lauantai 27. helmikuuta 2010

Kynsitrendit

People-lehti esitteli nettisivuillaan Hollywoodin kaunotarten tämän hetken kynsitrendejä,
ja ne olivat sen verran kivoja, että ajattelin roudata ne tännekin.
Kopion tekstinkin suoraan People.com sivulta, niin ei mene taas jaaritteluksi =)

LICORICE TIPS
Call it the LBD of nails. Black has shed its goth origins, looking more elegant than edgy. The trick to a chic manicure like Jennifer Aniston's? Keep nails short, square and always chip-free by prepping with a base coat and refreshing the top coat once a day.

Photobucket

Oma mielipide: Allekirjoitan täysin. Toimii ja juuri noin, ja vain noin.
Kiva vinkki fressata ja kiillottaa lakkaa päivittäin top coatilla.

IRIDESCENT METALLICS
Beyoncé takes the metallic trend a step beyond,
adding an iridescent sheen and emphasizing the futuristic style with sharply rounded tips.

Photobucket

Oma mielipide: Futuristiset jutut ei ole mun juttu, vaikka metalliväreistä kynsissä(kin) pidän, ja malli on musta kamala niin pituudeltaan kuin muodoltaankin.
Väri sopii kantajalleen täydellisesti.

TAPERED TALONS
Meow! Hollywood's ladies are getting their claws out this spring. For years, square or rounded have been the only acceptable nail-shape options, but this season fashion-forward stars like Fergie are going long and pointed with their tips.

Photobucket

Oma Mielipide: Väri on aivan mulle-heti-nyt-väri! (Samoin rannekoru, WAU!) )Mutta malli.. pelkäisin satuttavani sekä itseäni että muita. Tää ei varmaan sovi ainakaan piilolinssejä käyttävälle? Ei tää mun mielestä mitenkään erityisen hyvältä näytä edes tämän muodin edellä kävijä (?) Fergien päällä, kuten ei edelliset mallinsa takia näyttänyt hyvältä Beyoncen päällä.

STATEMENT NAILS
Necklaces, rings, shoes and bags have gone from bold to outrageous for the past few seasons – and now nails are getting their turn. Rihanna keeps hers glamorous, without going over the top, by bejeweling a neutral base with various size stones in the same color family.

Photobucket

Oma Mielipide: No nyt ainakin mätsää, kun siitä olen puhunu =D Mutta jos mätsää liikaa, niin se ei enää näytä hyvältä. Rihanna näyttää kyllä kivalta (siis silleen tyylilleen sopivasti, itse en pidä hänestä lainkaan), mutta mä en ollenkaan pidä noin pitkistä kynsistä. En myöskään tykkää siitä, että kynsi nimenomaan näyttää siltä että se on rakenne/tekokynsi. Enkä myöskään ole ollenkaan innostunut tästä valloillaan olevasta trendistä jossa jälleen kynnet koristellaan. Miksi se muoti tuli takaisin? Kaikki räplää Konad-laattojen ja ohuiden siveltimien kanssa - ei mulle kiitos. MUTTA never say never, sillä varpaankynsissä etenkin kesäisin joku rusettikoriste saattaisi ollakin hauska, joten kai mä kohta perun puheeni ja tilaan kuitenkin itselleni Konadeita ;-) Myönnetään että koristelakoista tämä oli kyllä pituutta lukuunottamatta ehdottomasti parhaimmasta päästä, kiitos seesteisen värimaailman. Ihan mielenkiintoisen näköinen itseasiassa ja näyttää livenä varmaan makeelta.Olis hauska kokeilla joskus hetken.

HOT PINK NAILS
Victoria Beckham puts the "haute" in "pink," adding a dollop of candy-coated color to her otherwise neutral outfit with fuchsia nails.

Photobucket

Oma Mielipide: Me likey! Hyvä malli, hyvä pituus!
Noin pinkin värin laittaisin itse mielummin varpaankynsiin, mutta toimii sormissakin, kun on lyhyet kynnet ja muuten rauhallinen asu, kuten Posh näyttää mallia.

NAVY NAILS
A softer take on the black nail trend, navy is a favorite of Whitney Port for its ability to flatter even the most porcelain of complexions.

