keskiviikko 4. marraskuuta 2009

My Style Icons

Kenellekään blogiani seuranneelle ei varmasti ole jäänyt epäselväksi että pidän todella paljon Jennifer Anistonin (pukeutumis)tyylistä. Pidän myös hänen hiuksistaan, meikistään, pitkistä riipuksista, sekä koko naisen rennosta habituksesta. Olisi tietenkin pitänyt valita tähän kuvakollaasi, jossa olisi näkynyt Jenniferin tyylisuorituksia niin arjessa kuin juhlassa ja vaikka rannallakin, mutta päädyin kollaasiin jossa Jen huitelee menemään suosikkifarkuissaan (Degaine) ja vyössään, sillä nämä kuvat kuvaavat myös omaa stailiania aika identtisesti. Olen farkku + t-paita yhdistelmän suurkuluttaja, ja tunnettu "farkutjalassatyttö". Se on tyyli jossa viihdyn ja näytän hyvältä.

Photobucket

Tämä sinivalkoinen mekko, joka nähtiin Jenin päällä Ellenin showssa on myös ihana.
Sinisen sävy on juuri oikea, niin ihastuttava.
Tämän mekon tahtoisin, vaikka mitä ihmettä minä sitä erikseen mainitsen,
on varmasti päivänselvää että tahtoisin jokaisen rätin Jenin vaatehuoneesta.

Photobucket

Toinen kenen päällä en ole varmaan milloinkaan nähnyt mitään, mikä ei olisi miellyttänyt silmääni on Lauren Conrad. Olen joskus blogini alkupuolella tehnyt hänen tyylistään postauksen, mutta nyt ajattelin että olisi uuden aika. Lauren on kuten Jennifer: Eipä juuri milloinkaa virheen virhettä. Jonkun mielestä se voi olla tylsää, ei minusta. Minusta se on vaan kaunista katseltavaa.

Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

Sanoisin myös että hän myös tietää mitä haluaa, sillä asukokonaisuus meikkineen, kynsineen, kampauksineen, laukkuineen kaikkineen ei milloinkaan näytä siltä, että hän olisi viime tippaan asti arponut kahden tai useamman eri vaihtoehdon välillä, ja päättänyt lopulta hieman yhdistellä niitä, koska jokaisessa on jotain niin ihanaa. Sama pätee todellakin 100% Jenniferiin.

Photobucket Photobucket

Tiedättekö muuten, että tuo tumman harmaa/musta laukku, joka Jenniferillä on tuossa ylhäällä olevassa kuvassa, on aiheuttanut minulle lievän pakkomielteen. Se on yksi parhaimman näköisistä laukuista mitä olen milloinkaan nähnyt. Ja tuo laukku, jos joku, tulee ansaitsemaan vielä oman postauksensa. Hei, en valehtele nyt yhtään, tää on ihan totta: vesi herahti kielelle, huh.

Viimeaikoina Laurenin päällä on nähty jo tovi sitten toki uuteen nousuun lähtenyttä minimittaa etenkin hameissa ja mekoissa. Minimitta sopii mielestäni aivan älyttömän harvalle, ja pysyn edelleen mielipiteessäni, jonka mukaan se näyttää hyvältä lähinnä vain Kate Mossin ja Siennan päällä. Henkilökohtaisesti mini ei viehätä minua muutenkaan (vaikka bongasinkin piru vie kuulkaa juuri pari upeaa mimimekkoa Ginalta ja.. mikä se toinen pulju olikaan, en muista enää), mutta en voi kieltää etteivätkö Laurenin minimittaiset mekot olisi vaatteina upeita. Silti ne eivät ole täydellisenkään pukeutujan päällä aina iiiihan täydellinen nappivalinta. Vaate on kaunis, malli ei vaan ole just se sataprosenttisesti paras mahdollinen kantajalleen.

