maanantai 25. tammikuuta 2010

Exän Tapaaminen - Booooooring

Nyt naurattaa. Keskustelin tovi sitten entisen poikaystäväni kanssa. En yleensä seurustele tai vietä aikaani ärsyttävien tai typerien ihmisten kanssa, mutta... miten sen nyt äkkiä muotoilisi..? No, keskustelumme meni ikävä kyllä (hyvin) syvälliseksi (as if! noh, hän on mielestään hyvin deep.. jeesh) ja puolella korvalla kuunnellessani naureskelin hiljaa sisäänpäin - ehkä myös hieman ääneen - kun hänen puhuessaan muistin juuri täsmälleen miten toivottoman ärsyttävä ihminen hän olikaan. Voi pojat! Ja mies on kohta neljänkymmenen, eikä ole muuttunut miksikään. En haluaisi jakaa negatiivista energiaa ympärilleni, mutta koska tämä kohtaaminen sai minut niin huvittuneeksi, kun muistin kuin eilisen päivän sen, miten rasittava tyyppi tämä olikaan, niin tuli vaan halu kertoa. Tuntuu vähän pahalle silti, en haluaisi sanoa pahaa kenestäkään, mutta hitto vie, kun jotenkin tilanne oli vaan niin silmiä pyörittelemään saava, kun toinen maalaa sitä sielunmaisemaansa yhtä kuivilla pensseleillä kuin monta vuotta sitten, ja se ulosanti oli edelleen vaan niin pirun köyhää ja teennäistä sisällöltään. Kaikesta huolimatta toivon hänelle kaikkea hyvää jatkoon, ja kun nähdään niin jutellaan, mutta pliis, ei enää tota pohdiskelevaa läppää, mä en kestä enää kuunnella =D

Kuinka jaksoinkaan silloin aikoinaan, kuunnella siis, jäin nyt miettimään. Noh, olin hyvin nuori ja varmasti aina humalassa, vähintään punaviinilasi, ehkä pullo, kädessä. Ja toisessa InStyle, ja olin kova nyökyttelemään. Niin sen on täytynyt mennä.

Photobucket

Kuva Hope for Haiti Now - hyväntekeväisyys rahainkeruu tilaisuudesta, (Sori, kuulun siihen joukkoon joka ei aina osaa kirjoittaa yhdyssanoja :/) joka ei liity mitenkään aiheeseen. En vain löytänyt parempaakaan kuvaa naisesta joka on tylsistynyt miehen höpötyksiin.

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

:) tää oli mainio! Has happened to me also.

Niin ja tottakai voit lainata sitä minun kommenttitekstiäni!

Anonyymi kirjoitti...

No.
Oot Linnea ihana. Tämä asia on vaan särähtänyt korvaan niin monta kertaa muissakin yhteyksissä et sanon nyt. Toi lause 'toivon hänelle kaikkea hyvää hänelle kuitenkin..' on niin naurettava. Teen sitä itsekkin. Jos tekee mieli nauraa jollekkin päin naamaa ja vielä haukkuu monille niin voisi sitten ottaa ittelleenkin vähä vastuuta ja vaikka toivoa sitä paskaa hänellekkin :D Teen tätä kyllä ittekkin et ei sen puoleen.En nyt tiiä saiko tosta mitään selvää ja oliko ees järkeä tuoda esille muttaaa..

ps. I love Jen toooo :)

Linnea kirjoitti...

très chic: Yes, then you know ;-) Kiitos oikein paljon luvasta, lainasin tekstiäsi juuri.

Moikka Anonyymi! Kiitos, jätit aivan mahtavan viestin. Nauroin kun luin sen, ja hymyilen itseasiassa vieläkin =D
Autsis, mutta apua, olenko mä käyttänyt tota: "Toivon hänelle kaikkea hyvää kuitenkin" - läppää useinkin täällä. Oj zees, sitten se on paha, jos olen näin täällä todennut useammankin kerran. Yritän pikakelata päässäni kirjoituksiani, mutta en muista että olisin hirveästi kirjoitellut kenestäkään, kenestä en diggaile. Ei ylipäätään edes oikein ole sellaisia ihmisiä kenestä en pidä, koska yritän kitkoa negatiivista energiaa ympärilleen syöksevät ihmiset elämästäni pois. Anw, kyllä mä ymmärsin sun pointin ihan hyvin ja kyllä olet minusta myös oikeassa. Mun on kuitenkin pakko puolustautua sen verran ja vannoa totuuden nimeen, että vaikka toi kundi onkin mun mielestä vähän urpå, niin mä en ihan oikeesti silti toivo sille mitään pahaa. Ei mulla oikein ole ketään sellasta tyyppiä, kenelle toivoisin. (Peace out!) Ja itseasiassa olen kyllä kertonut hänelle ihan kasvotusten, etten kestä sitä hänen tapaansa jaaritella ja yrittää olla ylitaiteellinen, kun se ei tule luonnostaan. Apua, huomaatko, säpsähdin viestiäsi vähän, tuli kauhee tarve puolustaa itseäni. Nyt vähän nolottaa. Sen siitä saa, kun sanoo pahasti jostain toisesta. Hyvä kommentti sulta, kiitti, nähään =)

Evi kirjoitti...

Kuulostaa kovin tutulta... Mietin usein että onneksi olen nykyään järkevämpi kun silloin nuorempana. Hyvin sanottu!
x

Linnea kirjoitti...

Evi: No samaa kelailen itsekin, mutta pelottavaa siinä on se, että mietin aina, että nyt koen olevani niin paljon fiksumpi kuin nuorempana, ja silti parin vuoden päästä, ajattelen TAAS että olinpahan kyllä hölmö siihen aikaan. Se saa ajattelemaan että vieläköhän sitä sitten vaikka kolmefemmana ajattelee, että voi jeesus miten pöllö mä olin silloin bloggailu aikaan, hah hah. Vähän sekavasti tuli selitettyä. Saikohan tästä mitään selvää, anteeksi. Kiitos viestistäsi, Evi! XOX

Anonyymi kirjoitti...

"Noh, olin hyvin nuori ja varmasti aina humalassa, vähintään punaviinilasi, ehkä pullo, kädessä."


säälittävää toisen haukkumista ilmeisesti tulit jätetyksi ja olet siitä yhä katkera
säälittävää myös mainostaa olleensa niin kännissä että kenen tahansa seura kelpasi!

Linnea kirjoitti...

Anonyymi: Näin on (tässäkin kommenttiboxissa).

Related Posts with Thumbnails