sunnuntai 7. helmikuuta 2010

Rentouttava Korvien Puhdistusoperaatio

Kyllä! Ihan oikeasti! Kirjoittelen täällä teille korvavaikusta ja korvakäytävien puhdistamisesta.
Ja rentoutumisesta vielä kaiken päälle samalla.
Pyydänkin mitä nöyrimmin, että jos kärsit esimerkiksi jonkin asteisesta stressistä, pääkivusta etc,
niin lukisit koko viestini tarkkaan läpi.
Tämä on niin helppo, vaivaton ja halpa tapa rentotua ja vapautua samalla mahdollisista kivuista!
Aaah, tämä on ihanaa!

Huutaa HEP! se joka tietää mitä tässä ekassa kuvassa on!

Photobucket

Kyseessä on korvakynttilä! Kaksi korvakynttilää kädessäni.
(Tuo pari on vähän kulahtanut. Se on kyllä ollut säilytyspussissaan, mutta ottanut vähän damagea lojuessaan laatikon pohjalla.
"Käärö" on normaalisti hyvin siisti ja tasainen.)

Vaikka pesisit korvasi kuinka säännöllisesti puhtaaksi, ja kaivaisit ja vääntäisit topsilla niin miljoonaan kertaan, takaan että kun annat puhdistuttaa korvasi tällä kynttilähoidolla HÄMMÄSTYT siitä, miten paljon likaa, vaikkua, pölyä, hilsettä jne. korvakäytävässä edelleen on. Mutta ei hätää, sillä korvakynttilä poistaa kaiken.

Photobucket

Eikä tämä vain puhdista, vaan autta moneen kiusaan.
Lue eteenpäin!

Photobucket

Jäikö jollakin mieleen kun Jessica Simpson pelleili ennen joulua tämän kynttilän kanssa kotivideossa, jonka postasi nettiin. Sillä daamilla meni kyllä koko pointti ihan ohi! Tämä on nimittäin oikeasti ihanan rentouttava hoitohetki! Makaat kyljelläsi, toinen henkilö pitää kynttilää paikoillaan, suljet silmäsi, kynttilä on asetettu hellästi korvakäytävääsi ja palaessaan se rapisee kuin takkatuli rentouttavasti korvassasi ja kynttilä lämmittää kasvojasi hennosti.
Ei siis kuten Jessica!



Korvakynttilähoito on lempeä luonnonmukainen hoitomuoto, joka on tunnettu jo vuosisatoja. Korvakynttilöiden käyttöä hoitomuotona käytetty lähinnä kaukoidässä: Kiinassa, Tiibetissä, Intiassa, sekä myös Egyptissä ja Pohjois- ja Etelä-Amerikan intiaanikulttuureissa. Nykyään tämä on hyvin yleinen vaihtoehtohoitomuoto myös osassa länsimaista. Suomessakin tämä on ollut tuttua puuhaa jo yli sadan vuoden ajan.

Lainaan seuraavan tekstin osittain spasmi.fi sivustolta:

Korvakynttilähoito poistaa vahaa korvista, auttaa korvien soimiseen, poski- ja nenäontelovaivoihin, allergiseen nuhaan, astmaan, päänsärkyyn, migreeniin sekä erityisesti lasten korvatulehduskierteen katkaisuun ja jälkihoitoon. Lisäksi se rentouttaa, (stressi, jännittyneisyys, unettomuus) ja virkistää paikallista aineenvaihduntaa.

Hoidossa on kaksi toimintavaihetta: aluksi palaminen aiheuttaa lievää imua ja kevyttä alipainetta korvissa ja poskionteloissa. Lisäksi alipaine kierrättää hoitavia eteerisiä höyryjä korvassa suojaten ja hoitaen korvan ärtyneitä alueita. Samalla alipaineen kierto stimuloi korvaa lempeästi(akupisteet) ja höyry kerää ja poistaa epäpuhtauksia. Kuona-aineet kulkeutuvat pois kynttilän piipun kautta ja tiivistyvät sen jäänteeseen. Paikallisesti lämpö stimuloi ääreisverenkiertoa, mikä puolestaan voimistaa immunologista puolustusjärjestelmää, sekä lymfanesteen kiertoa. Lisäksi lämpö stimuloi refleksialueita ja energiapisteitä pään alueella. Hoito on miellyttävä ja lempeä kokemus. Hoitoa saaneet kuvaavat tunnetta hoidon jälkeen rentoutuneeksi.