Photobucket Photobucket Photobucket

Ja nuo yllä olevat kuvat eivät edes olleet äärimmäisen minejä viimeistä lukuunottamatta. Minishortsit tai hameet, toisin sanoen kaksiosaiset minimitta-asut sopivat hänelle kuitenkin hurjan paljon paremmin kuin minimekko. Niissä ei oikeastaan näytä olevan yhtään mitään vikaa, vaikka mitta olisi mini. Kokomini ei vaan Laurenilla toimi. Eli vaikka menin juuri tituleeraamaan Laurenia (Onpa muuten kaunis nimi, Lauren, en ole ikinä ennen tullut ajatelleeksikaan. Juu ja, no worries kuitenkaan, en kasta mahdollista tulevaa lastani The Hills sarjan tähtösten mukaan.) suorastaan tyyli-ikonikseni, niin huomasinkin miikan (Siksi todellisia tyyli-ikoneita voi ilmeisesti olla vain yksi ja ainoa, ja minulla se on kullannuppu Jen. Tosin hänenkin pukeutumisestaan löytyy yksi juttu, josta en pidä, kerron sen joskus toiste. Höh! Eihän tässä nyt näin pitänyt käydä.) ja tosiaan ainut missä olen nyt hitusen eri mieltä Laurenin kanssa on, että hänelle sopisi minimittaa huomattamasti paremmin hieman pidempi helma. Tai sitten ministä vain shortsit. Okei ja hätätapauksessa hame, mutta ei mekkoa, jooko.

Photobucket

Seuraava minin sisältävä asukokonaisuus minun pitää poimia tähän aivan erikseen, sillä kokonaisuus on minusta niin mielettömän kaunis...
...kumpa vaan hame olisi muutaman tärkeän sentin pidempi.
No, okei hame voisi itseasiassa olla myös hieman laadukkaampikin.
Näyttää hieman halpikselta, ja sitä se Laurenin budjettiin varmaan olikin, alle huntin, siis dollareita. En muista merkkiä.
Muuten oikeastaan aika yksinkertainen asu on minusta todella kaunis, VAU!
Ja huokaisenpahan vielä Laurenin hiuksienkin perään.


Photobucket

Kyllä, myös Laurenin hiukset ja meikki ovat aina kohdillaan. Etenkin hänen hiusvärinsä ja usein viehkoilla laineilla valuvat hiuksensa ovat kyllä todella kauniit. Vaikka hän on ehdottomasti kauneimmillaan hiukset suhteellisen luonnollisesti valtoimenaan, tai sutaistun näköisellä nutturalla ja hyvin nude-sävyisesti meikattuna, on hänellä ja Jenniferillä se ero, että Lauren vaihtaa meikkiään aika ajoin. Hän onnistuu sekä kampauksien että meikkien vaihtelussa tyylikkäästi. Tosin Jenniferkin teki samaa Laurenin ikäisenä - en kyllä tiedä minkä ikäinen Lauren on - parikymppisenä ja reilusti ylikin sen, ja meikin ja hiusten tyyli tasoittui myöhemmmin, jolloin se onkin ollut ihan vakio. Laurenin hiuskuontalon ja pakkelipaletin vaihtelu, ja siinä onnistuminen on myös mukava ja ja jollain tavalla tyylikkyyden uskottavuutta kohentava asia. Tyttö tietää mitä tekee.


Photobucket Photobucket

Se mikä tekee massiivista eroa Jenniferin ja Laurenin välille on se, että olen tv:stä näkemäni sekä lehdistä lukemani perusteella saanut Laurenista todella, todella huonon kuvan. Kuvailisin häntä yksinkertaisesti sanoilla ilkeä ja pahansuopainen ihminen. Hän ei mielestäni myöskään vaikuta kovin vilpittömältä, ja minun olettamukseni on, ettei hän osaa iloita toisten puolesta. En seuraa The Hillssiä, mutta toisinaan olen katsonut jotain maratooneja siitä, ja silloin olen huomannut, miten hän ei mitenkään pysty edes peittämään katkeraa ja pettynyttä ilmettään, jos ystävä menestyy jollain elämän saralla. Onniteluita satelee kyllä hetken päästä, mutta aluksi naama kääntyy nurin, ja Laurenin suusta pääsee heti jotain negatiivista asiaan liittyen.
Mistä minä tiedän millainen neiti Conrad on, nämähän ovat hyvänen aika vain minun luomia mielikuvia hänestä. Vaikka lukisin miten paljon hänestä, ei se tarkoita että tuntisin häntä yhtään sen paremmin - pieni illuusion kaltainen sekaannus joka ihmisillä joskus syntyy julkisuuden henkilöitä kohtaan... Silti mielikuva on minun, ja se aiheuttaa sen, että vaikka Lauren on tosi hyvännäköinen nainen, söpö myös, ei häntä osaa sillä oikealla tavalla ajatella kauniiksi, koska ilkeä luonne paistaa läpi. Tämä pätee kaikkiin ihmisiin - aina! Voit olla vaikka miten klassisen kaunis, kaikki "kauneuden kriteerit" täyttävä, mutta jos luonteesi suoltaa negatiisuutta on sinua hyvin vaikea nähdä kauniina. Fyysinenkin kauneus jää silloin syrjään. Esimerkiksi Lauren näyttää näin yhden kuvan perusteella äärimmäisen herttaiselta ihmiseltä, mutta en ikinä voisi kuvailla häntä sillä sanalla, jo söpöksi sanominen teki tiukkaa, aluksi kirjoitin suloinen, mutta sekin oli jo aivan väärin. Ei ilkeä ihminen vaan ole sellainen. Sori. Usein kauniista naisesta suorastaan lumoutuu, mutta ilkeiden ja ulkoisesti kauniiden naisten kohdalla tämmöistä ei ikinä tapahdu. Ei vaan toimi.

