lauantai 9. tammikuuta 2010

20+ Asiaa Minusta

Classy and Glamous blogin Maria haastoi minut jokin aika sitten paljastelemaan itsestäni asioita. Ajattelin olla valmis paljasteluun nyt, kun muutenkin olen viime aikoina miettinyt raottaako esirippua tämän anonymityn edestä, ja miten päin olla bloggatessa. Joten tässä ne tulevat, olkaa hyvä ihanat lukijat. Olette muuten oikeasti tosi ihania, juuri te jotka täällä käytte ja jätätte ihania kommentteja, jotka innostavat minua jatkamaan bloggailua, ja vilpittömästi ilahduttavat minua. Kiitos siis teille!

Photobucket

1. Kolme viimeistä ostostani: Kävin illalla ruokaostoksilla automarketissa, joten ostin ainakin paljon vihanneksia sekä hedelmiä, savusiikaa, ja kuitupitoisia "terveyskeksejä", joissa on enemmän hiilareita ja sokeria kuin paketissa Dominoita, hmph. Ruuan lisäksi ostin ainakin Max Factorin huulipunan, joka olikin kotona ihan eri väristä kuin kaupan kirkkaissa valoissa, höh, Svenska InTouch-lehden sekä kengät. Juu, tosiaan, ihan tavallisesta automarket-ruokakaupasta ostin kengät, itseasiassa mieskin osti. Ja se on vielä tosi merkkitietoinen tyyppi. Olemme tässä vähän tulleet toisiamme vastaan. Minä yritän toisinaan satsata laatuun, kun hän taas toisinaan ostaa halpiskuteita.

2. Viimeksi googlasin: Hetkinen... mitähän se mahtoi olla. Odottakaas hetki.. Aa, se taisi liittyä jotenkin raamattuun. Juuh, tosiaankin. En muuten ole uskovainen, en taida uskoa edes jumalaan, en ainakaan usko raamattuun. Mutta minulla oli aukko sivistyksessä, jonka halusin täyttää. Kiitos kaikkitietävän Wikipedian se on nyt täytetty. Mitä me teimmekään ennen sitä. Olen by the way kyllä erittäin hengellinen ihminen.

Photobucket

3. Kaikkien aikojen huonoin ostokseni on ollut: Oi, mikähän se olisi... Sellainen nimittäin varmasti löytyy. Mietinpä hetken taas... Voi en millään saa päähäni. Ei hitsi, joo, sanon että uusin sohvamme, tämä on todella huono. En tiedä mitä hittoa ajattelimme kun ostimme tämän. Tämä ei ole mukava. Eikä tämä oikeastaan ole edes erityisen hyvännäköinen. ---> Vaihtoon!

4. Käsilaukussani on: Oi hyvänen aika, vaikka mitä, mutta en todellakaan jaksa hakea sitä nyt tsekatakseni. Olen varmasti hyvin lähellä totuutta jos sanon että siellä on vähintään kolme eri huulikiiltoa, ripsentaivutin, käteistä, tupakkaa, tulitikut, sytkäri, hiuslenksuja, peili, huulirasvaa, kaulaketju, kynä, papeperimyttyjä, käyntikortteja, päänsärkylääkettä, vesipullo, onneankiviä. Olin kerran tyttöporukan kanssa illastamassa, nämä olivat suhteellisen uusia tuttavuuksia minulle jokainen. Ennen kuin tilasimme, nostin suuren laukkuni pöydälle ja sanoin että ensin haluan antaa kaikille jotain (tämä oli joulun alla, ja minulla oli kaikille pieni jouluterveinen, jonka halusin jokaisella antaa) ja kun pengoin laukkuani käsivarret laukun pohjaa myöden, pää laukun sisällä hokien "Ihan pieni hetki, hetkinen, missäs ne nyt on, ooooo tässä, tämä, eiku, mulla on kyllä, anteeks, hetki..." ja joku näistä naisista sanoi muiden nauraessa ja nyökytellessä vieressä, että "Tämä on niin Linneaa!" Nauroin kun tajusin että he ovat oikeassa, ja olivat huomanneet tämän piirteen minusta heti, vaikka emme olleet tunteneet kauaa.