Photobucket

Olen itse käyttänyt tätä hoitomuotoa kotona ainakin reilun viitisen vuotta. Allekirjoitan kaiken yllä ottamastani lainauksesta.
Haluan suositella tätä kaikille todella lämpimästi!

En tiedä mistä näitä korvakynttilöitä saa, minulle kun eräs ystävä toimittaa näitä tasaisin väliajoin, enkä ole tullut kysyneeksi mistä hän niitä hankkii. Muistaakseni ensimmäiset hän toi mukanaan jostain kaukomatkalta. Nopealla googlauksella selvisi kuitenkin että erilaisia korvakynttilöitä saa helposti tilattua ihan suomalaisista nettipuljuista. Katsokaa joogakauppoja, luontaistuotekauppoja, nettiapteekkeja jne. Ehkä myös apteekin hyllystä löytyy! Itse käytän aina mehiläisvahakynttilöitä ja niitä voinkin suositella, muista minulla ei ole kokemusta. Sen verran luin verkkoapteekista, että nämä Füto-korvakynttilät eivät poista vahaa tai muitakaan epäpuhtauksia korvista. Tiedä sitten mikä niiden funktio varsinaisesti on..

Olen ihan innoissani, kun saan jakaa tämän teidän kanssa, taidan olla vähän hupsu.
Koittakaa kuitenkin mehiläisvahakynttilää ihmeessä, ja tulkaa kertomaan minulle sitten, mitä tykkäsitte!

Photobucket

Ps. Kerron vielä "likaisen" yksityiskohdan, kun se on niin jännä... Jaiks! Hah hah. Nimittäin joka kerta kun kynttilä on palanut merkkiin, eli loppuun asti, ja se sammutetaan, minä leikkaan tai käärin rullan auki katsoakseni miten paljon sinne on tullut vaikkua ym. Ja lopputulos on joka kerta yhtä järkyttävän hämmästyttävä. Ontto tuubi on täys hyvin hienoksi jauhemaiseksi muodostunutta vaaleankeltaista ainetta - likaa korvastani.
Ja kuulkaa, minä pidän korvani siistinä!
Voitteko kuvitella?! Teidän täytyy kokeilla tätä itse!
Pps. Jos joku sitten tulee ja ilmoittaa että hän on nyt kokeillut, mutta hänen korvistaan ei kyllä erittynyt yhtään mitään vaikkua tai muutakaan epäpuhtauksia,
ja vihjailee näin ollen että minun korvani ovat kenties likaiset, poistan kommentin välittömästi :P

29 kommenttia:

Christina kirjoitti...

Tosi mielenkiintoinen menetelmä, en ollut aikaisemmin kuullutkaan mistään vastaavasta!

Linnea kirjoitti...

Voi tosi kiva Christina jos jaksoit lukea koko viestin. Kiitos paljon! Viestistäni tuli pitkä, kuten minulla tapaa käydä, ja yritin epätoivoisesti referoida sitä - hehkutuksen tarve oli silti suuri. En kyllä itsekään ymmärrä miten niin pirusti innostuin aiheesta, hah hah, taidan olla aika väsynyt. Mutta totta vie, vannon tuon hoitomuodon nimeen - pirteänäkin, hih!

Niin moni on nykyään hirvittävän stressaantunut, ja tämä olisi heille kaikille aivan mielettemön helppo ja iisi stressinpurkaja, joten siksi todella toivon että tavoittaisin viestilläni ihmisiä jotka kärsivät esim. juuri siitä stressistä.

Mutta stressiä tai ei - tätä on kokeiltava silti =) Ihan ku kuuliskin paremmin jälkeenpäin, hah hah.

Hitsi, ehtisköhän joku jo huomenna poltella kynttilää mun korvalla.. Täytyy soitella, eihän se vaadi kuin tuokion.

Tosi kiva kun kävit Christina, en muista nähneeni sinua ennen täällä =)

Cherry/Kirsi kirjoitti...

