni. Se ei ole, tiedän sen omakohtaisesti, kumpaankin suuntaan =)

Hei, tiedättekö mitä, nyt on niin että minua jää kalvamaan tämä ikiajoiksi jos en tee tätä, joten minä annan nyt neljännenkin palkinnon. Minun on pakko! Palkinto menee kyseiseen blogiin pelkästään kuvien takia, koska minun on pakko myöntää että kuvat ovat olleet niin hyviä, että olen ahminut ne, ja härskisti jättänyt tekstin siinä sivussa lukematta. Mitä blogia tarkoitan? Tarkoitan tietenkin Kissankehtoa, jossa suurta osaa näyttelevät blogin pitäjän, Midinettin, kissat. Valokuvat ovat aivan mahtavaa tasoa, ja kissojen ilmeet, eleet ja jopa aatokset kujeilusta on saatu vangittua kameralla ällistyttävän loistavasti. Tulen todella hyvälle tuulelle kun katson Midinetin kissakuvia. Blogissa on tietenkin paljon, paljon muutakin asiaa kuin kissa-asiaa, ja silloin tällöin lepuutan silmääni jossain hemmetin hyvännäköisessä ei kissa-aiheisessakin kuvassa.

Nå jah, sepä tästä asiasta.
Mutta olipahan kiva juttu!

Photobucket

12 kommenttia:

Anttis kirjoitti...

Oikeaan paikkaan menivät palkinnot -kaikki neljä ovat omia suosikkejani :D

Anonyymi kirjoitti...

Hei Linnea! Taisin eilen käydä ensi kerran blogissasi, ja huomasin että täältä löytyy ihan mukavaa luettavaa :) Ja tuo kahvikuppi-kuva profiilissasi on aik syötävän herkullinen!!

Saara kirjoitti...

No mä tulin vuorostani hyvälle tuulelle tuosta sun tekstistä, eli tuhannet kiitokset kauniista sanoista :). Kiitokset siis myös tunnustuksesta, laitan sen kiertoon heti kun ehdin.

Nyt menen takaisin selaamaan blogiasi :)

Krista kirjoitti...

Onnea palkinnosta, olet sen ansainnut. Huomasin vasta nyt että olit jättänyt ihka ensimmäisen kommentin blogiini, kiitos siitä :)

T: toinen aloitteleva bloggaaja ;)

Sanna kirjoitti...

Mitäs minä sanoin *heristelee sormeaan*
Muutkin ovat samaa mieltä kanssani että olet palkintosi ansainnut.

Itseasiassa kuuklettelin tuota kyseistä palkintoa, alunperin siinä on pitänyt jatkaa antamista seitsemälle henkilölle.

Korundi kirjoitti...

Voih, kaunis kiitos tästä tunnustuksesta. Olen otettu! Kylläpäs tuli hyvä mieli, oli niin kauniisti kirjoitettu ja toki myös kaunis ajatus!:)

Linnea kirjoitti...

Voi hitsinpimpulat kun olen iloinen, kun täällä oli muutama kommentti odottamassa minua, hihii..

Anttis: No mutta kiva =)

salonkijuoruja: Heippa! Tosi kivaa kun piipahdit. Toivottavasti törmäillään jatkossakin. Blogisi nimi on muuten aivan mainio! Hei hetkinen muuten... kävin eilen blogissasi, ja minulla oli vaikeuksia jättää sinne kommentti koska se ei ollutkaan blogger. Toivottavasti onnistuin siinä, koska muistan että ainakin yhteen eilen löytämääni blogiin en osannutkaan jättää kommenttia. Täytyykin tarkistaa.

Midinetti: Ole hyvä, ja kiitos itsellesi. Rapsutukset kisuille!

Veronika: Voi että kiitos onnitteluista ihan älyttömän paljon. Tuntui tosi kivalta lukea onnittelusi, sillä olin itse niin ihmeissäni siitä että näin aloitteleva ja tekniikkaakin ymmärtämätön bloggari voi sellaisen saada. Kiitos sanoistasi, ne oikeesti ilahdutti minua. Koitetaan me "ekaluokkalaiset" pärjätä yhdessä täällä blogimaailmassa näiden kaikentaitavien mestarittarien joukon jatkeena =)

MissB: KIITOS! Kiitos myös siitä, että opetit mulle miten linkit tehdään. Tiedätkö, sinusta on muutenkin muodostunut minulle jonkinlainen tuki ja turva täällä. Huomaan että ajatuksemme kohtaavat jollain tasolla, ja olet muutenkin ensimmäinen bloggaaja johon koen jotenkin "tutustuneeni" =) Olet siis mielessäni!

Linnea kirjoitti...

Opsis, Korundi oli ehtinyt puikkaamaan tuohon väliin. Ole hyvä, mutta kyllä kiitos kuuluu sinulle itsellesi. Blogisi on mitä parhain lajissaan =)

Madde kirjoitti...

Heiii, ihanaa että löysit blogini, selasin myös kaikki juttusi läpi ja tykkään myös todella paljon. Hih eli lisään sinut suosikkeihini myös!

Kyselit siitä miten lisätä se polyvoren kuva blogiin..eli silloin kun olet siinä uusi teksti kohdassa mihin siis kirjoitetaan perus blogitekstiä niin älä kopio kuvan tekstikoodia siihen vaan vaihda sivu hetkeksi oikean reunan LUO-kohdasta MUOKKAA html-koodia kohdaksi. Sinne siis koodi ja kun vaihdat takaisin siihen luo kohtaan niin kuva tuleekin tilalle :) Hih toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitin :)

Sanna kirjoitti...

Kiitos. Piristit ankeaa päivääni.
Ja todellakin kohdataan jollain tasolla jos ymmärsit linkitysvinkkini XD

Linnea kirjoitti...

J: Ihanaa saada taas uusi kiva tuttavuus =) Tosi kiva kuulla että tykkäsit tästä omasta hässäkästäni. Hei kiitos ihan hirveästi avusta ton Polyvore-jutun kanssa. Vitsi olen ihan hämmentynyt siitä miten ihanan avuliaita ihmisiä täältä löytyy. Oikeesti, toikin oli tosi pieni juttu, mutta mulle iso juttu, koska harmitti kun en osannut sitä tehdä, joten oli ihanan kohteliasta sulta vaivautua jeesimään. Kiitos J! Nähdään =)

MissB: Voi kun kiva kuulla. Ihana! Ja sitäpaitsi nyt piristit taas mun päivää. Tämähän on ihan mahdoton oravanpyörä, ja voisiko parempaa ollakaan.

Pretty in Pink kirjoitti...

Hei kiitos!!! postailen tätä tossa pyhien jälkeen :)

Related Posts with Thumbnails