tiistai 6. lokakuuta 2009

Lindsay Lohanin Alamäki

Mua säälittää Lindsay Lohan ihan hirveesti. Mikään lehti ole varmaan kuukausiin kirjoittanut hänestä mitään positiivista, jokaiseen sen tekemään pienempäänkin mokaan tartutaan ja varmasti suurennellaan paljon jne. Mistä minä tiedän minkälainen ihminen hän oikeasti on. En minä tiedäkään. Voi olla että hän todella on todellinen pissisten pissis ja megaärsyttävä pikku diiva, jolla ei ole hajuakaan siitä, ettei hänellä ole mitään oikeutta kohdella toisia tympeästi. Pidin häntä joitakin vuosia sitten juurikin täysin sietämättämänä ärsyttävänä v*ttumaisena ja omahyväisenä oman maailmansa prinsessana.

Sittemmin olen alkanut symppaamaan häntä. Tyttö vaikuttaa olevan pahasti hukassa, yksinäinen ja epätoivoinen. Ja itsetuhoinen, tai sitten ehkä vain huomionhakuinen. Kunpa kaikki häntä parjaavat ihmiset muistaisivat että hän on tosi nuori. Miettikää, vain 23-vuotias. Ja miettikää perään miten tuntuu siltä, että hänestä on saanut jo vuosikausien ajan lukea lehdistä mitä omituisimmissa yhteyksissä. Hollywood on kova paikka kasvaa. Oma kriisinsä on varmasti ollut myös bi-seksuaalisiksi itsensä huomaaminen, ja siitä esim. perheelle kertominen. Tyttö on kokenyt ja ehtinyt paljon hyvin nuoreen ikäänsä nähden. En tarkoita että hän välttämättä olisi kokenut mitään erityisen raskasta, mitä moni muu joutuu jo lapsena kokemaan. Tarkoitan vain että hän on kokenut paljon. Veikkaan kyllä että jossain vaiheessa pissi nousi hänen päähän, ja hän itse käyttäytyi äärimmäisen huonosti, mutta tällä hetkellä hän näyttäisi olevan niin pohjalla ja mieleltään epätasapainoinen, että toivoisin vaan hänen saavan apua. Onko hänellä edes ystäviä?

On tietenkin hassua, että kirjoitan Lindsay Lohanista täällä kuin ihmisestä jonka paremminkin tuntisin. No, blogissani on paljon inspiraatiota Hollywoodin muodista, Miamin rantataloista, ja Los Angelesin ensi-illan kampauksista, joten siksi jostakin starletista kirjoittaminen sopii tänne minusta hyvin. Ja toisaalta ihan sama. Tämähän on tosiaan se minun leikekirjani, joten minä kirjoitan mistä tahdon. Eiks vaan!

Lindsay muutamia vuosia sitten hyvin kauniina,
ja näyttäen samalla miten harvinaisesti hänelle sopii ihan minkä väriset hiukset tahansa.

Photobucket

Lindsay on oikeasti todella kaunis nuori nainen...

Photobucket

...Luonnonkaunis, ei merkin tarvetta, todella kaunis luusto, kauniin mutoiset silmät, pitkät ripset, aurinkoinen hymy ja kauniit huulet, korkeat poskipäät, kaikinpuolin sopusuhtaiset ja tasapainoiset kasvot, sekä upea vartalo. Sitä on vain vaikea nähdä tämän hetken sutturalookin alta. Itseluottamus naisella tuntuu olevan pohjamudissa, ja huomiota haetaan julkisilla avautumisilla twitterissä kuin huulioperaatioilla.
Ehkä!
Enhän minä tiedä hakeeko hän näillä keinoin huomiota. Minä vain arvaan.
Photobucket
Minusta hänellä ei olisi ollut mitään tarvetta täyttää huuliaan. Hänen hymynsä ja suunsa oli jo aikaisemmmin tosi suloinen ja kaunis. En todellakaan vastusta huulifyllinkejä, ryppyjen siloittajia sun muita, mutta tässä tapauksessa Lindsaysta tuli minusta muovisemman näköinen. Mutta ehkä niiden parjaaminen keltaisessa lehdistössä riittäisi jo pikkuhiljaa. Hän kun tarvitsisi hieman apua tällä hetkellä... kiusaamisen sijaan. Ei näistä täytetyistä huulista mun mielestä oikeesti tarvitsisi niin paljon heittää lokaa niskaan, riittää jo. Saahan tämä samainen typy ihan kaikesta mitä tekee jokatapauksessa lokaa niskaan.
(Isompi kuva tietenkin se huulioperaation jälkeinen kuva.)