Hei mä muistan tän jutun! Olen joskus yläasteella kokeillut tätä.. silloin taisi kyllä mennä lekkeriksi, mutta uskon kuitenkin, että tästä on oikeesti hyötyä! Täytyypä laittaa ostoslistalle, jos joku innostus mun kanssa. Mieheltä tuli vaan "jaa", kun kerroin.. voi ei ne taas tajua mitään.

Linnea kirjoitti...

Kuule Cherry, minä oon kyllä änkeny noi miehenkin korviin, ja sitten vielä avannu ne ja sanonu: "Kato ny miten paljon töfnää sun korvista tuli" (Okei, right about now tais ylittyä se too much information raja, eh, anteeksi.) Ja sitten olen vastavuoroin asettunut itse sängylle mukavaan asentoon ja saanut kuin saanutkin miehen polttamaan sitä kynttilää mun korvassa. Tosin se on ollut lähinnä kyllä sellaista aika varomatonta touhua, jossa en pysty ihan täysillä rentoutumaan, you know, ne miehet justiin. Mutta koita ihmeessä, etsi jostain luontaisluotekaupasta. Varmana tykkäät =)

Noi miehet on vähän tollasia "jaa"-tyyppejä välillä, pitää sit vaan vähän ...öööh, ohjeista heitä hellävaraisesti oikeaan suuntaan, ei missään nimessä käskeä, eihän ;-)

Jobove - Reus kirjoitti...

very good blog, congratulations
regard from Reus Catalonia
thank you

Anonyymi kirjoitti...

Tekisi kyllä mieli kokeilla :) Saakohan tuota "kynttilähoitoa" jossain hoitolassa että siinä näkisi samalla että miten homman pitäisi toimia ettei käy jessicat:) Mä voisin niitä sitten myös poltella mun miehen korvissa kun vaikka se usein työntää niitä topseja korvaansa niin kuulemisen kanssa on edelleen hieman niin ja näin...jos vaikka auttais!

Saija kirjoitti...

Tämäpäs oli mielenkiitoinen muistutus! Olen kuullut ko. hoidosta, mutten koskaan ole ajatellut että se onkin noin iisi juttu, pitänee vierailla joogakaupassa siis! Niin ja taas Maija Myöhäisenä, että pidin kovasti tuosta Bukowskin runosta ja se sai minut innostumaan kirjastoreissulle...! Ja alusvaatteista sen verran, että minulle niiden pitää ehdottomasti olla kauniita ja suloisia - tottakai myös ihania päällä! Se vain merkitsee mitä vaatteiden allakin on.

Chatrin kirjoitti...

Olen kuullut tästä ennenkin, mutta ei ole tullut testattua vielä ainakaan.. En kyllä tiedä saanko aikaiseksikaan, nimittäin kasvohoitoonkin minun on pitänyt mennä vain viimeiset 8 vuotta, hih ;)

Miss M kirjoitti...

Mielenkiintoista. Ois kiva kokeilla tuota, en kyllä tiedä uskaltaisinko kotona, mutta jossain hoitolassa ainakin ekalla kerralla.

Anna A. kirjoitti...

Tää oli mielenkiintoinen juttu! Itse haluan ehdottomasti kokeilla tuota! Ja poikaystävä saa taas nauraa, mutta eipä ois pahitteeksi sillekään putsaata korvat kerrankin huolellisesti! ;)

Jo kirjoitti...

Tääpä olikin mulle aivan uusi juttu! Tosi jännää. Vaikka selitit kuinka kynttilät toimii, en silti ihan ymmärrä kuinka kaikki käytännössä tapahtuu. Ehkä tää on koettava itse :). Ja kuulostaa juurikin mun kaltaisen (lievän) hygieniafriikin hommilta, joten senkin takia on pakko kokeilla :).

Madison kirjoitti...

Hei!
Mulle tama on tuttu,mutta tosin yli kymmenen vuoden takaa. Aitini teki naita tyossaan ja minultakin saannollisesti puhdisti. Joo se todentotta hammastytti kuinka paljon sielta tavaraa tulee ulos. :D
Blogisi on aivan ihana,kuin herkku leivos! hih. Tata jain oitis seuraamaan.

E kirjoitti...

Olen joskus tästä kuullut, mutta eipä ole tullut kokeiltua. Hieman erikoiselta kuulostaa, mutta en epäile yhtään etteikö voisi toimia. Nenäkannu tai mikä lie sarvikuono epäilytti myös alkuun, mutta toimii. Oletko kokeillut?

Ruusa kirjoitti...

Hei ja kiitos kommenteista,joiden innoittamana eksyin blogiisi. Ja olipa tosiaan jotain mitä en koskaan ennen ole kuullutkaan!! Aika erikoista ja mielenkiintoista,jos joskus on mahdollisuus niin tätä uskallan kokeilla! Mukavaa viikkoa! :)

Camilla kirjoitti...

Joskus olen tuosta kuullut, mutta en ole sen tarkemmin asiaan perehtynyt. Kuulostaa kyllä erikoiselta ja kokeilemisen arvoiselta. =D
Ehkä tuolla saisi hilseilevät korvakäytäväni rauhoittumaan.

Linnea kirjoitti...

Hei kaikki!
Vastaan teille todella innoissani asiasta hieman myöhemmin. Haluan kertoa asiasta lisää kun kerran siitä ollaan kiinnostuneita, ja tämä on vain muutaman euron maksava älyttömän HELPPO kotona toteutettava hoitomuoto ja rentoutuskeino! Lupaan palata vastaamaan ja kertomaan asiasta lisää jokaiselle!

mimi kirjoitti...

en oo ikinä ennen kuullut tommosesta! se jäi epäselväksi, että miltä tuo tarkalleen tuntuu? ei siis tunnu yhtään epämiellyttävältä? miten syvälle korvaan pitää työntää?

Linnea kirjoitti...

mimi (morjens!) ja muut: Jäin miettimään että pitäisikö minun tehdä tästä aiheesta vielä uusi ja TARKEMPI postaus? Vai vastailenko vain tänne teille?

No anw kerron enemmän kuin mielelläni lisää, sillä tämä on tosi iisi juttu tehdä itse kotona, ei lainkaan vaarallista tai tuskallista, päinvastoin, ihanan miellyttävä juttu. =)

Lupaan kyllä että palaan kirjoittamana tästä vielä. Tarvitsen vain inpsiraation, vaikka ymmärrän ettei sen niin suuri raportti tarvitse ollakaan. Toivottavasti te kiinnostuneet tavoitetatte silloin vielä viestini =)

Kiitos mimi sulle paljon että jäit kysymään asioita, joita en ollut hoksannut selventää tarpeeksi! Palaan! Promise =)

Mongusti kirjoitti...

Ihan loistava postaus!! Tota on pakko kokeilla!!:) Mulla on jossain vaiheessa ollut paljon korvatulehduksia ja tätä en ikinä oo kokeillu. Toihan todella vois auttaa.
Kiitos ihan loistavasta vinkistä!
Toistan nyt itseäni, mut tää sun blogi on kyllä äärimmäisen ihana.:)

Linnea kirjoitti...

Mongusti: Siis mua ilahduttaa todella vilpittömästi että tämä posti tavoitti henkilön joka oikeasti kärsii jostain vaivasta, mihin tämä voisi hyvin auttaa. Kokeile ihmeessä. Minä olin ennen myös krooninen poskiontelontulehduksesta kärsijä. No more =) Olen hehkutellut tätä nyt aika paljon, enkä voi tietenkään vannoa että antaisi jollekin toiselle välttämättä yhtään mitään, mutta koska homma skulaa mulla, olen tosi iloinen jos joku muu saa samasta jotain jeesiä itselleen. Ja Mongusti, olet ihana, saat toistaa itseäsi vaikka miten, sillä joka kerta pistät hyvän kiertämään ja annat mulle hyvän mielen. Mitä nöyrin kiitos!

Ilona kirjoitti...

Kuulostaa juuri siltä että minä haluan kokeilla myös! Taidan olla yleensäkin helppo hurahtamaan kaikkeen "vaihtoehtoiseen hoitoon", vaikken muuten mikään ituhippi olekaan :D Sopiikohan tuo pahasta tinnituksesta kärsivälle? Tuli heti mieleen eräs läheiseni, jolle voisin tuota myös kokeiluttaa jos se vain ei hänelle ole haitaksi.