Laitetaan tästä huolimatta loppuun Laurenista kuva arkivaatteissa, jotka ovat nämäkin kuin vaatehuoneestani pihistetty.
Kuvassa Lauren on jälleen tajuttoman söpön näköinen, hmph, kunpa vaan voisi uskoa tuon "söpöyden" aitouteen ja vilpittömyyteen.

Photobucket

Ps. Näistä "tyyli-ikoneistani" tulee takuuvarmasti monia, monia ja monia postauksia vielä jatkossakin. Muutamia suosikkeja mainiteksani Eva Longoria, Diane Kruger, Eva Mendes, Marcia Cross, Nicole Richie, Jordan aka Katie Price (hahahah, just kiddin' my friends, just kiddin' =D), Kate Beskinsale, Jessica Sroup, Camilla Belle, Blake Lively, Marion Cotillald... Pidän vaan niin paljon kuvista, enkä malta olla postaamatta samaan postiin niitä suurena ja paljon, joten en voi mitenkään suorittaa tätä aihetta tällä hetkellä blodeissa kuumana eteenpäin leviävällä favorite 5 postauksen muodossa, vaan jokainen ansaitsee, ja etenkin tarvitsee oman tilansa. Aah, hokasin juuri että shopaholicin lisäksi olen picaholic. Okei.

Hei, tuliki mielenkiintoinen juttu, niin palasin editoimaan:
Kertokaas te kuka on teidän tyyli-ikoni? Kenestä otatte mallia? Kenen tyyliä ihailetta?
Olisi ihan supermielenkiintoista lukea, etenkin nyt kun olen alkanut hieman tuntemaan ja tietämään lukijoitani.
Jo pelkkä profiilin kuva kun kertoo Sinusta paljon.
Kertokaa mulle! Mä haluan todella tietää!
Kenellä on ihana vaatekaappi?

6 kommenttia:

minea kirjoitti...

Ihanan perinpohjainen postaus! :) Mulla ei oikeastaan ole ketään tyyli-ikonia. Yritin tässä kovasti miettiä jotain julkkiksia mutta en keksinyt ketään. Seuraan tosi vähän, käytännössä en ollenkaan, mitään julkkisten tekemisiä, joten kun en nää kuvia, en nää niitä vaatteitakaan. Eniten saan inspiraatiota kun kuljen kaduilla ja nään jollakulla kivat saappaat tai hyvin yhdistetyn jakun. Oon kyllä maailman surkein tyylistalkkeri, en oo ikinä ees fanittanut ketään tai mitään ihan oikeasti. Kai mulla sitten on aika hyvin tiedossa mun oma tyyli (not...) ja aika usein/yleensä mun asuja kehutaan. Jos jostain otan vaikutteita niin varmasti muotiblogeista. Tota Lauren Conrad hypeä en oo ikinä ymmärtäny, onhan noi sen asut tässä sunkin (hienossa!) postauksessa toki söpöjä, just niinkun sanoit, ja ihan kauniitakin, mutta mun silmään vähän tylsiä. Jennifer Aniston on niiiin tyypillinen farkut ja t-paita tyttö, ja se sopii kyllä hänelle, mutta kaipaan aina kaikkien pukeutumiseen vähän jotain särmää, jotain ekstraa. Jos aina käyttää (en nyt yritä arvostella ketään) pelkkiä farkkuja ja samoja valkoisia paitoja, ei ikinä kerro itsestään mitään uutta. Toisaalta Jen on jo nelikymppinen, hänelle sopii "vakiintuminen" vaatteiden ja tyylin suhteen. Itse vain toivon että olen nelikymppisenä kehittänyt niin hyvän itsetunnon että voin käyttää mitä tahansa haluan (muotojen puitteissa toki). Vaatteilla täytyy mun mielestä välillä uskaltaa vähän irrotella, oli mun pointti, joka katos varmaan jo monta kertaa tän kilometrikommentin aikana :)

Miss M kirjoitti...