Photobucket

Oma Mielipide: Jostain syystä vierastan tätä sinistä. Kokeilen itselleni jotain tätä lähellä olevaa, mutta silti toista sävyä. Ehkä tämä on myös liian trendikäs mulle, ent tiedä. Sopii Whitneylle anw ja hänen väreihinsä kyllä poikkeuksellisen hyvin. Muuten musta tuntuu että tämä on sellainen sinisen sävy, joka sopii todella harvalle. Tän kuvan perusteella Whitneyn kynnet ei kasva oikein kauniisti, vaan on aika tyngät. Oon hehkuttanut lyhyitä kynsiä, mutta tämmöisistä tyngistä mä en pidä.

GUNMETAL GLAZE
Metallics are showing up everywhere for spring, and Khloe Kardashian rocks the most versatile option. Unlike golds and coppers, gunmetal takes on an almost neutral quality that won't compete with jewelry – try matching it with smoky eye shadow.

Photobucket

Oma Mielipide: Yes! Väri täydellinen, samoin malli, mutta itselleni viilaisin pari milliä lyhyemmät kynnet. Harmaat metallit rules!

RUBY TIPPERS
Reflecting the same high-shine glimmer of Dorothy's shoes, red gets even sexier on the hands of stars like Jessica Stroup, who chooses polish with a shimmer base.

Photobucket

Oma Mielipide: Täydellisyyttä hipovat. Oikeastaan täydelliset! Jessica Stroup on tosi nuori, mutta seuraan hänen tyyliään, ja se on mielestäni aina yhtä mahtava! Niin nätti tyttö, ja aina ihan poikkeuksetta kaikki hänen päällään ihastuttaa. Samoin nämä kynnet. Just hyvä pituus ja malli, ja syvä väri sopii tummalle Jessicalle. Nämä kans mulle heti nyt =)

MUSHROOM NAILS
It's a shade that's sprouting up on the nails of stars like Demi Moore. Not quite brown and not quite gray, the hue is the season's newest neutral and offers a fresh take on standard taupe.

Photobucket

Oma Mielipide: Ja täällä perään toinen joka on aina yhtä kauniina! WOW! (Oih, mikä sormus, ja tuo vaatteen yläosa... huoh.) Noniin, mutta piti niihin kynsiin keskittyä. Tämä oli mun mielestä mielenkiintoisin bongaus, sillä ostin itselleni aika lailla täsmälleen tämän väristä kynsilakkaa joitakin kuukausia sitten. Käytin sitä, ja epäröin, käytin ja epäröin. Ajattelin että se on joko tosi kamala ja saa mun kynnet ja kädet näyttämään kuolleilta, tai sitten se on tosi style. Nyt huomaan että se on niistä se style. Etenkin valkoisen kanssa. Ja selväksi on varmaan jo käynyt että diggaan lyhyistä kynsistä =)

NUDE NAILS
Even with all the bright and bold colors in Hollywood this season, classic beauties like Renée Zellweger are bringing back totally nude nails. She makes the most of her long fingers by tapering the tips into classic ovals and buffing the surface to a high-shine that won't chip.

Photobucket

Oma Mielipide: Toimii aina. Tilanteessa kuin tilanteessa. Naisellista. Helpoin tapa saada kädet kuin kädet näyttämään siisteiltä ja huolitelluilta. Itseasiassa taidan lakata itselleni seuraavaksi nudet, vaikka tällä hetkellä vahvat tai poikkeavat värit miellyttääkin enemmän. Haalea beige/luonnonvalkoinen/vaaleanpunainen etc. on minusta kivempi kuin täysin kirkas nude, joten ihan näin naturellia lopputulosta ei mulle ny tule.

**********************

Hei, kyllähän jokainen ymmärtää ettei mun ollut lainkaan tarkoitus arvostella ketään,
tai sanoa mikä on muotia, mikä ei =D Kunhan katselin mikä näyttäis mulla hyvältä ja mistä muutenkin pidän =) Toivottavasti joku muukin sai tästä innostusta omien kynsiensä laittamiseen ehkä jollain uudella tavalla.