Photobucket Photobucket

Lindsay nuorena ihan parikymppisenä bilettämässä aika hurjana Vanessa Minnillon kanssa:

Photobucket Photobucket

Okei, noissa ylläolevissa kuvissa bilettäminen on varmaan siirtynyt aika hard core linjalle, myönnän sen auliisti, mutta haloo, eikö kukaan muu ole parikymppisenä viihtynyt paljon baareissa. Mä viihdyin, voin ihan ensimmäisenä myöntää. Eikä niillä kekkereillä selvinpäin käyty. Tarkoitan siis vain sitä, että toki Lindsay on vetänyt överit, mutta tavallisessa klubeilla käymisessä ja alkoholin nauttimisessa ja humalaan tulossa (mitä hän varmasti myös on tehnyt, eikä joka kerta nuuskinut kolaa) mä en näe mitään normaalista poikkeavaa käyttäymistä. Nuoret bilettää. Ne käy klubeissa, ne dogaa ja pitää hauskaa. Ei kaikki, mutta aika suuri osa. Okei, ainakin silloin kun kymmenisen vuotta sitten mä olin parikymppinen.

Samin kanssa Lindsay näytti aluksi mun mielestä niin seesteiseltä, onnelliselta ja tasapainoiselta:

Photobucket Photobucket

Eron jälkeen Lindsay laihtui paljon, ja siitä kirjoitettiin joka tuutissa. Tää oli myös yksi juttu mikä mua ärsytti. Joo kyllä, Lindsay oli kovin laihassa kunnossa, mutta eikö kukaan muu tyttö ole ikinä menettänyt ruokahaluaan sydänsurujen takia? Eikö kenenkään muun tytön/naisen kohtaama ero ole vaikuttanut hänen ruokahaluunsa? Ei se välttämättä tarkoita heti sitä, että Lindsay oli rännittämässä tai nuuskimassa. Ehkä hän vain menetti ruokahalunsa. Nämä kuvat "Lindsay laihduttaa itsensä olemattomiin" - teksien kera ärsytti mua.

Photobucket

Julkaistuissa pidettiin toki myös huoli siitä, että yhtäkään kuvaa jossa nainen hymyilee ei julkaista, vaan julkaistaan vain kuvia, jossa hän näyttää vakavalta. Esimerkiksi tältä Hawain matkalta ei todentotta julkaistu yhtäainuttakaan tämänkaltaista kuvaa, jossa Lindsay näytti elämäniloiselle.

Photobucket Photobucket

Ei, vaan tuon matkan aikaan lehdet pursusivat vain kuvia "surevasta itseään laihduttavasta" Lindsaysta,
ja tarkoitan siis kuvia joissa hän nimenomaan ei hymyile.
Ylläolevista hymyilevien kuvien julkaisusta ei ollut tietoakaan.

Eron jälkituiskeessa Lindsay saikin sitten haukkuja niskaan hompsuisesta olemuksestaan - joka tosiaan on huolestuttavan white trash - ja jo niistä mainituista uusista huulista. Eihän tämä hyvältä näytä, enhän mä nyt sokea ole, mutta edelleen mä sanon... no mitä mä nyt sanon? Heh, en mä enää edes tiedä.. Tästä postista tuli paaaaljon pidempi mitä oli tarkoitus, mutta tarkoitus on edelleen tuoda sitäkin puolta esiin, että pliis, nuorella mimmillä menee huonosti, älkää vaan naurako ja pilkatko sitä, yrittäkää sen sijaan edes joku auttaa. (Lindsayn Hollywoodin tuttavat sekä papsit kun lukevat tätä minun blogiani tulkin avulla, niin niinku siks sitä vinkkiä sinne suuntaan, you see.)