Anonyymi kirjoitti...

Meillä POIKAYSTÄVÄ innostui tästä sun jutusta ja nyt pitäis sitten laittaa verkkotilausta menemään :) Kuulosti ihanan rentouttavalta!

-tiiu

Linnea kirjoitti...

Ok, let's get started with this one =)

Té la mà Maria - Reus: Well thank you. How in the world did you find my blog? Checked yrs out, and am a little bit confused.. Didn't think my blog could be your cup of tea, you know... Well, greetings from Finland. Peace out!

white lilly: Ettei vaan miehellä ois valikoiva kuulo =D Kirjoitat aina niin hauskasti, lyhyesti ja just napakasti. Kiitos kun käyt ilahduttamassa mua! Kyllä näitä hoitoja saa erilaisista mestoista. Ei muuta kuin sanat korvakynttilähoito sekä asuinpaikkakuntasi googleen, niin eiköhän ala löytyyn. Mutta et sä oikeesti tarvitse tähän mitään ammattiapua, tää on ihan iisi. Lueskele mitä kirjoittelen muille sen mukaan mitä ovat kyselleet. Handlaat kyllä ihan yksinäs =)

Sarona: Sulle on pakko sanoa, että oli mahtava kuulla että joku diggaili Bikowskista. Oli kiva kuulla. Kiva että pystyin kerrankin innostamaan sua tämmöisissä asioissa, nyt siis puhun jo kynttilöistä, en Bukowskista, yleensä olen saanut vinkkiä sinulta vihreissä asioissa. Joo, tämä on helppo juttu. Joko olet kokeillut?

Chatrin: Heheh, tiedän tunteen. Mutta hei, nyt sun ei tarvitse mennä minnekään, eikä varata aikoja mihinkään. Tilaa netistä ja hoida homma himassa. Tsekkaa esim tää sivu: http://www.uranus-tuonti.fi/korvakynttilat/index.html Käytän itse juuri noita ylimpiä Wujiang-kynttilöitä. Aivan tolkuttoman halpaa!

Maria: Hei, tässä ei ole oikeesti mitään hätää. Tää on yhtä helppoa kun kynän työntäminen korvaan. Laitoin ylle linkin mistä saa parilla eurolla just samoja kynttilöitä mitä itse käytän. Käyt pitkälles, kyljelles, unohdat noi Jessican sekoilut, et edes todellakaan tarvitse tollasta härpälettä minkä se on kyhännyt tohon jonkinlaiseks suojukseks... Mitään suojuksia ei todellakaan tarvita, koska kyseessä on vaha kynttilä, eli mitään taliahan ei todellakaan muodostu, valu, eikä mitään muutakaan valu. Se kynttilä palaa porisee pienellä liekillä, ja se palanut kohta muodostuu sellaiseks ... no palaneeks mustaks kiinteeks sojottavaksi jutuksi siinä kynttilän päässä. Ei edes poskia paljon kuumottele. Vesilasi viereen ja sit kun liekki palaa siinä merkin kohdalla, niin dippaa se kynttilä sinne vesilasiin. Tai siis sun kaveri dippaa sen sinne. Voihan tän tehdä yksinkin peilin kanssa, mutta ei se sit ole niin rentouttavaa kun joutuu itse pitään kiinni, ja tsekkaan peilistä koska on palanut tarpeeksi.

annana: HIENOA! Antaa poikaystävän nauraa, diggailee kuitenkin salaa itsekin kun pääsee rentoutumaan session aikana. Koitiks jo?

Jo: Okei, tosi mahtavaa! Lue mitä olen kirjoittanut jo muille, ja mitä varmaan kirjoitan vielä muille. Sen lisäksi unohda että kyseessä on kynttilä, koska sehän saa sut ajattelemaan valuvaa talia. Kyse on vahakynttilästä, joten mitään talia ei muodostu. Kynttilä vaan "häviää" palettuaan. Tsekkaa esim. nämä nettisivut, aika selkeitä ohjeita: https://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/2171/Hopi-Korvakynttilat-2-kplv. Kysy vaan jos joku tietty juttu mietityttää, kyllä mä voin tehdä tästä kokonaan uuden, ja mahdollisimman selkeen postauksen, mutta tää on yhtä helppoa kuin topsin työntäminen korvaan. =)

madison: Oj kun sä kirjoitit mulle kivasti, herkkuleivos, olipa ihanasti sanottu. Kiitos sulle. Olen tosi iloinen jos viihdyt matkassa! Hei hienoa, että täällä oli joku jolle asia on ennestään tuttu!

