keskiviikko 28. lokakuuta 2009

Jotain Kaunista Vielä...

Rauhallisia ja mystisiä unia...

Photobucket

....joiden jälkeen heräät kuin hotellipedatusta sängystä raikkaaseen freesiin kotiin...

Photobucket Photobucket
Älä torkuta kelloa. Pidä huolta itsestäsi...

Photobucket

Hoida, pliis, muutama pitkään roikkunut asia pois ..

Photobucket

...Pidä silti lapsekkaan iloista mieltä yllä...

Photobucket

Hih, tämä oli varmasti pöhköin viesti mitä olen ikinä tehnyt, mutta löysin niin ihania kuvia, ja halusin ne tänne jotenkin ujuttaa. Olisin varmasti voinut tehdä sen ilman höhliä välilausahduksiakin, mutta katsotaan nyt sitten huomenna miten meni, eiks vaan XD Oih kuulkaa, rankka päivä takana, ette tiedäkään, siksi juttukin on näin onnetonta.

Mutta nyt... Unihiekkaa....

Photobucket

Jonka jälkeen levollisia unia...

Photobucket Photobucket

.... kunneas pirteätä huomenta...

Photobucket


Naurataa.
Olen niin väsynyt, etten jaksa enää nukahtaa.

5 kommenttia:

Anttis kirjoitti...

Eikun tämähän on juuri ihana postaus -tuli hyvälle tuulelle :)

Miss M kirjoitti...

Sattuipas sopivasti nuo hepat, lähden ihan kohta käymään tallilla vuosien jälkeen, vähän jännittää.. :)

-SL kirjoitti...

kiva postaus

Krista kirjoitti...

Voi miten ihastuttavia kuvia!!!

Linnea kirjoitti...

Anttis: Hih, voi kiitos. Mua hymyilytti kun luin viestisi. Olin niin väsynyt kun tein tuon postauksen. En tiedä mitä ihmettä ajattelin kun viljelin noita välikommenttejani tuonne kuvien väliin, kyllä ne ihan tosia silti olivat, hieman hassusti vain muotoiltu. Huomaan nuo typotkin tuolla seassa, mutta saavat luvan jäädä sinne. Sopivat väsyneeseen tunnelmaan =)

Maria: Hei, tarvitseeko mun edes mainita tätä: minäkin harrastan ratsastusta. Tosin se on nyt ollut vajaan parin vuoden tauolla. Menikö ratsastus pitkästä aikaa hyvin?

*~SL: Voi kiitos paljon. Minusta se on niin hassu.

Krista: Oi minustakin. Olin ihan lumoitunut noihin kuviin. Kiva että joku muukin piti niistä. Tuon kaltaiset kuvat ovat juuri sellaisia joilla yritän jatkossakin blogiani täyttää. Rakastan kivaa tunnelmaa, ja olen kyllä jonkinlainen kuvaholisti =) Oikein kiva kun sinäkin piipahdit täällä.

Nähdään kaverit!

Related Posts with Thumbnails