lauantai 5. syyskuuta 2009

Mun Kotitalo!

Okei, mä pelästyin noita space-kenkiä äsken vähän, joten oli pakko lähteä ajatusmatkalle mun kotitaloon. Amerikan maalle. Malibuun. Mutta nämä talot istuisivat paremmin vaikka Hamptoniin. Anyway, I wouldn't mind living in here. How about you? Ei vaiskaan, ihan tosissaan, haavematkoja pitää tehdä ja aarrekarttoja on oltava. Miten niitä haaveita ikinä muuten toteuttaa? Tai mitä jää toteutettavaksi? Mistä muuten haaveilee silloin kuin uni ei tule? Ihasteltavaa pitää aina riittää. Huokailun vuoksi muutama kuva talosta, jossa asuessani en viitsisi hirveästi kiukuta.

Vau, jos tämä ei ole peri-Amerikkalaista, en enää tiedä mikä =)


Photobucket

Osa taloista on kuin nukketaloa. Liian suloinen asuttaakseen sisäänsä ihmisiä.

Photobucket


Huokaus!

Photobucket

Jopa nurmikot ovat niin äärimmäisen siistejä... Hmmm...

Photobucket

Jenkkien keskiluokkaisissa kotirouvissa on sitä jotain.
Inspiroituisinko minä pesemään vaikka korin pyykkiä viikonlopun aikana.

Photobucket

Hyvää yötä!

Photobucket

4 kommenttia:

Marge kirjoitti...

Upeita taloja. :)

Linnea kirjoitti...

Voi älä, Marge, muuta sano. Jos asuisi tuollaisessa talossa, niin muuttuisikohan elämä välittämästi pumpilin pehmeäksi ja unelmaiseksi, hih.

Hei, tosi kiva kun kävit =)

Anonyymi kirjoitti...

^ No voi pumpili näitä mun typoja :-/

Anonyymi kirjoitti...

^ Niis siis terveisin Linnea =) En ole kirjautunut sisään näköjään.

Related Posts with Thumbnails