Linnea kirjoitti...

Missy E: Hei hemmetti, kiitos hirveesti, mä olin unohtanut koko nenäbideen, pitää hankkia. Mä olen taas suhtautunut siihen alusta asti hirveen epäilevästi ja ihmetellyt ja epäillyt lähinnä epämiellyttäväksi. Sulla on siis sellainen? Halutko kertoo kokemuksia. Hei, kiitos oikeesti, mä hankin ton asap, ja postailen sit siitäkin. Nenä tukossa tälläkin hetkellä.

Ruusa: Olen itsekin aina tosi iloinen, jos jonkin perään jätetyn kommentin kautta löydän minulle uuden ihanan blogin =) Korvahoitoa voit koittaa koska tahansa, laittelin linkkejä tähän vastaukseen vähän sinne tänne =)

RagDoll: Hei, jos sulla kerran on hilseilevät korvakäytävät niin nyt nainen kynttilät korvaan. Kai huomasit nää linkit mitä olen viljellyt tässä viestissä.

mimi: Ei missään nimessä tunnu lainkaan epämiellyttävältä. Hyvin rentouttava tunne. Makaat kyljelläsi, ja tunnet kynttilästä pientä lämpöä kasvoillasi. Kynttilä pitää sellaista jännää rapinaa, ja se ääni korvassa rentouttaa kovasti. En sen erikoisemmin osaa kuvailla tuntemuksia, ei mitään outoa ainakaan. Toiset suosittelevat että hoidon jälkeen jäisi lepäämään puoleksi tunniksi, jolloin hoito jotenkin maksimoituu. Tähän en omakohtaisesti osaa ottaa enempää kantaa.

Kun sulla on kynttilä kädessä tiedät kyllä miten syvälle työnnät sen, ja viimeistään silloin kun se palaa. Sen vaan hoksaa. Mutta nyrkkisääntönä voisin sanoa, että työnnnät sen siis niinkuin työntäisit kynän korvaasi. Työnnät sen korvakäytäväsi suusta sisään ihan muutaman millisen. Huomaat ja tunnet kyllä heti jos kynttilä ei ole asettunut kunnolla. Ja tunnet sen tosiaan jo ensimmäisellä kokeilukerralla. Minä ainakin. Tsemppiä ja rentouttavia hetkiä!

Mongusti, sulle mä kirjoittelinkin jo, mutta kiittelen edelleen kovasti viestistäs, ja kysyn että oletko koittanut, ja onko korvatulehdukset vaivannut?

Ilona: Yep, juuri ennenkuin aloin tehdä vastausta luin taustatiedoksi eri lähteistä asiasta, ja kyllä oli mainittu että jeesaa tinnitukseen. Koita sun frendille ihmeessä. Olen itse kärsinyt kuukausia oikean korvan tinnituksesta, ja en tajua miksi en ole poltellut kynttilöitä. Teen sen pian, ja kerron sulle sit mikä oli lopputulos. Ja hei, mä olen kanssa toinen vaihtoehtohoitoihin hurahtelija, mutta en silti tunnusta olevani ihan ituhippikään =) Yes, mut palataan.

tiiu: Olen iloinen kun luin viestisi. Kerro sun poikaystävälle paljon terveisiä. Hei, joko tilasitte? Tule ihmeessä kertomaan sitten miltä tuntui. Tosiaan, niinkuin tuossa ylläkin mainitsin, luin vähän enemmän taustatietoa tästä ennenkuin lähdin vastaamaan näihin viesteihin, ja tosiaan tämän sanotaan mahdollisesti auttavan moneen vaivaan, mutta itse käytän tätä juuri ja vain ja ainoastaan rentoutushoitona. (Paitsi niinkuin yllä mainitsin viime kuukaudet olen kärsinyt tinnituksesta ja pitää tsekata mikä on vaikutus siihen) Hei mikä olisi halvempi rentoutushoitomuoto?!? Parilla eurolla saa kynttilät, mut ei kasvohierontaa ;-)

******

LOPUKSI TAHTOISIN VIELÄ TIEDOTTAA KAIKILLE, ETTEN KUULU MIHINKÄÄN "KORVAKYNTTILÄ PARANTAA IHMISRODUN" -LAHKOON. Kiitos.