Ja HEP! Olen lukenut kaikki kommentit ja kysymykset edellisestä kynsipostauksesta, ja palaan vastaamaan niihin ihan lähipäivinä. Toivottavasti löytyy ratkaisu liuskottuviin ja heikkoihin kynsiin, no mutta palaan tosiaan pian sen kommenttiboxin pariin. Kiitos viesteistä =)

10 kommenttia:

AnNiNa kirjoitti...

Hih,itse oon just löytänyt kaikki kynsitarrat yms. Konadeihin en ole vielä koskenut, enkä varmaan koskekaan, koska noi tarrat tuntuu riittävän mulle ihan hyvin. Onhan se ihan kivan näköistä jos joku on tosi huolella tehnyt kynnet, mutta tuota terävää mallia en kyllä ymmärrä, eikä se mun silmään näytä kauheen kauniilta.

Mimmimamma kirjoitti...

Moi!
Kiitos käynnistä blogissani!
Tää sunkin on ihana,tykkään seurailla muoti/kauneusjuttuja,vaikkei niitä omassa blogissani olekaan.

Kauniita kynsiä,muhun iski parhaiten noi gunmetallit. :)

Ilona kirjoitti...

Mä tykkäsin erityisesti noista kulta- ja harmaametalli-kynsistä! Siis ainakin värinsä puolesta. Taidankin täydentää omaa lakkavarastoani jollain tuollaisella... kiitos vinkistä siis :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei kaikki kynsien kanssa kamppailevat, itsekin kyselin hiljattain täällä että mikä apuun liuskottuviin kynsiin ja kun kynnen reuna "lohkeilee" että pitää (piti!!) joka päivä viilata (lasiviila PARAS!) niin nyt olen 1-2 viikkoa kokeillut seuraavaa ja näyttää että olisin saanut apua ongelmaani: pese kädet ja kynnet HYVIN lakanpoistoaineen jälkeen (itse aiemmin jätin pesemättä!!!) ja sitten kuivaa kynnet hyvin ja itse laitan niihin Alessandro merkkistä Manteli Serumia joka on tarkoitettu kynsinauhoille ja kynsille.....tippa joka kynteen ja antaa vaikuttaa KAUAN (aluksi laitoin uudet tipat ja annoin vaikuttaa yön yli, nyt odotan ehkä 1/2 tuntia....sitten kynsilakkaa päälle.
Vaikka kyselin monestakin apteekista apua ongelmaan sain mitä kummallisempia vastauksia, yksi ehdotti biotinia (olen syönyt sitä jo monta vuotta), toinen laittoi syyksi kynsilakan (en uskonut enkä usko vieläkään koska olen sitä AINA käyttänyt ja kaikki kynnet ei liuskoitu)....järkeilin itse lopulta että kynteni ovat vain yksinkertaisesti liian kuivat....tuo Alessandro on keski-Euroopassa myytävä saksalainen kynsien hoito sarja mutta olen myös kuullut että jollain muulla sarjalla olisi aprikoosiserumia tai voidetta ja luulen että se on yhtä hyvä ellei parempi.
Onnea matkaan kaikille kynsien kanssa kamppailevilla.
-Ann

Linnea kirjoitti...

AnNiNa: Mulla taas on aika kasa kaikenmaailman kynsikoristeita, timantteja ja eri värisiä sellaisia, ja kukkia jne, ja en tee niillä yhtään mitään =) No ehkä vielä innostun trendistä. Etenki siellä varpaan kynsien puolella, hih. Terävät kynnet eivät minustakaan olleet kauniit muuta kuin väriltään.

Mimmimamma: Kiva nimimerkki! Mimmimamma =) Eipä mitään kiittelemistä, on aina vaan itselle ilo löytää uusia kivoja blogeja luettavaksi. Oma blogini on varsinainen sekametelisoppa, mutta kiva jos tästä pidit. Tyttöjen jutuista olisi asiaa vaikka kuin, mutta kun olisi vielä aikaa kirjoittaakin...