5. Suosikkikatuni koko maailmassa on: Täytyy olla tylsä ja sanoa, että se on varmasti vielä näkemättä. En ole matkustanut mihinkään niin maagiseen paikkaan, että voisin sanoa sieltä löytyvän suosikkikatuna. Okei, valitsen kuitenkin erään rantakadun koska siellä tapahtui kerran jotain tosi romanttista, ja se on kaunis paikka.

6. Hienoin/kallein ostokseni on: Koti!

7. Olen riippuvainen: Voi kuulkaa, ihan näin avomieliseksi en aio heittäytyä ;) Olen hyvin riippuvainen ihminen. Voin kuitenkin kertoa, että olen riippuvainen tupakasta, sokerista, tv:stä, (miten säälittävää) nettishoppailusta, muutamasta blogista, kirjojen ja lehtien ostamisesta, ylipäätään shoppailusta, GHD-suoristusraudastani, lakritsajäätelöstä, taidan olla riippuvainen myös auringosta.

Photobucket

8. En ole ikinä ostanut mitään: No mutta minäpä olen =)
Mutta jos haluat tietää mistä en ole ikinä ostanut mitään, on vastaus E-baysta.

9. Parhaat outlet-löydöt teen: Voin ihan pokkana tituleerata itseäni shoppailun ammattilaiseksi, mutta reputan surkeasti outlet- sekä aleosastot. Sen sijaan suurimmat löytöni teen kirpputoreilta.

10. Jos saisin periä jonkun koko garderobin, valitsisin: On varmaan aika ilmeistä että valitsen Jennifer Anistonin ajattoman, sekä myös aika eleettömän ja yksinkertaisen vaatehuoneen sisällön. Voin ottaa myös mitä Olivia Wilde haluaa omistaan antaa. Tai Kate Moennig. Tai Halle Berry. Tai Nicole Richie. Tai Lauren Conrad.

11. Seuraava suuri hankintani on: Voi olla että se on jotain, mitä en halua täällä paljastaa. Tai sitten se on tosiaan uusi sohva. Tai sitten eräänlainen henkilökohtainen taideteos, ahem, en osaa tätä viimeisintä selittää tarkemmin, koska en halua kertoa mikä sekään on. Anteeksi, olen tosi tylsä. Tiedän. Okei, lasketaanko kamera, tai timanttisormus. Olen ajatellut että ostaisin uuden pokkarin, ja mulla myös yksi upee briljanttihiottu kolmekivinen sormus oikean käden etusormeen ollut syynissä niin kauan, että olisi varmaan jo aika ostaa, tai unohtaa se.

Photobucket

12. Tyyli-ikonini on: Ihan vakasti, vaikka blogistanikin löytyy tagi tyyli-ikoneille, niin ei minulla ihan vakavissaan taida kyllä varsinaista tyyli-ikonia olla. Mutta he joiden tyylistä pidän taisin jo luetelle yllä. Lisään joukkoon Kate Beckinsalen. En katso pukeutuvani trendikkäästi. Olen aika omannäköiseni =) Ostan silti paljon lehtiä seuratakseni muotia. Silti katselen sitä aika muurahaistasolta, sillä lähinnä vilkuilen mitä kenelläkin on ollut ruokaostoksilla tai kemuissa päällä, kuin että olisin kiinnostunut siitä mitä catwalkit tarjoavat kausittain. Vaikka tsekkailen kyllä niitäkin jonkinverran. Muoti ei kuitenkaan ole intohimoni.

13. Kenkävalikoimassani on aivan liian vähän: Ei, kyllä siellä on kaikkea ihan tarpeeksi =D Tai hetkinen... kyllähän siellä aina voisi olla valkoisia, sekä nuden ja ruskean värisiä kenkiä enemmän, niin ja erilaisia paljetein/muilla kimaltein koristeltuja ballerinoja. Ja itseasiassa parit urheilutossut. Valkoiset. Lacosten. Kiitos!