*******

Linnea kirjoitti...

Ja kaikille yhteisesti vielä että tossa viljelinkin jo noita linnkivinkkejä, mutta tsekatkaa tosiaan tänne: https://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/2171/Hopi-Korvakynttilat-2-kpl Siellä on selkeet ohjeet. Tosi selketät. Joo siellä sanotaan myös että pitää olla varovainen ja palovammavaara on olemassa etc... No hätä! Mä olen hemmetin tohelo ja yleisin käyttämäni sana on varmaan "Oho!" ja seuraavaks yleisimmät: "Oj oho, anteeks", joten oikeesti ei tässä mitään palovamma vaaroja ole kun on maalaisjärki päässä. Ei se pala suurella liekillä, eikä talia valu, koska talia ei ole koska kyse on vahakynttilöitä. Tsekatkaa vielä tännekin: http://www.uranus-tuonti.fi/korvakynttilat/index.html itse käytän juuri noita ylimpiä Wujiang-kynttilöitä. Älyttömän halpaa. Ja tässä vielä yksi mesta asiasta kiinnostuneille tsekattavaksi: http://www.panthera.fi/?p=p_5

Have fun!
Ja kertokaa miten meni! =)

Linnea kirjoitti...

Höh, nauroin kun huomasin että mä oon kirjoittanut Saronalle "Bikowski". Pahoittelen kirjoitusvirheitäni. Kyllä Sarona tietää ketä meinasin.

Anonyymi kirjoitti...

Hei,
kiitos tuhannesti tästä vinkistä. Mulla on korvatulehdus ja nyt neljättä päivää korvat lukossa, humisee ja soi - siis tunne kun mun päässä olisi jotain "ylimääräistä". Niin, enkä kuule kunnolla, kaikille on pakko selittää: mulla on korvatulehdus, en ole muuten erityisen typerä... Kokeilen ihan mitä tahansa, jotta pääsen eroon tästä ärsyttävästä vaivasta.
Tilaan heti, kiitos linkistä ja kivaa kevättä.
Sari

Mary Clifford kirjoitti...

TRUE LIFE TESTIMONY, UUSI JUMALA on suuri ...
GENUINE CURE WITH PROVE .., drogbohighspiritualspellcaster@gmail.com

Kuinka menin 5-vuotisilta GENITAL-HERPISIIN RAJOITETAAN 7 PÄIVÄÄ, JUMALA on AWESOME!
TÄMÄ ON REAL, ÄLÄ KÄYTÄ. +2348057586216

