perjantai 11. joulukuuta 2009

Eilinen Toistuu..

Noniin... Jeah, mies töihin. Voi h*lvetti. Mä heitän sen puhelimen seinään. No tää kävi kyllä jo eilen aika selväks että näin mennään, mutta... Nojoo, en voi sanoa mitään. Joskus nää ei vain ole kivoja hetkiä. Aaaargh, eikä tästä voi oikein edes avautua kenellekään, saati kirjoittaa täällä mitään. Ärsyttää. Ärsyttää. Ärsyttää. Ärsyttää!
T. Linnea 5 vee


Photobucket

Halutteko kuulla yhden hauskan jutun? Kun mies oli kerran duunissa, ja olin vähän hermona sen kerran, ja toivoin että jos mitenkään ois mahdollista, ja sillä ois mitenkään aikaa, niin voisiko se pistää mulle välillä viestin että kaikki on ok. No, näin sovittiin, ja mies läx juosten duuniin. Eihän se mitään tekstareita siellä ehdi lukea, mutta mä nyt sitten ikävöidessäni sitä jossain vaiheessa iltaa lähetin sille viestin tyyliin: "Mulla on ikävä sua, olisitpa kotona". Tähän tuli vastaus: "Ok!" Mä lähetin takas et mitä hemmettiä ai ookoo, thanks, mäkin jatkossa kaipaan sua. Myöhemmin kävi ilmi, että ensinnäkin mä tekstasin sen privakännykkään jota sillä ei ollut mukana. Sillä oli toinen kännykkä mukana jota se käytti. Se ei siis ollut saanutkaan mun viestiä, eikä sitä seuraavaakaan tietenkään, vaan me vaan lähetettiin toisillemme ihan sattumalta liki samaan aikaan viestit, minä hetkeä ennen häntä. Ja tulkitsin tietenkin hänen viestinsä sitten vastaukseksi omaani, enkä hoksannut että sehän tuli eri puhelimestakin. Tämä miehen "Ok" -viestihän tarkoitti luonnollisesti sitä, että se kiireessä ilmoitti mulle äkkiä että kaikki on fine. Nauratti kun asia selvisi valvottujen öiden ja mökötyksen jälkeen.

Photobucket

Kiitos RagDollin =) kuuntelen Samuli Edelmannia, ja nauran ääneen muistoille jotka tulee näistä mieleen.
Hei Samuli, olet mahtava!

4 kommenttia:

Cherry/Kirsi kirjoitti...

Hahhaha, nauroin tota känny-juttua täällä :DD Oot niin ihana ja hassu. Siis, ei varmaan yhtään ollut ihanaa ja hassua sillon, kun se tapahtu.. Mä kiehusin raivosta jostain ok-vastauksesta. Minen ole kelleen mikään ok :DD Hyvä me!

Camilla kirjoitti...

Haha. =D Naistet oikeus on tulkita asioita väärin ja välillä vähän mököttääkin. ;)

Anonyymi kirjoitti...

Hihi, olipas hauska tuo viesti-kommellus :)

Linnea kirjoitti...

Cherry, Ragdoll ja silkkis, juu joskus menee ajatukset vähän hutiin, ja sitten tulee möksöteltyä turhaan. Hymyilen täällä kun kirjoitan, kun jotenki ilahduttaa se, että asia nauratti teitäkin =) Ja niinkun Cherry sanoi: "Minen ole kenellekään mikään ok. Hyvä me!" Nimenomaan, allekirjoitan tuon täysin =) Hyvä me!

Related Posts with Thumbnails