maanantai 2. marraskuuta 2009

Jatkoa Blogin Lukijoille Suunnattuun Anteeksipyyntöön

Photobucket

Tämä jo aikaisemmin kirjoittamani asia mm. siitä, että blogissa ilmoittamani sähköpostiosoitteeni LinneaAva(at)gmail.com tiedoissa minulla on tarkoituksella tuulesta temmattu "Maija Meikäläinen" -nimi, jolla ei ole mitään tekemistä oman nimeni kanssa, ja näin on siksi että haluan pitää itseni piilossa, jäi edelleen vaivaamaan minua. Pahasti.

Kun perustin tuon sähköpostiosoitteen blogia varten en sen kummemmin ajatellut sen nimeä. Jos olisin ajatellut, olisi jo koko osoitteen nimi tietenkin linneasvitavilla(at)gmail.com, sehän oli blogini alkuperäinen nimi. En ikinä uskonut että saisin milloinkaan privasti yhteydenottoja sähköpostiini, mutta varmuuden vuoksi laitoin itselleni sinne kuitenkin nimen, jolla ei ole mitään tekemistä oman oikean nimeni kanssa, en tunne ketään sen nimistä, en ole ikinä kuullut kenestäkään sen nimisestä - se ihan yksinkertaisesti oli varmasti vain ensimmäinen etu- ja sukunimiyhdistelmä mikä tuli mieleeni, joten päädyin näppäilemään ne nimet sähköpostin haltijan nimeksi.

Tyhmä ja hölmö olin. Välillä itseäkin ihmetyttää miten huomaamaton ja hölmö sitä voi olla. Kuten tässä postauksessani aiheesta kerroin, minä tosiaan vasta nyt lähipäivinä, eli sen jälkeen kun olin jo vaihtanut sähköposteja useamman minuun meilin kautta yhteyttä ottaneen bloggaajan kanssa, huomasin, että heille sähköposti tietenkin saapuu tällä keksityllä nimelläni, jolloin heille luonnollisesti tulee mielikuva siitä, että tämän blogin pitäjä on "Maija Meikäläinen" - niminen. Se tuntui kyllä tosi pahalta, koska tottakai kun kuulet blogin pitäjän nimen, sitä kokee ko. bloggaajan tietyllä tavalla tutummaksi henkilöksi. Tuli sellainen olo niinkuin olisin höynäyttänyt niitä henkilöitä joiden kanssa olin sähköpostia vaihtanut. Olen todella pahoillani siitä, se ei ollut missään nimessä ikinä tarkoitus! Eikä olisi ikinä edes käynyt mielessänikään.

Olisinhan minä voinut jatkaa tuolla väärällä nimellä sähköpostin kirjoittamista jatkossakin, mutta kun se ei todellakaan alunperinkään ollut tarkoitus, koska en tajunnut, että meiliasetuksiin ilmoittamani etu- ja sukunimikin näkyvät lähtevässä meilissä, vaan luulin että vastaanottaja näkee vain sähköpostiosoitteeni. Se tuntui olevan vaan kaikin tavoin niin väärin. Haluan kuitenkin perään korostaa, että nimi, jonka naputtelin itselleni "salanimeksi" ei missään nimessä ollut mistään tuttu, enkä ikinä allekirjoittanut yhtään viestiä väärällä nimellä, ja ollut lähettäväni niitä "Maijana". En tietenkään! Jos jollakin tulee väärinkäsitys, niin korjataan se saman tien, ei minulla siis ikinä ole missään nimessä ole ollut tarkoitus yrittää olla olevinani joku muu kuka olen. Ei tämmöinen ole edes käynyt mielessäni (ja tiedän kyllä että tapani mukaisesti teen täällä nyt kärpäsestä härkästä jälleen...)Enhän minä edes muistanut että olin sellaisella nimellä aikoinaan sähköpostin luonut, sillä huomasin sen vasta juuri.

Nyt kuitenkin asia on vihdoin korjattu, eli kun jatkossa jollakin tulee jotain henkilökohtaisempaa asiaa, tai muuten vaan haluaa ottaa meilitse yhteyttä, ja kun siihen meiliin vastaan ei kukaan tule ikinä enää saamaan vääriä käsityksiä nimestäni, sillä mitään erisnimiä ei sähköpostin asetuksissa enää ole, vaan asia on korjattu, ja täällä päin linjaa meilejä tuossa samassa vanhassa osoitteessa vastaanottaa lähinnä Arkiston Emäntä - niminen henkilö - minä edelleen =)

Olen niin pahoillani sekaannuksesta, ja vaikka "salanimeni" ei ollutkaan mistään mitenkään tuttu jota voisi mitenkään yhdistää yhtään kehenkään, tuli minulla asian huomattuani sellainen olo että olen johtanut harhaan minulle meiliä lähettäneitä ihmisiä. Olen pahoillani. Halusin vain bloggailla anonyyminä, mutta en tajunnut että meilin vastaanottajalle keksitty nimi näkyy. Äh, alan toistaa itseäni nyt kokoajan, kun en saa asiaani muotoiltua kuten tahtoisin. Oikeasti haluaisin vain lopettaa koko asiasta jauhasmisen ja unohtaa koko jutun. Olen kyllä ihme runoilija.

Kaikki muu on kuitenkin tasan totta! Kaikki mitä kirjoitan on minua, kaikki mitä profiilin esittelyssä lukee on minua, kaikki on minä. Sähköpostissa olleen väärän nimen lisäksi vain nimimerkkini ei ole oikea nimeni - ja sehän nyt on vallan normi käytäntö.

Toivon että ymmärrätte että tämä oli 100% puhdas moka, minulla tuli siitä oikeasti paha mieli ja olen pahoillani!
Anteeksi!

Photobucket

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails