perjantai 11. joulukuuta 2009

Hiustenpidennys & Kekkerit, Joo vai Ei?

En osaa yhtään päättää mitä tekisin.
Tänään olisi tosi makeet kekkerit tiedossa. En jaksa enää paljon kulkea kissanristiäisillä, olen hoitanut oman osuuteni kakskymppisenä kuntoon, mutta tänään olis vähän eri juttu. Olisi paljon kaikkia vanhoja tuttuja ja ystäviä paikalla. Ja kaikkea hitsin makeeta. Siltikään en saa päätettyä lähtiskö vai not.

Photobucket

Jos lähden, mä haluan että mulle laitetaan ensin uusi hiustenpidennys.
Saisin sen kyllä tänään vielä lyhyellä varotusajalla fixattua, mutta blaah.
Miksi sekään ei nyt oikein nappaa.

Photobucket

Mitä ihmettä, nämähän on kuitenkin asioita josta tykkään.
Kai tässä on nyt pähkäiltävä aikansa, ja soitelteva ihmisille,
jotta kuka on menossa ja pakottakaa mutkin mukaan.

Photobucket

Sitten pitäis kääräistä joku hyvältä näyttävä vaatekerta päälle. Vaatehuone on nyt kuin pommin jäljiltä, sieltä ei löydä kukaan mitään. Henskarilta tuli jättipaketti pari päivää sitten, oiskohan siellä vaikka joku kiva yläosa. En ole vielä avannut sitä. Kaupoille en millään jaksa lähteä. Tosi jännä muuten, en oikein jaksa enää käydä vaateostoksilla. Jaksa? Joo-o, ihan totta. Olen laiskistunut sen suhteen tosi paljon. Tulee vaan näpyteltyä netin kautta ostoksia koriin. Ihme juttu. Olin aika hard core shoppaaja nimittäin ennen.

Photobucket

Lähtisin liikkeelle varmaan kuitenkin farkuissa. Sitäpaitsi olen aina farkuissa. Olen boring. Sit ei tänään mitään naisellista ja pehmeää yläosaa, vaan tänään vois olla jotain muuta. Ehkä mustaa. Paljettia? Isot korut. Tai lilaa? Riikinkukkkorvakorut? I don't know! Vitsi kun ois aikaa, niin tekisin kollaasin äkkiä ajattelemastani lookista. En taida nyt ehtiä. No olen ja ihmettelen tässä nyt sitten että mitä mä oikein teen. Pitää nyt päättää niistä hiuksista ekana.

Tässä ois muuten kivasti hiukset ja meikki:

Photobucket Photobucket

Mistä vetoa, niin jään himaan kuitenkin viltin alle katsomaan leffaa.
Eikä! Kaikki kivat tyypit menee, mäkin meen.
Sitäpaitsi mä olen yksi niistä makeista tyypeistä =D
No, mä odotan että joku soittaa ja vonkuu mut ympäri lähtemään, olen aika helppo.

Photobucket

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Farkkupostausta odotellen :):) Itse viihdyin farkuissa ja haluasin päivittää vaatekaappia. Lempifarkkusi? Itselläni on muutama merkki mihin olen jämähtänyt... Guessilla yksi suosikkini mikä istuu hyvin (juu todellakin vielä kahden lapsen jälkeenkin).. ja mielellään sellaisia mitä löytäisi ihan Suomestakin kun itse en voi ostaa sovittmatta minkään nettikuvan perusteella. Kiitos kivasta blogistasi!!!

Miss M kirjoitti...

Lähde vaan rientoihin! Kivaa siitä tulee =)
Meganin tyyli on noissa kuvissa munkin mieleen. Kevyt meikki + huoleton kampaus + yksinkertainen asu = tyylikäs kokonaisuus!

Heidi kirjoitti...

Mene ihmeessä juhliin, voisi piristää sinua :)
Ihanaa viikonloppua!

Camilla kirjoitti...

Toivottavasti menit kemuihin!! Ei hyvistä juhlista kannata koskaan kieltäytyä, vaikka ei jaksaisikaan mennä. ;) On ihanaa kun saa aina välillä laittautua.
Pistä vaikka perus pikkumusta päälle, se on aina varma valinta. Jos ei jaksa tehdä tukalle mitään, niin suoristettuna auki, tai tosi tiukka ponnari? Koruja ja sitten jotain räväkkää kynsilakkaa. =D
Katso nyt, innostuin ihan sun puolesta!

Anu kirjoitti...

Hiustenpidennyksistä...leikkasin sen polkkiksen joka nyt on ylikasvanut, ja taas mietin pidennyksiä:)

Ja postauksesi sai taas ajattelemaan sitä uudelleen...leikkaanko polkkaa vai laitanko jatkeet???
Mulla on ollu teippipidennyksiä viimeiset 2 vuotta, sitä ennen sinettipidennyksiä.
Voi kun osais vaan olla...tai joku järkevä ihminen kertois, mikä sopii parhaiten:)

Linnea kirjoitti...

Anonyymi, no ensinnäkin kiitos sinulla ihanasta viestistäsi! Kuten kirjoitin tuohon toiseenkin postiin, (olitko se sinä sama anonyymi?) voin yrittää saada jonkinlaista farkkupostausta jossain vaiheessa aikaiseksi, mutta en usko olevani siinä paras mahdollinen, vaikka aina farkuissa liikunkin. En ole nimittäin merkkitietoinen, enkä pahemmin merkeistä piittaakaan. Farkkujen ostaminen onkin viime vuodet ollut hieman haastavampaa sillä itse olen perinteinen farkkutyttö, joka ei lämpene pillifarkuille itseni päällä. Muiden päällä ne näyttävät hyvältä, itselläni en välitä. En edes muista mikä on lempifarkkujeni merkki, tsekkaan sen tässä joku kerta ja kerron, mutta taidan olla itsekin aika jämähtäjä, päädyn nimittäin usein Dieselin farkkuihin. Niistä löytyy minusta kivoja pesuja. Huomasitko muuten tämän farkkupostaukseni aikoinaan: http://linneasvitavilla.blogspot.com/2009/11/haluan-nama-farkut-mutta-olen.html Joku ystävällinen lukijahan ilmoittikin perään että ko. farkut ovat merkiltään True Religionit. Mangolta löytyy myös tosi kivoja pesuja farkuissa, ja hinnat ovat tosi halvat, mutta niissä jää usein mitta liian lyhyeksi minulla. Minun on muutenkin ihan mahdoton löytää farkkuja, sillä vyötärö on niin pieni, mutta pituutta taas pitäisi olla reilusti. Palataan farkkujuttuihin =) Kyllä minä jonkilaisen postin saan siitä aikaiseksi =)

Maria: Kiitos rohkaisusta! Ja oli tosiaan kivaa ja oikein, että lähdin. Megan on upean näköinen noissa kuvissa.

Heidi: Kiitos sinullekin kirjoituksestasi! Oli tosi kiva saada viestejä, joista huomasin että ihmiset oikeasti ajattelevat että pieni tuulettuminen voisi olla hyväksi minulle. Kiitos siis ajatuksista ja kivasta viestistä <3

RagDoll: Hehee, tiedän täsmälleen tunteen kun innostuu juuri noin toisen puolesta =) Rakastan kauniita pikkumustia yli kaiken, koska.. no, rakastan kaikkea kaunista, mutta itse en ole pikkumustan tai muunkaan mekon ahkera käyttäjä. Niin kauniita kuin ne ovatkin, niin itse kuljen useimmiten housuissa. Nyt kuulostan supertylsältä, mutta ehkäpä elämäni on jo hieman "tylsähköä", on nimittäin pakko tunnustaa, että minä kyllä kieltäydyn todella usein hyvistäkin juhlista.

Anu: Ihanaa, keskustelua hiustenpidennyksistä! Voi istutaanko kahvipöydän ääreen ja käydään läpi kokemuksia =D Itse käytän myös teippipidennyksiä, Simply Naturalia. Minulle oli tärkeeä se, että Simply Natural on saanut jonkinlaisen "kunniakirjan" siitä että heidän käyttämät hiukset eivät tule mitenkään epäeettisesti kuluttajille. Naiset ja lapset eivät joudu pakosta/rahapulasta siis myymään hiuksiaan, vaan Simplyn hiukset tulevat jotain sellaista kautta, missä naiset uhraavat hiuksensa muutenkin oliko se nyt kahdeksan vuoden välein. Toivottavasti en nyt puhu ihan läpiä päähäni. No mutta se on ainakin tosi että Simply Natural on eettinen ja turvallinen valinta.

Tiedätkö juuri ennenkuin menin laittamaan uudet pidennykset, mietin että voisin tehdä tällä hekellä hiuksilleni oikeastaan mitä vain, vaihtaa väriä ja pituutta reilustikin. Irrotella. Sitten päädyin taas samaan vanhaan. Minusta pitkä tukka vaan sopii minulle.

Oma hiukseni on sen verran ohut, että sinettipidennykset eivät sovi minulle, mutta tämän hetkinen kampaaja ei taas vaan kertakaikkiaan osaa asetella teippejä niin ettei jostain törröttäisi, ja ylös en saa ainakaan nostettua tukkaa. Paras vaihtoehto on itselleni ollut että sivuille ja ylös laitetaan sinettejä, muuten ja siis pääsääntöisesti teippiä.

Etkös sinä asunut Tampereella, vai muistanko väärin? Millä kampaajalla käyt siellä? Itse olen valmis menemään kampaajalle vaikka toiseen kaupunkiinkin, kunhan oikea hovikampaaja löytyisi. Mutta jos yksi on hyvä pidennyksissä, hänen värjäykset eivät taas onnistu. Se joka osaa nähdä juuri oikean leikkauksen, ei taas saa aseteltuja teippejä oikein. Voihan naisen elämä =D

Miten pitkään sinulla on teipit kerrallaan ennenkuin täytyy mennä nostamaan niitä? Ja sitä piti vielä kysyä, että huvittaisiko sinua kirjoittaa blogiisi kuviesi kera, joissa näkyisi eri hiustyylejäsi juuri hiusaiheinen postaus?

Related Posts with Thumbnails