tiistai 10. marraskuuta 2009

Blogilista/Bloglovin´ - Harjoittelua + Hitusen Pientä Turhautumista Aiheeseen

Edit, edit! Joo ei näköjään toimikaan koko nappi. Testailua ja harjoittelua siis....
Edit nummer två! Pärhkeles, enkö mä mitään osaa! Voitte siis edelleen ignoorata kaiken alla lukeavan, siis ne osat missä kerron onnistuneeni jossain, mutta: nyt on sivupalkissa ainakin jo linkki tuonne Blogilistalle. Sen mä osasin. Vau, mitä onnistumisen ilon tunnetta sitä ihminen voikaan pienestä tuntea.
------

Okei, tässä olisi nyt tämä nappi Blogilistalle:



Tosin mä en vieläkään oikein tajua mistä on kyse, saati sitten miksi tämä mun blogi on siellä kaksi kertaa. Enhän mä pääse siihen toiseen blogiin edes mitenkään käsiksi, kun ei mulla ole siihen tunnuksia tai mitään. Miten se on sinne tupsahtanut. Se on muuten se, joka on vielä sillä vanhalla osoitteella, eli nimellä Linneas Vita Villa.

Nyt pitäis vielä keksiä miten mä saan ton napin siirrettyä sivupalkkiin, ja tutustua sit siihen Bloglovingiin.

(Taas piipahdus harjoitteluun:
Seuraa blogiani Bloglovinin avulla)
(No mitä?! Äsken tuo yllä oleva oli vielä linkki, ei ole enää ei. Just.)

Hei muuten, osaako joku vastata, miksi siellä blogilistalla näkyy eri määrä lukijoita kuin täällä? Ja miksi siellä blogilistalla ei myöskään näy mun tuoreimmat päivitykset, vaan näkyy että viimeisin postaukseni olisi joku, jonka olen jo ajat sitten tehnyt?

Tasan viimeinen edit!
Ladies, luulen että taisin juuri onnistua! Jihuu! Eikä siihen mennyt kuin sellainen muutama sopivan mittainen tuokio, mukavasti ilmaistuna.

Nyt siis voit seurata blogiania joko Blogilistan tai Bloglovinin kautta.
Sivupalkista löytyy linkit, jihuu!

Bloglovinin puolella blogini on tällä uudella Linnean Arkisto Ihana nimellään, mutta löytyy myös jos haet sitä sen vanhalla nimellä, eli nimellä Linneas Vita Villa. Blogilistan kohdalla minua harmittaa edelleen se, että blogini on siellä kaksin kappalein. Osaako joku neuvoa miten sen toisen voisi sieltä poistaa? Se roikkuu siellä aivan turhaan. Enkä tajua mitä se siellä tekee, miten on sinne joutunut jne. Ei mulla edelleenkään ole mitään tunnuksia millä pääsisin siihen blogini "mainokseen" käsiksi. Tämä "turha" blogi löytyy blogilistalta vain kun etsii blogia tämän vanhalla nimellä Linneas Vita Villa -sehän on edelleen myös blogin osoite, sillä joka kerta kun yritän julkaisuasetuksista vaihtaa blogini osoiteen nykyisen nimensä mukaiseksi ja tallennan tiedon, ei blogia sen jälkeen näy mailla eikä halmeilla, vaan tulee vaan ilmoitus, joka kertoo ettei blogia ole olemassa. Arvatkaa muuten säikähdinkö ensimmäisellä kerralla! Kun taas blogia hakee blogilistalta tällä Linnean Arkisto Ihana nimellä löytää oikealle paikalle (siis samaan osoitteeseenhan kumpikin vie, eli tuo tänne, mutta miksi roikkua siellä dublana?) jossa on oikeat minun valitsemat tunnisteet, blogin kuvaus jne. Oho, nyt kyllä tipahdin jo itsekin kärryiltä tässä tuikitärkeässä selostuksessani =)

Yritin lukea ohjeita, mutta en edelleenkään tajunnut sitä, miksi blogilista ei näytä uusia postauksiani, vaan jos katson sen kautta blogiani, näyttää siltä kuin edellinen kirjoitus olisi ollut tuo muutamien viestien takainen postaus Jordanin farkuista. Tosi ärsyttävää! Eihän siitä silloin ole mitään hyötyä seuraajillekaan, jos he eivät kerran näe, että uusia postauksia on tullut. Tosin en edes tiedä mitä tarkoittaa sitä kautta seuraaminen ja lukeminen, mutta koska tätä minulta kysyttiin, niin pistin sitten parhaani mukaan toimeksi =) Ehkä asia valkenee minulla joskus myöhemmin. Mistä se muuten johtuu että juuri aina bloggaillessa tunnen itseni niin uunoksi? Olen selvästi oman alueeni ulkopuolella, hih.

Noniin, mutta homma hoidettu, eli ainakin Kalastajan vaimo Johanna ja Cosy Homen Sarona, nyt on blogi paikoillaan, sivupalkissa linkit, joista pitäisi löytyä =) Vai onhan ne oikein? Hei kertokaa nyt mulle onnettomalle sitten jos olen edelleen mokannut jotain hölmöä, eikä joku ole kuten pitäisi.

Jo riittää purnaus, päätetään tähän kuvaan,
joka toivottaa mahdolliset uudetkin lukijat tervetulleiksi!


Photobucket

2 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Blogilistalla näkyy ne lukijat jotka sitä kautta lukee sun blogia. Ihmettelin pitkän aikaa samaa.
Niin..mikäs se toinen kysymys oli..

Linnea kirjoitti...

MissB: En mä ymmärrä =D Ei se mitään.

Related Posts with Thumbnails