Photobucket

14. Unelmieni laukku on: Ystäväni ilmoitti minulle juuri että hän haluaa syntymäpäivälahjakseen "Chanel ja sitten seurasi jokin numerosarja" -laukun. Joten selvä, hän ainakin tietää mikä on hänen unelmiensa laukku. Ei minulla ole unelmien laukkua. Jos tulee vastaan joku kiva, ostan sen. Sanon silti, että tämä Jennifer Anistonin käyttämä Bottega Veneta on aivan törkeän hieno:

Photobucket Photobucket

15. Käytän kuukaudessa vaate- yms. shoppailuun rahaa: Aika holtittomasti, mutta aion pitää nenänvalkaisukuukauden, ja shoppailla ainakin alkuvuoden lähinnä omassa vaatehuoneessani.

16. Verkossa shoppailen mieluiten: Cd.on.comissa leffoja, Adlibriksessa kirjoja, huuto.netissä aarteita ja vaatteita tulee napsittua ihan tolkuttomasti HenkkaMaukan sivuilta.

Photobucket

17. Suosikkimuotiblogini on: En taida lukea yhtäkään muotiblogia. Vai? Pidän blogeista joissa mennään myös hieman pintaa syvemmällekin. Tai sisustukseen.

18. Olen kauneimmillani: Ensisijaisen tärkeää on tarpeellinen unimäärä takana. Sitten riittää että ripseni on taivutettu kauniisti ja iho kostutettu kunnolla + huulikiilto. Olen varmasti silloin kauneimmillani. Tai sitten kun olen meikannut "kunnolla" mikä tarkoittaa melko naturellia meikkiä, ja päälläni on farkut ja t-paita. Niin ja ruskettuneena ehdottomasti, sitä ei sovi unohtaa. Oikeastaan voidaan sanoa että olen kauneimmillani ruskettuneena ja levänneenä (+ ripset taivutettuna).

19. Makutuomarinani toimii: Minä. Kysyn kyllä joskus mieheltä, mutta lähinnä jos olen sillä tuulella että haluan kalastella kehuja ;) Hei, eikö jokainen meistä ole joskus sillä tuulella.

20. Hiukseni ovat: Ohuet, kiiltävät, lasimaiset, hiirenharmaat. Onneksi olla väriä ja feikkiä, joten ne näyttävät pitkiltä, paksuilta ja ruskea/aurinkoraitaisilta.

Photobucket

21. Toiveammattini on: Jaa-a... Unelmat ovat toteuttamista varten, mutta minulla ei tällä hetkellä taida olla toiveammattia. Lapsena halusin olla Zorro. Eli mennään samalla linjalla ja vastataan Jennifer Anistonin personal... öööh, miksiköhän minusta olisi... personal trainer? Ei. Personal chef? Nöy! Personal best friend? Yes! Okei, unelma-ammattini on siis olla Ms. Anistonin (tai Prinsessa Madeleinen) best friend.

22. Jos saisin loppuelämäni shoppailla vain yhdessä putiikissa, se olisi: Pakkohan se on muiden vanavedessä vastata toi Stocka. Ei jäisi uupumaan juuri mitään. Mutta kyllä tulisi kirppareita ikävä.

23. Tyylini kuvailtuna kolmella sanalla: Aina näyttää hyvältä =)

Photobucket

Kuvitin tämän Marilyn Monroen kuvilla, sillä...
No siihen ei kyllä tarvitse erityistä syytä.
Marilyn on Marilyn!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Taisin just rakastua, sun blogiisi siis :DD IHANA!

Linnea kirjoitti...

Voi Anonyymi, tuo oli aivan ihana kommentti, kiitos! Toivottavasti viihdyt jatkossakin kelkassa.

Unknown kirjoitti...

Olen kaksi päivää seikkalilut blogilta toiselle ja jotkut on plärätty läpi ihan pikaseen -> ei mitään mielenkiintoista luettavaa.

Sinun blogisi kauniit kuvat sykähdyttivät! Aivan mahtavat! Ja sitten kun puhutaan tästä paljastumisesta niin kyllä sitä itse on sen verta utelias että halajaa tietää blogon kirjoittajasta edes jotain! Joten tämä 20+ asiaa minusta antaa pisteen iin päälle tässä blogissa. KIITOS tästä blogielämyksestä

Related Posts with Thumbnails