maanantai 7. joulukuuta 2009

Jos Minä Osaisin Soittaa Pianoa..

... Olisi minulla kuvan piano.
Koska se on ikinä milloinkaan koskaan kaunein näkemäni piano.

Photobucket

Ja koska se on niin koskettavan kaunis, täytyisi minulla olla myös kuvan asunnon ihana portaikko.
Valkoiset portaat ja musta kaide.
Sekä harmoninen maali seinässä.
Kehykset odottamassa että ne saavat pianon tavoin kertoa tarinoita.

Jos minä pianoa osaisin soittaa, asuisin tuossa talossa,
ja soittelisin päivät pääksytysten menemään.

Tuleeko muuten kenellekään muulle kuvasta ja etenkin noista tyhjistä/valkoisista kehyksistä vähän kummitustalofiilis? Kun mulla vähän tuli. Toi piano ja kaikki. Ja nyt mitä enemmän mä tuota kuvaa katson, niin sitä pelottavammalta se näyttää. Portaita pitkin laskeutuu saletisti joku hento hahmo vaaleassa pellavamekossaan... Miksei kehyksissä ole ketään? Lattiakin narisee ihan varmasti... Ja pianon koskettimet painuvat itsekseen alas, ja heräät keskellä yötä siihen kun piano soittaa kauneimmin kuin koskaan, eikä tuolilla istu kukaan. Okei, toi desing tuoli pilaa kummitustalofiiliksen, muuten menis ainakin mulla läpi. Kun nytkin tais nousta vähän käsissä karvat kananlihalle. Huijjuij.

5 kommenttia:

-SL kirjoitti...

meillä on tuon näköinen piano :) mutta avain on hävinnyt enkä itse osaa valitettavasti sitä soittaa, hmm äitini säilyttää sitä lähinnä sen takia kun sai isältään lahjaksi

Heidi kirjoitti...

Kieltämättä aika pelottava, pysähtynyt tunnelma tuossa kuvassa. Itse en varmaan olisi kuvaa tuolta kannalta osannut tarkastellakaan, lumouduin vain noista ihanista valkoisista portaista ja Kartellin tuolista... Mutta joo, kuvan talossa varmaan kummittelee! ;)

Linnea kirjoitti...

*~SL: Kaunis lahja! Sillä on varmasti tunnearvoa. Mikä avain? Eikö sitä pianon kantta saa auki ilman avainta? Soittaako äitisi? Tai no ei varmaan jos se avain on kerran hukassa.

Mikähän tekee pianosta jotenkin niin, miten sen sanoisi, vähän jopa mystisen soittimen..? Vai onko se vain minä, joka olen nyt parin päivän ajan suoltanut vähän normaalia enemmän mielikuvitusta. Nythän jo kummitteleekin, heh.

Heidi: KARTELLI, kiitos Heidi! Olen ihan toivoton tuntemaan suomalaista designea, enkä jaksanut googlailla tuolin perään, vaikka tunnistin sen suomalaiseksi trendi yksilöksi. Tosi noloa muuten tämä aukko sivistyksessä, pitää skarpata aiheen suhteen, onhan se kuitenkin mielenkiintoinen. Juu, kummittelee kummittelee, takuuvarmasti =D

-SL kirjoitti...

Kyllä minunkin mielestä piano on niin klassinen, mystinen ja vintage. Joo siihen kanteen tarvitsee tosiaan avaimen, äitini osaa soittaa

Linnea kirjoitti...

*~SL: Niin juuri. Olenkin nyt juuri päättänyt että minä haluan nyt pianon. =D

Related Posts with Thumbnails