keskiviikko 11. marraskuuta 2009

Miten Saan Videon Blogiini?

Photobucket

Luin ohjeita, mutta mä en tajunnut. En siis halua ladata tänne omia videoita tietokoneeltani, vaan YouTubessa olevia vidoita. Ne ois musta kiva lisä tähän blogiin, ja mulla on yks video mielessä, minkä mikä on ihan törkeen upee, ja mulla on kauhee hätä saada hehkua siitä vähän täällä, ja näyttää se. It's so cool!

Jeesaisko joku!?
Pliis, pretty pliis!

Photobucket

Pitääkö mulla olla omat tunnukset Ytuubiin, että mä saan sieltä videon tänne?
Mä en haluaisi linkittää niitä, vaan et lataan sen videonmötikön tohon.

HJÄLP!

Photobucket

8 kommenttia:

Mongusti kirjoitti...

Kiitos aiemmasta kommentistasi!:)
Mulla myös sama ongelma. Olisin halunnu kans laitttaa videon mut enpäs keksinyt miten. Toivottavasti saat tänne hiukan helppiä:) Meikä poimii sit kans neuvot kotiin;)

Anonyymi kirjoitti...

Mulla oli sama blobleema kunnes sain apua My life be liken Annikalta. Eli kopioi videon osoite klikkamalla oikeanpuoleseilla näppäimellä videon päältä ja tuo sen kirjoituskenttään. So simple toimi ainakin mulla! :)

minea kirjoitti...

Youtubesta videon lisääminen on ihan helppoa. Siinä videon oikealla puolella on sellaisen URL-kohdan alapuolella sellainen kohta kuin Embed. Kopioit vain sen Embed -html-koodin postaukseesi ja se on siinä. Jotta koodi näkyy, kirjoitustilan täytyy olla muokkaa html-koodia, mutta vaikka koodi ei näkyisi, näet kyllä esikatselusta onnistuiko videon lisäys. Voit myös muokata ulkoasua painamalla "tähteä" embed kohdan vieressä ensin ja valitsemalla alapuolelle tulevista vaihtoehdoista itsellesi sopivat. Toivottavasti tämä oli selkeästi selitetty :)

Linnea kirjoitti...

Mongusti: Heips, mä hokasin hommman näistä neuvoista, saiksä homman skulaan? Toivottavasti niin saatiin kummatkin kärpäset =)

silkkikengät: Hei kiitos tosi paljon! Mä olin jo ihan epätoivoinen kun kokeilin eka sun neuvojen mukaan, ja eihän siitä ollut mitään mitä kopioida, mutta sitten hokasin että mun pitää tosiaan ottaa se Embed-koodi. Arvaa miten iloinen olin kun harjoittelin ja onnistuin. Kiitos!

minea: No oli todellakin selkeästi selitetty. Kiitos! Et viittis vielä opettaa mulle tota selkeästi selittämistäkin =D Ei vaan, kiitos tosi paljon. Hokasin homman jo silkkikegät-nimimerkin avulla, mutta kiitos että vauvauduit olemaan näin perusteelinen. Tästä oli hyötyä!

KIITOS TEILLE NAISET ETTÄ OLETTE NIIN YSTÄVÄLLISIÄ, ETTÄ NEUVOTTE!

minea kirjoitti...

Haha, minä taas en ymmärtänyt tuosta silkkikenkien selityksestä mitään, siksi kirjoitin oman :D enkä tajua vieläkään :D blondi.

Anonyymi kirjoitti...

Hehe tajusin just että neuvoin väärin, niinhän se oli että piti kopioida sen HTML koodi... pääs jo unohtumaan :D hyvä että minea korjasi tilanteen... ja mun pitäis osata tää, todistettavasti yksi viedo nlogissani :D

Linnea kirjoitti...

minea ja silkkikengät: Hei, tehän saatte mut kerrankin tuntemaan itseni kovinkin tietäiväiseksi näissä asioissa, kun osasin "väärien" ohjeiden perusteilla tehdä oikein.

Toivottavasti Mongusti saa homman myös skulaamaan teidän ohjeilla, kiitos vielä kerran.

Anonyymi kirjoitti...

Kiva sitten! Ei huh noita mun kirjoitusvirheitä...

Related Posts with Thumbnails