keskiviikko 4. marraskuuta 2009

Laastari Joka Saa Hymyn Huuleen

Aikaisemmin kirjoitin mielestäni kauden makeimmista heijastimista, ja nyt ajattelin näyttää söpöimmät laastarit mihin ole törmännyt. Minulla ei ole hajuakaan miksi lääkelaatikosta löytyi tämmöisiä, mutta ilahduin ihan aidosti kun huomasin minkälaisia laastarit olivat. Voi miten suloisia. Onhan ne höhlän näköisiä aikuisilla naisilla, mutta etenkin tämä Kaunotar ja Kulkuri - laastari on niin suloinen, että käytän sitä ihan pokkana ja iloisella mielellä sormen päässäni.

Photobucket

Sen lisäksi paketistä löytyi keltaisia Viidakkokirja aiheisia laastareita sekä punaisia Dumboja,
mutta ne eivät mielestäni yhtä söpöjä kuin ylläolevat, sekä vielä nämäpaketista löytyneet nämä Peter Panit.

Photobucket

Kuvan laatu on ihan mahdottoman huonoa, anteeksi. Minulla on hyvä kamera, mutta en kertakaikkiaan osaa käyttää sitä. Täytyy ostaa yksinkertaisempi, kun en ole kerran saanut aikaiseksi opetella tuon käyttöä. Oli typerää ostaa suhteellisen kallis kamera, ja uskoa myyjän puheita puheita siitä, että se on tosi yksinkertainen käyttää, kun en kerran kuitenkaan ymmärrä sen tekniikasta saati oppaan sanastosta paljoakaan, ja toisekseen en ole myös erityisen kiinnostunut aiheesta. Niin, ja myyjä varmasti olikin siis oikeassa, kamera on varmasti yksinkertainen käyttää. Minä olen tässä vain laiska osapuoli, joka ei osaa, eikä ole erityisen kiinnostunut paneutumaan minulle vaikealukuiseen käyttöoppaaseen.

6 kommenttia:

minea kirjoitti...

Mikä kamera sinulla on? Ihan toimiva ja ohjekirja ja kaikki olemassa? Olisin kiinnostunut ostamaan jonkun "melkeinjärkkärin" tai muun laatukameran käytettynä. En tosin niistä mitään tiedä, mutta luulenpa, että melkein mikä tahansa olisi parempaa kuin nykyinen.

Sanna kirjoitti...

Tämä aikuinen ainakin käyttää nalle puh/hello kitty/muut lasten hahmot sisältäviä laastareita. Onhan niitä jo ilo itsekkin katsoa, muiden ihmisten ilmeitä on kiva seurata kun huomaavat helinä keiju laastarin :)
Liima niissä tosin on hötöntöttöä.

minea kirjoitti...

Ainiin laastareitahan minun piti jo silloin eka kerralla kommentoida myös! Että ihania ovat, minä haluun kans! Tosin mun täytyy olla aika varovainen laastareiden kanssa, etten laita niitä jos ei oo ihan pakko. Oon tullu allergiseksi sille liimalle ja siitä liimasta tuleva punoitus ja kutina on monesti pahempi kun pikkuhaava.

Linnea kirjoitti...

Huomenta minea! Voi nolo, en muista ulkoa mikä kamerani on, mutta se ei ole tavallinen digipokkari, eikä järkkäri, se on juuri sellainen välimuoto, missä olisi toimintoja vaikka muille jakaa jos vaan jaksaisi paneutua ohjekirjaan. Kirjoitan sulle vastauksen siitä heti kun pääsen tsekkaan mikä se on merkiltään. Voisin tehdä myös ihan kamera-aiheisen postauksen jossa esittelen kaikki kamerani/mme, kerron plussat ja miinukset, ja sen mitä kaipaan kameraltani. Kaikki avut olisivat supertarpeen. Kamerani taitaa muuten olla joku kaukozoomikamera. Sen takia en juuri osaakaan millään luopua siitä, sillä olen koukussa zoomiin, ja aina kun katselen itselleni jotain uutta kameraa, niin zoomi ei riitä. Kun siihen on kerran tottunut, on siitä ihan älyttömän vaikea oppia. Niin, kamera on kyllä ihan ehjä, virheetön ja toimiva, ja ohjekirjakin on justiin "siellä jossain tallessa", mutta en ole valmis myymään kameraani vielä, kiitos vaan mielenkiinnosta jos sitä meinasit. Haluan vielä yrittää... joskus sitten =)

MissB: Off Topic, Voi mulla on huono omatunto, kun en ole kirjoittanut sulle. Asiasta kirjoittaminen on vaikeaa.

Hello Kitty laastariin en ole ikinä törmännyt. Se olisi varmaan kanssa aika ilahduttava, vaikka oikeesti mä en tavallaan pidä Hello Kittystä yhtään. Se oli ihan söpö silloin 10 vuotta sitten. Varmaan itseasiassa HM pilas niin Hello Kitty, Betty Boobin, ja etenkin Ressun suoltamalla kuteita joihin oli printattu kyseiset hahmot, ihan tajuttoman paljon ja jatkuvalla syötöllä. Hei, nämä mun Peter Panit ynnä muut on pysynyt hyvin. Nämä on Salvequick-merkkisiä.

minea: Mä pystyn symppaan sua. Usein sairaalassa käytettävä teippi, en nyt muista mikä niistä, saa mulla kuvailemasi kaltaisen kutinan aikaiseksi ja raavin kuin hullu jos olen esim jostain syystä tipassa, ja kanyyli tietenkin teipattuna. Aaaaapua, tunnen syyhyn jo nyt. Onneksi olen oppinut mikä teippi sopii mulle. Ei siis väliä jos en muista niitä jotka eivät sovi, kunhan muistan mikä sopii. Toivottavasti löytyy ei kutiseva söpö laastari piristämään sitten kun tulee pipi sormaan =)

Saija kirjoitti...

Hei Linnea! Tulin vastavierailulle oman blogini kautta. Jäänkin mielelläni seuraamaan juttujasi, koska täältä löytyy paljon ihastuttavia kuvia, mutta en löydä blogiasi blogilistalta. Onko se siellä?...mutta löydänhän tämän toki kun vain pistän nimen muistiin!...ja silmäilin kuviasi taaksepäin ja löytyi aivan upeasti sisutettu koti, jossa oli sellainen ihana tauluseinä! Inspiroiduin siitä kovasti ja mietin että toisi kivaa vaihtelua omaan mustavalkoiseen kehysseinään, kun vaihtaisikin värillisiä kuvia tilalle. Piristäisi tätä harmaata talvea kummasti! En viitsinyt sinne kommentoida, kun ajattelin että näin huomaat viestini paremmin...

Linnea kirjoitti...

Heippa Sarona! Vastailinkin sinulle jo tuossa Shabby Chic etsintäkuulutus - postilla tuohon blogilista-asiaan, joka on minulle vielä vieras.

Tosi mukava kuulla että tykästyit blogiini. Kiitos paljon! Mä tykkään siitä omastasi kanssa kovasti. Kuvasi ovat niin kauniit ja tyylikkäät, ja PIRISTÄVÄT. Värienergiaa!

Hei, minäkin ihastuin siihen taulukollaasisiin todenteolla. Teksissä mainitsinkin muistaakseni muutaman suosikkitauluni siitä. Sellainen täytyy kyllä kyhätä. Ja siinä näkyvän perhostaulun ajattelin että voisin tehdä suurempanakin. Se oli kivan näköinen. Juuri muuten kun katsahdin tässä sohvalla istuessani ympärilleni, niin silmiini taisikin osua sille just passeli seinä, kivaa. Eikun hitto, tohonhan tuleekin verho eteen, ei sitä siihen voikaan laittaa. No johkin muualle sitten. Hei muuten, minulla on tarkoituksena esitellä tässä lähiaikoina toinenkin aika ihana koti, ja luulen että vaikka et koko kodista niin pitäisikään, niin se saattaa on sellainen, josta voit löytää jotain omaa silmääsi miellyttäviä yksittäisiä juttuja, jotain ideoita omaan kotiisikin asti ehkä... Sen verran mitä nyt olen katsonut, että minkälaisesta sinä pidät. =) Koitan tehdä sen postauksen mahdollisimman pian. Nähdään!

Related Posts with Thumbnails