Mielenkiintoista. Mua vaan jäi vaivaamaan miksei Laurenille sovi muka mini? Mun mielestä sopii älyttömän hyvin noihin sääriin! Ehkä tuo on vain makuasia..? Itse kun en välitä ollenkaan enkä pidä kauniina mallien tikkujalkoja.

Mulla on toi sama juttu että jos joku ei ole myös luonteeltaan kaunis niin kyllä siinä lähtee siitä ulkoisesta kauneudestakin paljon pois. Mun mielestä Lauren ei vain suinkaan ole pahimmasta päästä enkä itse kuvailisi häntä ilkeäksi. Lo on pahempi! Samoin The Cityn Olivia!! Mutta enpä tiedä antavatko sarjat ihmisistä sitä oikeaa kuvaa..

Mulla ei ole tyyli-ikonia, koska aina kun näen jonkun päällä kauniin asun niin seuraavana päivänä bongaankin hänestä kuvan joku ihme viritys päällä =)

Linnea kirjoitti...

minea: Kiitos ihanan pitkästä vastauksesta. Kyllä se kommentin punainen lanka pysyi koko ajan matkassa =) Tos kiva että olit oikein ajatuksella kirjoittanut oman mielipiteesi pukeutumisesta ja siitä mitä se muille viestii. Hyviä ja mielenkiintoisia ajatuksia.

Mulle lehdet, ihan joka aihealueelta, ovat aina olleet oikeastaan ihan voidaan sanoa jo harrastus, ja ostan lehtiä todella paljon, joten siksi Hollywoodinkin starletit ja heidän tyylinsä ovatkin mulle tosi tuttuja, ja niitä usein ihastelen ja inspiroudun, ja keksinkin että haluan jotain samankaltaista. Lehdet julkkiksineen ovat mulle tosi suuri inspiraationlähde, ja painelen kampaajallekin usein esim. Carmen Electran kuvan kanssa.

Fanittaa en taida silti ketään. Toki pidän esim. juuri Jennifer Anistonista, js monesta muusta paljon, ja olen kiinnostunut lukemaan heidän haastattelujaan ja näkemään mitä heillä on päällä, mutta tuntuisi tosi hassulta kutsua itseäni Jennifer Aniston faniksi. En osaa ajatella itseäni kirkumassa hysteerisenä nimmaripaperit kädessä, jos bongaisin Anistonin jostain =D Mutta, olin kyllä AIVAN MAHDOTON New Kids on The Block-fani aikoinaan lapsena. Sen myönnän =D Oli julisteet ja kaikki, ja hyvä jos ei ihan päässäkin huimannut, hih. Oi aikoja.

Ymmärrän täysin mielipiteesi siitä, että haluat usein asussa olevan särmää. Sellaisiakin pukeutuja löytyy useita, ja ne särmät on juuri tosi styleja, Diane Krugeria pidän tämänkaltaisena pukeutujana. Joillekin minusta silti sopii arkisempi ja yksinkertaisempi tyyli paremmin. Ehkä muuten mielipiteeni johtuu siitä että olen itse ns. tavallinen farkut t-paita pukeutuja. Minulle pukeutumisessa jonkinlaista särmää tuovat sitten suuret korut, joita käytän aina, ja olen aina käyttänyt. Ystävätkin osaavat jo aina sanoa, että hei tää on ihan sun näköinen koru.

Hei kirjoituksestasi tuli vielä mieleeni että mitä mieltä olet SJP:n esittämän Carrie Bradshawn pukeutumisesta? Onko siinä särmää, vai onko sitä jo liian paljon?