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket


Photobucket Photobucket

Mikä kaikkia yllämainittuja epäonnistuneita itserusketuksia sun muita huomioinnin arvoisempaa on kuitenkin se,
että Lindsay näyttää joka kuvassa ihan järkyttävän kärsivältä ja onnettomalta...
...Ja hauraalta kuin linnunpoika.

PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket

Ja tänä päivänä Lindsay näyttää tältä:

Photobucket

Eikä käy kieltäminen, 23-vuotias tyttö todellakin näyttää viisikymppiseltä kapakkakukkaselta.
Eikä siinä mun mielestä ole mitään hauskaa. Mä toivon että tämä typy löytää vielä sisäisen rauhansa ja onnensa, ja näyttää myös ulkoisesti tulevaisuudessa hemmetin hyvältä ja terveeltä. Go Lindsay! (Go ensimmäisenä mieluiten jonkinlaiseen sairaalaan tai laitokseen, josta saa ammattiapua.)

Tämmöistä tervettä, onnellista ja iloista näkyä odotellessa =)

Photobucket

Okei, ja ehkä myös tämmöistä ;)

Photobucket

4 kommenttia:

Miss M kirjoitti...

Oh hoh! Lindsey näyttää tuossa yhdessä kuvassa todella vanhalta! Aikamoista vuoristorataa hänen elämänsä näyttää olevan..

Anonyymi kirjoitti...

Mä en ole tykännyt Lindsaysta koskaan, mutta sääliksi käy silti. Minusta hän oli kyllä noissa blondikuvissa kaunis vaikka olikin laihtunut paljon.

Linnea kirjoitti...

Maria: Eikö näytäkin. Tuntuu aivan kuin hänellä olisi jokin outo teatterin ryppymaski kasvoillaan. Todella surullista. Ajattele miten nuori tyttö hän on.

silkkikengät: Tiedätkö, itsekään en ole hänestä kummoisemmin ikinä välittänyt. Itseasiassa muistan tarkalleen, kun leikittelimme joskus jossain pippaloissa pienessä sievässä kumman kaa -visailua, ja joku kysyi jos minun olisi ihan pakko lähteä bilettämään jomman kumman kanssa, joko Paris Hiltonin tai Lindsay Lohanin, niin kumman valitsisin, ja vastasin pitkän naaman vääntelyn, ja "Eij, eij, noooouuuu, ei helv*tti, en mä kyllä kestäis" huudahduksien jälkeen Paris. Ja Paris Hiltonista minun mielipiteeni on hyvin valtavirran kaltainen, se varmasti kertoo paljon. Lindsay on aina vaikuttanut vaan niin älyttömän koppavalta "mean girliltä", mutta jossain vaiheessa kun hän seurusteli Samin kanssa, sain hänestä pehmoisemman kuvan. Sittemmin kun olen ajatellut miten nuori hän, ja olen seurannut hänen alamäkeään, olen vain jotenkin alannut symppaamaan häntä, vaikka oikeastaan pidän häntä edelleen hieman... mikä nyt olisi oikea sana.. no, sanotaan, että mielikuvani hänestä ei välttämättä ole maailman mukavin. Kaunis hän toki minustakin on, hyvin kaunis, mutta nyt näkee ulkonäöstä, että huonosti menee. Karmivan näköistä. Sääli.

Anonyymi kirjoitti...

Suloinen merkintä. Olen samaa mieltä. En tunne Lindsay Lohania, mutta hänellä on ollut paljon ongelmia... ja hän näyttää onnettomalta ja herkältä. Ihmiset eivät todellakaan saisi mollata tuossa jamassa olevaa ihmistä. Lisäksi Lindsay on ollut todella kaunis aiemmin... toivon hänelle kaikkea hyvää.

Related Posts with Thumbnails