maanantai 7. joulukuuta 2009

Nutturalle, Letille, Auki vai Kiinni?

Olen jumahtanut aika pahasti aina suhteellisen samantyylisiin kampaus- sekä meikkityyleihin.
Toisaalta mitä sitä pois vaihtamaan sellaista joka on hyväksi ja imartelevaksi huomattu,
mutta tiedän että minulle sopisi moni muukin tyyli, joten tässä muutama kuva kampauksista muistiin.

Photobucket Photobucket

Jessica Alban nuttura taitaa näistä olla kaikkein ominta minua:

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

Letitetystä nutturasta pidän paljon, ja tuollaisen siistin ja sileän nutturan voisi ottaa käyttöön ihan arkenakin.
Tosin se olisi kuitenkin itselläni lopulta hieman rennompi.

Photobucket Photobucket

Jos minun pitäisi valita vain yksi juhlalook, jolla pärjätä juhlasta toiseen olisi se varmaan hyvin pitkälle alle olevan Angelina Jolien tyylin kaltainen.
Todella rento ja vapaa nuttura, sekä suhteellisen nude meikki kissansilmillä ja herkullisilla huulilla.

Photobucket

Photobucket

Toisaalta pidän kyllä aivan hirveästä puoliksi kiinni olevista kampauksista:

Photobucket

Ja niiden kohdalla olen usein kiinnittänyt huomioni Carmen Electraan.
Carmen on kyllä minun tavoin jäänyt jumittamaan aika lailla saman meikin ja hiustyylin pariin, mutta hän näyttää siinä hyvältä niin mikäs siinä.

Photobucket Photobucket Photobucket

Carmen onnistuu toisinaan pukeutumaan aika kivasti ja laitankin neidon parempaan syyniin seuraavassa postissa...
Tässä vähän arkityyliä:

Photobucket Photobucket

Ja juhlaa..
Täytyi poimia vielä nämä kaksi kuvaa mukaan, sillä sekä Carmenin että Jennyn asujen värit on niin herkulliset:

Photobucket Photobucket

6 kommenttia:

Miss M kirjoitti...

Hei, ihanaa, oikein monta ihanaa postausta odotti kun tulin! Oon käynyt täällä joka päivä kuikuilemassa :)

Ja mitä upeita kampauksia! Kunpa osaisin itse edes jotain tehdä omille hiuksilleni kuin laittaa vain ponnarille.. Mutta ehkä joku päivä taitava kampaaja loihtii mulle ihanan tukan johonkin tilaisuuteen ;)

Linnea kirjoitti...

Moikka Maria! Tosi kiva nähdä, ja kiva kuulla myös että oot käynyt "pitämässä paikkaa pystyssä" =)

Sanos kuule muuta hiusten suhteen.. Olen aikamoinen ponnaripää itsekin välillä. Just mietin että mun täytyy soittaa yhdelle kampaajalle että se laittaa mun hiukset nätisti Uuden Vuoden aattona, koska silloin on kutsut joita en aio enää skipata. Ja haluan että tukka on ojossa. Ja pakkelit kans =)

COCO kirjoitti...

Tosi kivoja hiuskuvia ja ideoita! Mä niin nautin ku saan laittaa omiani ja tehdä erilaisia kampauksia.

Linnea kirjoitti...

C0C0: Aaa, sä olet siis itse taitava hiusten laittaja? Hitsi miksen minä oikein ole? Ärsyttävää. No tosi kiva että sä voit tehdä kaikenmaailman kampauksia, mistä minä ja Maria sit vaan ilmeisesti unelmoidaan ;)

COCO kirjoitti...

En mä mikään taituri oo. :) Mä tykkään hengailla peilin edessä ja väsätä eri kampauksia, kokeilla eri tyylejä. Mut en kyl ikinä osais tehdä noin upeita kuin sun kuvissa, mut aina sitä voi kokkeilla!:)

Linnea kirjoitti...

Pitäisköhän munkin, COCO, sit vaan ottaa mallia susta ja yrittää kokeilla, eikä heti luovuttaa. Mutta kun hermo menee heti, ei ole kärsivällisyyttä. Olen vilpittömästi todella ihmeissäni, että kun näilä taidoilla mitä minulla on kokoan hiukseni ylös, kuten Cameronilla siinä yhdessä kuvassa, niin minulta on useampaankin otteeseen kysytty olenko käynyt kampaajalla. What?! Ihan omasta räpellyksestä on ollut kyse. Hei, taisit juuri saada tartutettua minuun innostuksen kokeilla kuin kokeillakin jotain kampauksen väsäystä itselleni, thanks! Tiedoksi: Kiukkuiset ja turhautuneet viestit tulee sitten sun boxiin, kun puoli päätä on kiharrettu erilaisille epämääräisille kiharoilla, loput hiuksista harottaa roikahtaneella sutturalla, ja lakkaa on aivan liian paljon. ;)

Related Posts with Thumbnails