Maria: Juu, ei muuten missään nimessä ollut tarkoitus antaa sellaista kuvaa, että mielestäni vain tosi hoikille sopii mini, joten Laurenin sääristä ei ainakaan ollut kyse. Hänellä on todella kaunis sopusuhtainen vartalo. Tiedätkö, jäin miettimään kysymystäsi siitä miksi minusta Laurenille ei sovi mini, mutta hitsi, en osaa perustella vastaustani. Eli kyse taitaa vaan yksinkertaisesti olla juurikin siitä makuasiasta. Se ei siis vaan minun silmään näytä hyvältä hänen (eikä monen muunkaan) päällä. Tosin on sanottava, että ei se huonoltakaan näytä. Minun silmääni näyttää vaan nätimmältä kun hänellä hitusen miniä pidempi helma päällä. Ja tosiaan, kyseessä olisi voinut aikalailla vaikka kuka tahansa, ja mielipiteeni olisi ollut sama, ehkä siihen vaikuttaa juuri se, että en vain pidä minimittaa yleensäottaen kauniina. Tosin upeita poikkeksia löytyy, ja siitä tulikin mieleeni että voisinkin tehdä asian kääntöpuolestakin postauksen. Minin puolesta =)

En ole katsonut Citya koskaan, joten en tiedä kuka on Olivia, mutta Lo taitaa olla sellainen vaaleahiuksinen, sinisilmäinen tyttö, Laurenin kaveri siis juuri? En tosiaan ole oikein seurannut Hillsiäkään, mutta luulen että tiedän kuka Lo on, ja jos hän on se kuka luulen, niin olen saanut hänestä sellaisen oikein takapirun kuvan, joka yllyttää pahan puhumiseen selän takana. Oikeassa olet myös siinä, että ken tietää antavatko sarjat oikeaa kuvaa ihmisistä. Jokatapuksessa sarja antaa meille mahdollisuuden muodostaa sen oman mielipiteemme näkemämme perusteella heistä.

Kiitos Maria sullekin ajatuksella jätetystä viestistä. Näitä oli kyllä mukava oikein rauhassa lukea. =)

Nähdään!

minea kirjoitti...

Muakin vaivas toi sama kun Marialla, kun oon luullu että just tollasella kropalla on hyvän näköstä käyttää miniä :D

Täytyypä googlata tuota Krugeria. Ihme että tiedän hänet, mutta se johtuu siitä, että näin Inglorious basterdsin viimeksi leffassa!

SJP:n Carrie on vaatteissaan välillä kyllä jo vähän liian hurja. Oon kopioinut omiin hiuksiini monen monta kampausta Carrieltä kyllä. Tykkään monista jutuista sarjan pukeutumisessa, mutta usein ajattelen kun katson sitä, että ei kukaan oikeasti noin pukeutuisi. Todennäköisesti kuitenkin pukeutuu, mutta joskus jotkin överiyksityiskohdat ovat ihan liikaa. Välillä taas näkyy sellaisia yhdistelmiä, että tekisi mieli heti itsekin koittaa -harvemmin vaan on just sopivia vaatekappaleita valmiina. Eli kyllä mulle siitä inspiraatiota tulee. Haaveissa olisi, että törmäisin kirpparilla tai jossain SATC -kirjaan, joko sarjasta tai leffasta. Harmittaa kun en ostanut sitä leffakirjaa toissa kesänä!

Aloin tässä pohtia, että kun muita on kuitenkin niin helppo arvostella, niin onkohan minun pukeutumisessani sitten sitä särmää ollenkaan, vai onko omille vaatteilleen vain tullut sokeaksi? Yritän kyllä kovasti, siksi vakioasusteitani ovat niitit ja isot riipukset tai teen jonkin erikoisen kampauksen tai laitan erikoisen vyön tjtn. Jos lähden farkuissa, t-paidassa ja neuletakissa liikkeelle, on usein ihan plääh -olo. Vaikka joskus teen sitäkin.

Linnea kirjoitti...

minea: Minä olen liki aina tyyliin farkuissa, t-paidassa ja neuletakissa ja mulla on ihana olo, ei yhtään blääh olo =D Mutta onneksi maailmaan mahtuu monta makua.

Vitsi pakko korjata tota "Laurenille ei musta sovi mini"-asiaa. Mua nimittäin itseäkin harmittaa, että olen valinnut siihen kohtaan jossa näin kirjoitan ihan tajuttoman huonot kuvat, sillä juuri kahdessa ekassa minikuvassa Lauren ja asukokoisuus, ja asukokonaisuus hänen päällään näyttää ihan törkeen hyvältä, vasta kolmannen eli sen pikkumustan kohdalla tapahtui se ilmiö, joka ei musta pue Laurenia. Tosi huonot kuvavalikoimat multa, olen pahoillani, koska totuus on minunkin mielestä että Lauren tosiaan näyttää mineissään (tosin ne eivät ole iiiihan minit) kahdessa ekassa kuvassa, jotka tulevat sen jälkeen kun sanon että ne eivät mielestäni sovi hänelle, ihan täydellisen hyvältä. Pitäisi vaan jaksaa ja jaksaa panostaa jokaiseen postiin, mutta välillä yhden postin tekeminen kestää niin kauan, että sitä ei vaan jaksa enää asetella kuvia ja hakea uutta. Pahoittelut jokatapauksessa, oli vähän hutaisten tuolta osin tehty posti!

