keskiviikko 25. marraskuuta 2009

Shopaholic Puhuu Paitapuseroista

Meinasin otsikoida kirjoitukseni "Shopaholic Gone Wild", mutta ei siinä olisi ollut mitään järkeä, sillä voisin otsikoida jokaisen kirjoitukseni aiheesta niin. Olen sen jo myöntänyt, olen oikeasti todella pahasti koukussa shoppaamiseen. Mies sanoo, että minulle tulee vieroitusoireita, jos en pääse ostoksille tarpeeksi usein. Saattaa olla oikeassa. Vitsailen nyt hieman, mutta olen oikeasti itsekin sitä mieltä, että ihan normaaleissa mittakaavoissa etenkin vaateostokseni eivät enää ole. No mutta, puhutaan siitä vaikka joskus toiste.. Sophie Kinsella se oikeastaan onkin onnistunut kuvaamaan ja tiivistämään mieleni ja ajatuksenjuoksuni erinomaisesti.

Photobucket

Olen aina ollut huono käyttämään erilaisia paitapuseroita. Olen niin mukavuuden haluinen. Haluan että vaate joustaa päälläni. Olen siis aika anti-jakkupuku-pukeutuja, kun edes paitapuseroihin tottuminen kesti. Viimekesänä aloin vihdoin kuitenkin itsekin kuljettamaan näitä kassalle todettuani niin moneen kertaan, miten hyvältä ne näyttävät muidenkin päällä.

Photobucket Photobucket

Väreinä pyörivät kaunis sininen, beige ja valkoinen,
ja sitten kun saatiin vielä kehiin ruudut ja raidat, ja niin se oli menoa.

Photobucket Photobucket

Rakastan näitä!

Photobucket Photobucket

Valkoisia, harmaita ja farkkuliivejä tulee käytettyä paljon etenkin näiden löysempien kanssa.

Photobucket Photobucket Photobucket


ä m Photobucket

Näitä lyhythihaisia minulla on paljon valkoisena ja beigenä, ja sellaisina joissa on kiva tamppi hihassa säätämässä hihan pituutta. Ne oli kivoja kesäpaitoja, ja toimivat edelleen, vaikka vain nasta bleiseri päälle. Vaikka en edelleenkään pue edes bleiseriä mielelläni päälle, mutta onhan tilanteita kunnioitettava, eikä sovi hillua jakkupukuväen seassa se oma neulepaita nurinpäin päällä. Ja sitäpaitsi jakut ovat mukavan mallisia ja tuntuisia tähän muodin aikaan. Etenkin kun ei tarvitse napittaa kiinni ja hihat saa kääriä ylös.

Photobucket Photobucket

Näitä ja samankaltaisia on reilusti lisää kaapissa (oli vain niin helppo napsia nopsaan HenkkaMaukan sivuilta kuvat), enkä ole kaikkia ehtinyt vielä käyttääkään. Mutta siinä nyt ei ole mitään erikoista. En aivan varmasti ole käyttänyt yli puolia vaatteistani. Mutta tykkään myös tehdä shoppauskierroksia omaan vaatehuoneeseeni. (Kuulostaa siltä kuin huone olisi aivan tolkuttoman suuri, mitä se ei sentään ole, harmi vain.) Sellainen olen. Shoppailu on paheeni, joka pitäisi pistää kuriin. Oikeasti! Kaikilla meillähän on varmasti kuitenkin joku pahe, eikä tämä ole pahimmasta päästä, sitäpaitsi olen kertonut että olen superkierrättäjä. Sen lisäksi katson omassa vaatehuoneessa shoppailun, ja siellä löytöjen tekemisen ekologisena ja vihreänä ratkaisuna. Hmmm... Joku tolkku shoppailuihini on kuitenkin jossain vaiheessa saatava. Olen itsekin sitä mieltä.

Nämä kaksoset eivät esimerkiksi ole vielä käyneet päälläni:

Photobucket Photobucket

Punainen ruutupaita taitaa vielä puuttua.
Vierastan hieman väriä. Taitaa saada jäädäkin uupumaan.

Photobucket
Tämä näyttää muuten tosi kivalta:

Photobucket

2 kommenttia:

Anttis kirjoitti...

Ihania paitoja :) Yksi noista muuten löytyy kaapistani -hauska sattuma.

Linnea kirjoitti...

Anttis, hienoa, koska nehän on kaikki tosi nättejä =)

Related Posts with Thumbnails