Sain sukupuolihormonini Ex-aviomieheni vuonna 2012, hän ei koskaan kertonut minulle
virus. Minulla oli 5 vuotta niin monta taudinpurkausta, ja se vaikutti minun
elämän .. Ihmiset ajattelevat herpes on todella pieni ihoärsytys herpes on a
pitkäaikaisia ​​vaikutuksia terveyteen. Tiineettömän tämän viruksen kiinnostus
ihmiset ovat naurettavia. Useimmilla ihmisillä on herpes eräässä muodossa tai toisessa, olin
ensin ottaa viruslääkkeitä, kuten asykloviiri (Zovirax), famsikloviiri
(Famvir) ja valasykloviiri (Valtrex), suositellaan ensisijaisen hoidettavaksi
sukupuolielinten herpes puhkeaminen. Tämä lääke voidaan ottaa, kun tauti puhkeaa
tapahtuu. Se voidaan myös ottaa joka päivä ehkäisemiseksi, mutta se ei ole mahdollista
täydellinen parannuskeino ... Haluaisin kertoa jokaiselle, joka lukee tätä
todistusta siitä, miten pääsen eroon minun sukupuolielinten herpes ja löytää ihana mies
uudelleen. Olin lukemassa kommentointia internetissä ja näin todistuksen lähetetty
jonka hän erosi hänen herpesistä ja löysi rakkauden uudelleen
lääkärin OGBO: n, afrikkalaisen perinteisen herbalistin avulla. Joten olin
niin iloinen, kun näin tämän viestin, että hänen kasviperäisiä lääkkeitään Cure virus
Olen nopeasti kopioinut kasviperäisen lääkärin sähköpostiosoitteen ja lähetin hänelle sähköpostia
30 minuutin kuluessa hän vastaa minun mail.I selittää asioita hänelle hän kertoi minulle
ei ole huolissani siitä, että minun täytyisi hänen kasviperäisen ja rakkauden muodon, jonka tein ..
Seuraavana päivänä hän kertoi minulle, että hän on valmistanut kasviperäisen lääkkeen, jota minun pitäisi
lähetä hänelle kotiosoitteeni, että hän haluaa lähettää HERBAL MEDICINE -sa minulle
DHL tai FedEx, miten sain kasviperäisen lääkityksen ja käytän sitä kuin olin
Viikon kuluttua menin katsomaan lääkäriä, joka vahvisti minun
herpes ei ollut enää. Kun Mira ystäväni näki HOSPITAL TEST RESULT
hän oli yllätys ja esittelin myös hänen tohtori OGBO ja hän myös sai parantua
ja hänen Ex takaisin liian. Minä myös viittaan COUSIN samaan herbalist jotka oli
ottaa HIV: n ja suhde ongelma ja tänään hän on täysin parantunut ja onnellinen
perheen kanssa nyt .. Jos sinulla on suhde ongelmia, sukupuolielinten tai suun kautta
herpes tai mikä tahansa sairaus tai infektio, ota ystävällisesti yhteyttä HERBALIST OGBO
hänen sähköpostinsa kautta;
drogbohighspiritualspellcaster@gmail.com
Hänellä on myös kasviperäinen parannuskeino seuraaviin sairauksiin ja myös erikoistuneisiin
SPELL CASTING tämä ei ole huijaus 100% Real.
(1) HPV-
(2) DIABETEKSESTA
(3) Jos poistut EX BACK
(4) Haluat olla rikas
(5) EPSTEIN BARR
(6) PENIS LAAJENTAMINEN JA PYÖREÄMÄÄRÄYS
(7) VIRGINIA-ONGELMA
(8) WHOOPING COUGH
(9) HEPATITIS A, B JA C
(10) FORDYCE SPOT
(11) Haluat houkuttelevan HUSBAND / WIFE koskaan
(12) COLD SORE
(13) MARRIAGE SPELL
(14) VÄHIMMÄISVAIKUTTAVA INFEKTIO
(15) LOW SPERM COUNT
(16) MRSA (METHICILLIN-RESISTANT STAPHYLOCOCCUS AUREUS
(17) ZIKA-virus
(18) COPD
(19) STROKE
(20) impotenssi
(21) PILE
(22) HYPERTENSION
(23) LOW SPERM COUNT
(24) MENOPAUSE TAUTI
(25) ASTMA
(26) Cancer
(27) BARENESS / LAPSETTOMUUS
(28) PCOS
(28) vyöruusu
(29) VIRALLISET HEPATITIS / HEPATITIS B
(30) Kohdun
(31) ASTMA
(32) SICKEL CELL
(33) tinnitus
(34) BARENESS / LAPSETTOMUUS
(35) DIARRHEA ja niin edelleen ...
Ota yhteyttä tänään: drogbohighspiritualspellcaster@gmail.com
+2348057586216 Voit myös CONTACT HIM ON whats-app samassa puhelimessa
määrä.

Unknown kirjoitti...


Tarvitsetko kiireesti lainata?
Etsitkö pääomaa?
Tarvitsetko lainan mistä tahansa syystä?

   Palvelumme ovat erittäin nopeita ja luotettavia, ja sinulla on taattu saada laina, kun haet, ota meihin yhteyttä nyt osoitteessa EUROPAFUNDING@GMAIL.COM ja saat hyväksynnän tänään.

Related Posts with Thumbnails