Ilona: Kiva jos löyty inspiraatiota. Itseasiassa munkin täytyy noiden kuvien jälkeen täyttää varastoani ja nimenomaan tuolla tumman harmaalla/metallilla, mistä Mimmimammakin piti. Mun ystävä sanoi mulle, ettei se kuulemma sovi mulle yhtään. Olin ihan täh? Varmana ostan, tottakai se sopii mulle =)

Ann: Voihan hitto, nyt mua hävettää kun löysit jo ratkaisun pulmaasi ennenkuin ehdin edes itse vastata. Mutta ihan loistavaa että ratkaisu vihdoin löytyi. Usein vastauksia ongelmaan tuntuu olevan yhtä monta kuin vastaajaakin, ja sitten pitää itse järkeillä siitä välistä mikä on itselle sopivin. Mutta joo, kynsilakan poistoaineen jälkeen käsien pesu ehdoton A & O.

Tosi kiva että tulit tänne kertomaan kokemuksesi ja esittelit tuotteen. Mulla itsellä pientä samanlaista ongelmaa kuin sulla, etenkin tota liuskottumista. Täytyy katsoa jos pääsisi tutustumaan aiheeseen. Kiitos vielä vinkistä! =) Kovin ystävällistä!

Kirjoittelen Ann seuraavaksi siihen alkuperäiseen kynsipostaukseen vielä vastauksia =)

Anonyymi kirjoitti...

Kauniita kynsiä. Liuskottuviin ja halkeileviin kynsiin on pakko kommentoida. Omat kynnet on liuskottuvat, halkeilevat, lohkeilevat ja pehmeät. Mutta siitä huolimatta olen saanut kynnet pidettyä kauniina. Ilman lakkaakin. Käytän viikottain Mavalan kynnenkovettajaa. Sitä levitetään kynsien kärkiin todella ohuelti ja annetaan imeytyä. Se ei siis ole lakka. Kynnenkovettaja sitoo kynnen "kerrokset" toisiinsa ja nimensä mukaisesti kovettaa kynsiä. Loistava aine!! Toimii :)

Linnea kirjoitti...

Kiitos Anonyymi vinkistä! Olenkin tota Mavalan ainetta monta kertaa jo miettinyt, mutta en ole tainnut ikinä kokeille. Voisin ostaa kun käyn ensi kerran marketissa. Kiitos ohjeista. On aina kiva kuulla miten ihan itse käyttäjä tuotetta käyttää sen sijaan että lukee vain käyttöohjeet.

Tommi kirjoitti...

Miehisestä näkökulmasta tuo Beyonce on erittäin pelottava niin kynsiltään kuin muutenkin :(

Anonyymi kirjoitti...

Minulle taas sanottiin että kynnenkovettaja jota käytin (Alessandro) teki kynsistäni liian kovat ja kuivat ja siksi liuskottuu....yleensä en helposti usko mitää jopa asiantuntijatkin minulle sanoo mutta aiemmin jo mietin itsekin olisiko siinä yksi syy kynsiongelmaan ja jätin kovettajan pois ja kuten kerroin käytän kynsiserumia joka on kuin kosteutta kynsille...katsotaan kuinka etenen ongelmani kanssa vaikka luulenkin keksineeni ratkaisun...siis tuo serum.
Tuo Alessandro'nkin kynnen kovettaja "sitoo" kerrokset.....Muistakaa: tämä on vain minun kokemus ja minun mielipide, jokaisen pitää valita itse ja mikä sopii toiselle ei sovi välttämättä toiselle mutta KAIKKI vinkit on hyvä kuulla!
Terveisin Ann

Linnea kirjoitti...

Tommi: Mun mielipide Beyoncen ulkonäöstä on se, että se on tosi nätti, mutta se on niin tavallisen näköinen, ettei siihen edes kiinnitä huomiota. Olen myös pitänyt häntä aina yliarvostettuna tuon kauneutensa suhteen, mutta ehkä se tosiaan on silmissäni kärsinyt inflaation, eikä sen takia viehätä mua. Kynsistä olen aika lailla sun kanssa mieltä.

Ann: Näinhän se nimenomaan on. Kullekin sopii mikä sopii. Siksi onkin erityisen kiva, että mahdollisimman monet jakavat omia kokemuksiaan ja "ohjeitaan" niin siitä voi sitten jokainen poimia itselle sopivia vinkkiä ja niksiä. Aina joku tieto saattaa auttaa eteenpäin jotakin toista.

Related Posts with Thumbnails