perjantai 30. lokakuuta 2009

Pikkumusta ja Pari Kaveria

Mustaa.

Photobucket Photobucket Photobucket

Mustavalkoista.
Demi oli ennen yksi yksi huonoiten pukeutuvista Hollywoodin starleteista, mutta pukeutuu nykyään ihan tajuttoman hyvin. Propsit stylistille. Pitääkin ihan mielenkiinnosta tsekata joskus kuka hänen stylistina toimii.

Photobucket Photobucket

Pinkkiä, liilan sävyjä.

Photobucket Photobucket

Ihana hopea.
Ja tunnustan että vaikka ihailen Gwynethin pukeutumista, en voi useimmiten sietää hänen kenkävalintaansa, kuten en nytkään.

Photobucket Photobucket

Tää takki lähtee hakuun!

Photobucket

4 kommenttia:

-SL kirjoitti...

Ihana tuo Beckinsalen asu

Miss M kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Miss M kirjoitti...

Mä kans tykkäsin eniten Katen asusta. Ja tiiätkö, mullakin on ton tyylinen takki hakusessa. Tässä syksyllä jo löysinkin yhden ja tein siitä postauksenkin, mutta mun piti palauttaa se :( Hiat oli jotenkin niin kireät ettei se tuntunu kivalle päällä vaikka olikin aivan ihana! Mukavuus ennen kaikkea! :)

Ylhäällä tuli kirjoitusvirhe niin otin uusiksi.

Linnea kirjoitti...

*~SL: Minua Katen asussa ihastutti kovasti pitkähihaisuus. Okei, se on vain toispuoleista, mutta sehän teki vaatteeseen vaan hyvin kauniin leikkauksen. Ihastuin pitkähihaisuuteen varmasti siksi, että olen itse varsinainen vilukissa, ja talvella juhlapukeutuminen aiheuttaa todellisia ongelmia kun vaatehuone on täynnä upeita talveen väriltä ja kuosiltaan sopivia juhlavaatteita, mutta en ole keksinyt 100% pätevää ratkaisua paleluun. Huivit harteilla ei oikein nappaa, eikä pienet ja ohuet bolerot lämmitä. Katen mekko on tosiaan ihana, mutta itse olisin valinnut toiset kengät, nuo ruskeat ovat minusta hitusen liian raskaat. Mutta kyllä hän vaan on kaunis nainen. Minä pidin ehkä eniten Lindsayn mekosta. Ihanan kevyt mekko mustaksi. Harmi vain, että kaunista vaatetta alkaa olla jo melkein vaikea nähdä Lindsayn päällä, kun huomio keskittyy vain Lindsayn käsivään ilmeeseen. Voi tyttöparka.

Maria: Hei, olen tehnyt saman huomion. Noissa takeissa on usein ahdistavan ahtaat hihat. Ja minäkin olen kuitenkin aika riukukäsi. Olen ihan samanlainen (jälleen kerran yhdessä asiassa kanssasi) siinä että pukeutumisessa mukavuus merkitsee todella paljon. Ilta menee pilalle, jos päällä on jotain joka ei tunnu hyvältä. Siinäpä toinen asia joka aiheuttaa etenkin talvisin harmaita hiuksia juhliin pukeutumissa.
Ps. Itse olen varsinainen typojen viljelijä, mikä kiukuttaa, kun en aina jaksa kopioida, deletoida, ja kirjoittaa uudestaan.

Related Posts with Thumbnails