torstai 29. lokakuuta 2009

Pieni Uudistuksen Tuulahdus

Tänään blogini ulkoasu on kokenut pienen uudistuksen. Olen marmattanut blogini vaakavierityksestä pitkään ja monesti, osaamatta kuitenkaan tehdä asialle mitään. Välillä olen koittanut unohtaa koko asian, ja ajatella että blogi on minua itseäni varten, joten pääasia että se näyttää hyvältä minun koneellani. Ihaillen katselin vakituisesti seuraamieni blogien, kuten esim. Secret Wardroben ja Char from the cityn viime aikoina uudistuneita ilmeitä, jotka sisälsivät niin kauan kaihoisasti kaipaamani leveämmän kirjoitusalustan. Minä kun pidän isoista kuvista, joita haluan onnistua asetella vierekkäin. Ajattelin etten todellakaan enää kertaakaan yritä vääntää tästä blogibohjasta yhtään mitään, ja olin katkeran kateellinen vihreä omena (?) kunnes aivan ihastuttavan all that glitters - blogin yhtä ihana pitäjä Bellagio ojensi auttavan kätensä. Bellagion alustavien ohjeiden ansiosta olen nyt onnistunut (?) tekemään tänne joitakin muutoksia. Eihän tämä sellainen ole mitä haluaisin, haluaisin tehdä pieniä värimuutoksia jne. mutta näyttää hieman siistimmältä ja yhtenäisemmältä, ja miellyttää omaa silmääni paremmin. Ja mikä parasta, luulen että riesana ollut vaakavieritys ja se, että teksti osui välillä kuvien päälle saattaa olla nyt taaksejäänyttä aikaa.


Nyt toivoisinkin todella hartaasti, että te jotka tänne klikkaudutte jättäisitte kommenttiboxiin palautetta siitä, miltä blogi teknisesti näyttää teidän näytöllänne. Muitakin ehdotuksia ottaisin toki mielelläni vastaan, mutta ikävä kyllä ei siitä ole juurikaan hyötyä, sillä en osaa toteuttaa niitä. Hah. Kaikki palaute blogin ulkoasusta on kuitenkin enemmän kuin tervetullutta. Mitä virheitä tai epäkohtia huomaattekaan tai omalla näytöllänne näettekään, olkaa ystävällisiä ja kertokaa.


Vielä kerran ihan älyttömän iso kiitos ihanalle ja ystävälliselle bellagiolle, joka jaksoi nähdä vaivaa ja opastaa minua blogipohjan muokkauksen alkuun. Kiitos Beallagio! Olen todella iloinen ja äärimmäisen kiitollinen avustasi! Ihanan ystävällistä!


Kollaasi aiheista, joita täällä varmasti jatkossa mm. vatvotaan.
..Tai sitten ei!
Höh, mitä ihmettä?!?!? En saa photobucketista kuvaa tänne. Itseasiassa en pysty copypastaamaan blogissani mitään. Mistä ihmeestä tällä kertaa kiikastaa. Pöh.


Photobucket


Aah, okei, nyt se jostain syystä onnistuikin. On tämä kummaa hommaa.
Jos joku ystävällinen ihminen ehdottomasti tahtoo jeesiä minua hieman blogin teknisten juttujen kanssa, niin ottaisin avun nöyrästi vastaan. Ongelmia minulla on edelleen esimerkiksi rivin vaihdon kanssa. Josku ne onnistuvat normaalisti, joskus on käytettävä väkästen sisällä br- kirjainyhdistelmää. Blääh, ja vaikka mitä muuta. Oli miten oli tässä kuitenkin tällä erää hieman uudelta näyttävä blogi.

5 kommenttia:

ninna kirjoitti...

Itse pidän enemmän isoista kuvista kuin kollaaseista. Eli toivottavasti kollaaseja ei tule kovin paljon jatkossa :) Uusi banneri on sen sijaan ihanan raikas. Tärkein asia eli kauniit kuvat ja kiva tyyli kirjoittaa on kuitenkin säilynyt :)

Anttis kirjoitti...

