maanantai 16. marraskuuta 2009

Wait! I lost my Choo!

En ikinä aikonutkaan ostaa tästä kampanjasta mitään. Ehkä ihan aluksi siitä kuullessani ajattelin että jotain tulee varmasti hankittua. Mutta sitten... No voi sanoa että ikinä milloinkaan en ole kyllästynyt mihinkään vaatteisiin ja asusteisiin - ehkä Luiskan monogrammi-tuotteita lukuunottamatta - niin paljon kuin näihin. Olen aikaisemminkin kertonut että minua ei haittaa, jos kadulla kävelee vastaan samanlaiset vaatteet kuin minulle. Toisillehan se on aika big deal. Mua se ei nappaa. Pääasia että näyttää hyvältä mun päällä. Siitä ei siis ole kyse, että jätin ostamatta sillä en halua vaatteita ja asusteita mitä kaikilla on. Näitä mainoksia vaan pursusi ja pursusi joka tuutista, ja hehkutuksen määrä oli tolkuton. Yksinkertaisesti, nää on kuteita ja asusteita joissa etenkin kengissä on joku juju, ja kun sä näet sitä jokapuolella hela tiden, niin kyllä se rupee kyllästyttään, eikä enää ihastuta.

Photobucket

Sen lisäksi joku näissä tän linjan kampanjoissa ei vaan oikein iske muhun. Tuntuu vähän niinkuin ostaisi feikkiä, vaikka feikistä ei olekaan kyse. Mä en palvo merkkejä muutenkaan, enkä pidä elämäntyylistä jossa statuslaukkujen ja -kenkien ostaminen kuuluu asiaan, joten ehkä nekin tuntemukset jotenkin liittyy tähän. En tiedä... Ehkä ihan vähän tuntuu myös siltä, että hei, miksi ostaa vähän niinkun jotain sinnepäin
sellaista, mihin sulla ei oikeasti ole varaa? Miksi yrittää näyttää siltä että sulla olis varaa käyttää kyseisen suunnittelijan tuotteita. Arvioiden siis, että henkilö X:llä ei olisi sellaisiin ostoksiin normaalisti varaa. Hmmmm.. En tiedä. Onhan se toisaalta taas oikein mukava että tämmöisiä kampanjoita tehdään niin että joka tyttö voi sanoa omistajavansa Jimmy Choo-unelmaparin kaapissaan. Tulipas tästä nyt vähän sveitsi mielipide =) No mielipiteeni asiasta ei muutenkaan ole kovin vahva, minuun ei vaan jotenkin nyt ihan iske.

Pointtini taisi olla se, että kuinka moni osti vain sen takia,
että tuote oli nimenomaan Jimmy Choon(+Henkkamaukan)?
Ja kuinka moni taas osti ihan vain puhtaasti sen takia että näki itseään ihastuttavan tuotteen,
eikä ostolla ollut mitään tekemistä logon kanssa?

Noh, kaikesta huolimatta tykästyin muutamaan tuotteeseen,
joten ostin ne kuitenkin.

Nää on mun:

Photobucket Photobucket

Miehelle ostin nämä:

Photobucket Photobucket Photobucket

Näistä myös pidin, erityisesti ensimmäisestä mekosta,
mutta maku oli jo totaalisesti mennyt, jotenkin vaan kyllästytti, harmi.

Photobucket

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

Ainiin, ainut kenkä mitä pidin vielä loppuunkin asti kauniina on tämä,
mutta sekin sai jäädä muille.

Photobucket

Ilostuttaa jotain toista takuuvarmasti enemmän kuin minua =)
Ainakin Demi Moore näytti tosi hyvältä mokkamekossaan ja vyössään:

Photobucket

Ps. Olisiko valtavirta näin innoissaan ja ylipäätään edes tietoinen koko Jimmy Choon olemassa olosta,
ellei Carrie olisi aikoinaan huutanut lossista myöhästyessään:
“Wait! I lost my Choo!"

Photobucket

3 kommenttia:

COCO kirjoitti...

Munkin hehkuttama mokkahame jäi kauppaan. En sit digannu siit 180 euron verran. :(

Mä en ole myöskään niin merkkien perään, mutta nyt kun on päivätöissä ja tienaa vähän, niin satsaa enemmän laatuun. "Pitkäikäisempiin" tuotteisiin.

Lora kirjoitti...

Olisin halunnut jotkut noista kengistä, ballerinat ainakin, ja ehkä myös jotkut noista korkkareistakin. Ja sen simppelimmän ison lompakon. Mutta en kerinnyt saamaan mitään noista =( Vähän kyllä periaatteessa olen samaa mieltä, että onkohan laatu hintansa väärti noissa kuitenkaan, vaikka suunnittelija Choo onkin - kun valmistaja on kuitenkin H&M. No, ei ihan megalomaanista pettymystä siis ainakaan tullut kun en mitään saanut ostettuakaan. Itse olen hieman kyllä merkkejen perään, mutten mitenkään pahasti. Luulen kyllä myös, että JC:n maailmanvalloitukseen on ollut aika vahvasti osallisena Sinkkuelämää-sarjan asustevalinnat.

Linnea kirjoitti...

COCO: Mekko jäi siis kauppaan. No mutta sullahan oli se toinen mokkamekko jo varastossa =) Laatuun satsaaminen on hyvä juttu, se on aihe mistä olen ajatellut kirjoittaa joku kerta ihan oman postauksensa. Me kun ollaan miehen kanssa ihan erilaisia, mä en niin piittaa yleensä laadusta, kun mies taas on aika merkkitietoinen, mikä taas tarkoittaa sitäkin että hän ostaa laadukkaita vaatteita. Mä taas paljon ja halpaa, mutta olen oppinut arvostamaan laatua. Kumpikin on vähän oppinut toiselta jotain. Kirjoittelen aiheesta joku päivä.

Lora: Ne ballerinathan oli kyllä tosi nätit jos tykkää seeprakuviosta, ja oli ne kyllä muutenkin makeet. Ei sitä voi kieltää. Höh, harmi ettet ehtinyt saamaan niitä ja muita mitkä olisit halunnut. Mutta hei, pysy nyt silmä tarkkana, ja käy tsekkailees netissä jos niitä tulee yhtään palautuksina. Ja sen lisäks tsikuleeraa huutonet. Saattaapa joku ne kiertoonkin.

Related Posts with Thumbnails