Tämä blogi tulee muuten jatkossakin sisältämään tosi paljon naiskauneutta, sillä inspiroidun siitä jatkuvasti. En ikinä olisi pukematta jotain päälleni siksi että se ei enää ole muotia, tai pukisi päälleni jotain vain siksi että se on muotia, mutta lehtien orja olen, ja niistä saan varmaan suurimman inspiraationin pukeutumiseeni... vaikka silti tuntuu että se kuitenkin vain kupluaa minusta itsestä jostain. Olen jo parina kautena luullut keksineeni itse jo pari upeaa väriäkin, ja muutaman paitamallin, mitä onkin sitten pian näkynyt joka puljussa, ainiin luulin myös itse keksineeni ruudut ja paljetit XD

Anw tulen tänne postaamaan paljon kuvia omista ns. tyyli-ikoneista, tyyli-ikoni on kyllä jo aika voimakas sana, mutta he ovat naisia joihin kiinnitän huomiota, ja sen lisäksi kun olen suuri kauneuden palvoja, kiinnittyy huomio samoihin naisiin siksikin aina tasaisesti. Joten toisia asuja täällä kenties ruodin oman makuni mukaan jatkossakin. Toivottavasti kukaan ei ota asiaa liian vakasti! On tarkoitus mennä ihan kevyellä ja iloisella linjala, ja keskittyä ennenkaikkea siihen mistä pitää, ei siihen mistä ei pidä. Jokatapauksessa tuntuisi kyllä pahalta jos joku loukkaantuisi teksteistäni. Pelkäänkin että näin saattaa tapahtua, sillä voin ihan suoraan nyt sanoa, että vaikka moni xl-kokoinen nainen on aivan jumalaisen kaunis, niin pääasiassa kauneusihanteeseeni kuuluu hoikkuus. Mutta haluan korostaa että, minä ihan oikeasti pidän niin monenlaista naisen vartaloa kauniina, sopusuhtaisuus on minusta se juttu joka tekee siitä kauniin, oli se sitten kokoa s tai l. Ja kun vaatteita puetaan päälle, on minun mielestäni ensisijainen kysymys vaatteen istuvuudesta. Halusin kai vaan jotenkin "varoittaa" että vastaavia posteja on tulossa ja paljon... Jutellaan tietenkin niistä, ja minähän kuuntelen enemmän kuin mielelläni muiden mielipiteitä aina aiheesta. Multa nimittäin ihan oikeasti jää tosi usein joku juttu kuvasta, asusta huomaamatta, ja kun joku sanoo sen, tajuan vasta sitten, että totta, tuo hyvännäköisenä pitämäni asukokoinaisuus onkin ihan pöllö.

Toivottavasti kaikilla hyvä mieli jatkamaan lukemista. Harmittaa vaan, kun nyt on jostain syystä kova ispis vaatepostauksiin, ja blogini sisustus ym. se niin kutsuttu lifestyle jää ihan taustalle. En haluaisi blogistani "julkkisblogia", vaan toivon että vaatteet nähdään vaatteina. No kuten sanottu, toivottavasti kaikilla hyvä mieli jatkamaan =)

Linnea kirjoitti...

minea, hei vielä tärkeä asia, minulla SATC:n kaksi tv-sarja kirjaaa, ja yksi elokuvakirja, jotka ovat tosi perinpohjaisia, ja olen kuule aika lailla takuuvarma, että tulet löytämään haaveilemasi kirjan hyvään hintaan esim. bookplus.fi, tai adlibris.com -kirjakaupoista. Olen kirjojen suurkuluttaja, ja käytän kumpaakin kirjakauppaa jatkuvasti. Suosittelen lämmöllä. Ja hei, tsekkasin jo puolestasi, kummastakin löytyi ainakin toinen kirja sarjasta, ja sitten se leffakirja. Ei muuta kun shoppailemaan. Kirja tulee parissa päivässä, mikä on aivan mahtavaa =)

Related Posts with Thumbnails