Tykkään kyllä kovasti uudesta ulkoasusta. Itse kaipailisin myös jotain samansuuntaista mutta itsellänikin on vielä hakusessa miten ihmeessä se oikein tapahtuu..

Linnea kirjoitti...

ninna: Kiitos paljon palautteesta! Kiva että pidät bannerista, olisin halunnut hirveästi rajata sen, mutta en onnistunut. Omaan silmään se näyttäisi paremmalta ja kokonaiskuva selkeämmältä jos se olisi kehystetty, mutta mennään näin nyt. Kirjanen ja kynä kuvaavat tietenkin sitä, että blogin on tarkoitus jatkossakin toimia scrapbookkinani =) Itse pidän myös toooosi paljon isoista kuvista, enkä useissa blogeissa jaksakaan ikävä kyllä klikkailla pienempiä kuvia isoimmaksi, siksi haluankin TOIMIVAN leveän kirjoitusalustan. Toivottavasti juuri tämä on nyt toimiva! Kollaaseja olen tehnyt joskus aikaisemminkin, itseasiassa varmaan viimeeksi silloin kun blogin nimi vaihtui, eli ilmeisesti minulla on tapana aina jonkun uudistuksen aikaan koota kollaasien avuin järjetön läjä kuvia yhteen kasaan yrittäen siten kuvata blogin sisältöä. Mutta takuuvarmasti voin luvata, että kollaasit eivät todellakaan tule jyräämään isoja kuvia, tai kuvia muutenkaan altaan. Ne ovat vain sellaista pientä kivaa, joita joskus väännän, ja itse pidän kollaaseista, mutta no hätä siis anw. Kuvia tulee olemaan ja pysymään paljon, that's a promise.

Voi kun ilahdutti kuulla että pidät tyylistäni kirjoittaa, kiitos tosi paljon. Miten pienellä sitä voikaan ihminen saada hymyn toisen huulille. Kiitos. Nähdään! =)

Anttis: Kiitos sinullekin hirveästi palautteesta. Ja kiva että pidät. Seuraava voi olla olla ihan palturia, mutta kerron kuitenkin. Eli en ole ihan varma, mutta mielestäni hallintapaneelista (termit menee sitten ihan päin mäntyä, tarjoan teile tässä iltanauruja samalla, haahaa) löytyy nykyään enemmän erilaisia valmiita blogpohjia, mitä ennen. Jo sillä saa jotain aikaiseksi. Mihin sinä tarvitset apua? Kyllä nyt sokea opastaa sokeaa (tai enemmänkin sokea opastaa näkevää, koska lyön pääni pantiksi että tiedät ja osaat asiasta enemmän kuin minä), mutta ajattelin että jos kaipaat jotain sellaista, jonka olen juuri oppinut, niin kerro ihmeessä. Nähdään!

Bellagio kirjoitti...

Ole hyvä!!! Kiva jos musta oli apua! :) Ja toi banneri on aivan ihana!

Linnea kirjoitti...

Bellagio: Voi piru vie, minä muistin että nimimerkkisi alkaa pienellä kirjaimella, ja olen nyt kaiketi kirjoittanut sen jokainen kerta kun olen maininnut sinut, väärin. Anteeksi. Pitää korjata.

Olen ilahtunut että löysit kiitokseni täältä. Olisin muuten tietenkin kiikuttanut kiitoksen sinulle omaan blogsuusi.

Tiedätkö, olen tosi, tosi iloinen, että minulla on nyt hieman selkeämpi blogipohja, vaikka en läheskään kaikkia muutoksia osannut tehdä. Tämä kuitenkin ilahdutti minua tosi paljon, joten vielä kerran kiitos siitä, että vaivauduit auttamaan. Se on niin ystävällistä, että jo pelkästään ystävällisyys ilahduttaa.

Kiva kuulla palautetta bannerista. Kuva on omaan makuuni ehkä hieman liian glitterinen (vaikka esimerkiksi vaatteissa paljonkin glitteriä, paljettia ja kimalletta), ja jotenkin "krääsäinen", mutta se oli paras kuva muistivihkosta jonka tähän hätään tuohon löysin, ja toisaalta blingbling on aina jees! =)

Related Posts with Thumbnails