lauantai 7. marraskuuta 2009

Haluan Nämä Farkut, Mutta Olen Kauhuissani Siitä

Okei, tämä on jo äärimmäisen vakavaa, for real! Tämä ei herranjumala ole edes ensimmäinen, saati toinen, vaan jo kolmas kerta, kun näen Jordanin päällä jotain, mistä pidän, ja minkä haluan itselleni. Mitä hemmettiä, saanko kysyä? Olen kauhuissani! Mitä minä oikein oireilen? Tein aikaisemmin paljastuksen pitäväni hänen päällä näkemästäni nahkatakista, sekä vaalean ja ruskean combosta, jonka hän oli valinnut päälleen. Nyt bongasin jälleen hänen päältään jotain, mihin ihastuin kovin. Kyllä jokainen teistä ymmärtää, että tämä on huolestuttava ja vakava oire naisessa. Pitää jostain, mitä Katie Price pitää päällään. Tämä oire on otettava tosissaan, ja pistettävä itsensä todella tiukkaan tarkkailuun.

Jälleen kerran olen kuitenkin järkyttävän rohkea ja kerron teille tämän. A-P-U-A!
Okei, mennään siis vapisevin sormin ja kauhunsekaisin ajatuksin itse vaatteisiin.


Eli minä pidän noista valkoisella voimakkaasti kantatuista farkuista tosi paljon. Ne näyttää hyvältä, ja haluan tuollaiset hieman korkealla vyötäröllä tosin, mutta valkoiset saumat (mikä niiden nimi on?) ja yhdistettynä juuri tuon farkun pesuun olikin nyt se pointti. Mutta ei tämä edes tähän loppunut. OMG! Pidän myös takin väristä, eikä tuo yksinkertaisen (herregyyde, Jordanilla on jotain simppeliä päällä) musta käsilaukkukaan pahalta näytä.

Photobucket

I AM SO CONFUSED!
No siinä se nyt on. Mieltäni järkyttävä paljastus. Julkisesti kerrottuna. Voi hyvänen aika. Pelottaa... liikunko minä kohta julkisesti sinisessä paljettisessa uimapuvussa, vaaleanpunaisessa kumisessa kokovartalohaalarissa jne. Ei herranjumala! Ja eikun Jordanin tyylikirjaa ostamaan... XD

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä ne saa näyttämään tyylikkäiltä erilaisiin vaatteisiin yhdisteltynä :) Mulla on noi farkut myös ja on tosi hyvät ollut! Ne on merkkiä True Religion!

COCO kirjoitti...

On kyllä ihanat farkut!! Juurikin tuo väri ja nuo valkoiset saumat/ompeleet tai jotain!! :)

Mielenkiintoista olisi kyllä lukea Jordanin tyylikirja!!:))

Linnea kirjoitti...

Anonyymi: Kyllä olen farkuista täsmälleen samaa mieltä kanssasi. Ai sinulla on ne. Oi ihanaa! Hei kiitos paljon kun vinkkasit mulle merkinkin =) Menevät ostoslistalle!

COCO: Minäkin niin kovaa ihastuin tuohon pesuun, ja just noihin selkeesti näkyviin valkoisiin whatsoevereihin. On jotenkin mukavan raikkaan näköiset farkut tummiksi sellaisiksi. Juu, aika moinen typykkä kyllä Jordan, kun oli pokkaa julkaista tyylikirja. Toisaalta jos on pokkaa pukeutua kuten hän, on varmasti myös pokkaa julkaista siitä kirja. Tosin en olisi ikinä arvannut sen olevan TYYLIkirja... =) Mutta mikäs minä olen täällä ketään morkkaamaan, juurihan sitäpaitsi ihastuin hänen farkkuihinsa. No okei, mutta tyylikirja... jotain rajaa silti.. =)

Related Posts with Thumbnails