keskiviikko 16. syyskuuta 2009

Syksyn Mukanaan Tuoma Kutominen

Photobucket
Varsinaisesti minulla ei ole vielä tähän aiheeseen kovinkaan montaa riviä kirjoitettavaksi, mutta minun on pitänyt jo usean päivän ajan ottaa tämäkin aihe puheeksi blogissani, mutta Nti. Aniston on nyt toistaiseksi jyrännyt sen. Jokatapauksesssa, minulla, kuten monilla muillakin on syksyisin tapana kaivaa kutimet esiin ja aloittaa kutominen. Silloin aina muistan miten ihanaa ja hermoja rentouttavaa se onkaan. Ajatukset juoksevat langan mukana. Mikään mestari minä en tässä lajissa todellakaan ole. Päinvastoin! Mutta tänä syksynä aion harjoitella todenteolla, ja olenkin saanut jo hyviä ohjeita ystävällisiltä ihmisiltä, jotka aion koota tänne. Sen lisäksi ajattelin tuoda tänne itselleni porkkanaksi esiin mallit, jotka houkuttavat. Palataan tähän pian. Minulla on syksyn ensimmäinen työ jo liki valmis, ja olen siitä iloisilla mielillä ja hieman ylpeäkin, vaikka ei siitä kyllä varsinaisesti aivan mallinsa näköinen tullut.

Jaa. Juuri kun kirjoitin miten hermoja rentouttavaa tämä on, ja ajattelin miten kutominen aina jotenkin vaan imaisee mukaansa ja antaa jotain outoa mielihyvän tunnetta, bongasin netin syövereistä tämän kuvan. Ok. Ilmeisesti kutominen on very serious business toisille.

Photobucket


Siis oikeesti????

3 kommenttia:

AnnHelen kirjoitti...

Heippa!

Kiitos ihanista kommenteistasi blogissani :). Sinullakin on kiva blogi, erilainen ja hauska!! Minäkin tykkään katsoa kuvia julkkisnaisten ihanista vaatteista ja glamoröösistä elämästä, koska se on niin kaukana omasta arjesta.. ;). Mutta onhan minulla Elmerikissa,tälläkin hetkellä se kiipeää lahjettani pitkin syliin kun kirjoitan, se on siis aivan niin ihana kissa kun miltä näyttääkin, oiva kaveri kun päivät päivystän täällä putiikissani..Jatkan siis Elmerin kuvien näyttämistä jatkossakin!
Tulen ehdottomasti tänne uudestaan käymään!

Halauksin,
-A-

Anonyymi kirjoitti...

Kutominen ja neulominenhan on kaksi eri asiaa...

Linnea kirjoitti...

AnnHelen: Heippa, ja kiitos tosi mukavasta kommentista. Anteeksi että vastaus tulee näin hirveän myöhään. Tosi noloa, että on jäänyt vastaamatta, vaikka kommentit aina luenkin ja olen niistä kovin ilahtunut. Olen tosi harmissani asiasta.

Voi Elmerikissaa! Kävin sitä taas pari päivää sitten katsomassa blogissasi ja aiheutti kyllä kovaa kissanpentukuumetta. Niin jännän ja suloisen jännän värinenkin hän. Sinun blogisi on kyllä aivan ihana. Minun on ollut tarkoitus tehdä sisustuspostauksia, mutta jostain syystä on ollut niin helppo aina tehdä joku julkkishömppisvaatepostaus. Pitäisi kyllä panostaa tähän blogiin enemmän, ja minulla on vaikka millä mitoin omasta kotoa jotain pieniä yksityiskohtia joita on ollut tarkoitus kuvata ja jakaa niitä ideoita täällä, mutta se on vain jäänyt. Varmaan pakko taas piipahtaa katsomaan jos Elmeristä olisi uusia kuvia =) Sydän.

Anonyymi: Juu, kiitos infosta. Semmoinen kutina minulla olikin, että tuo ei virallisesti ole kutomista, mutta en vain osannut keksiä mitä se kutominen sitten onkaan, mutta asiahan tulikin selvitettyä seuraavassa viestissä =)

Related Posts with Thumbnails