torstai 19. marraskuuta 2009

OMG! I Need a F...'n Break!

Kerron teille myöhemmin minkä parissa olen "puuhastellut", mutta olen niin tauon tarpeessa, ja haluaisin vain tehdä jotain kivaa. Nyt liikun niin vieraalla alueella, että olen aivan sekaisin, enkä tiedä mitä tehdä... Saatatte ehkä naurahtaa kun kuulette, mistä on kyse. Kerron sen teille kyllä myöhemmin. En ymmärrä yhtään mitä teen, saati mitä pitäisi tehdä, enkä oikeastaan mitään muutakaan aiheesta. Lisäksi luulen, että olen tullut hulluksi, koska ryhdyin hommaan alunperinkään. Käytin tähän hirveän suuren rahasumman, kauniin kyttäämäni timanttisormuksen verran (olen harakka) ja nyt olen pihalla kuin lumiukko, ja rahat näyttää valuneen kaivoon. Mitä ihmettä olen mennyt hankkimaan... En tunnista enää itseäni.

I am so confused, Jesus!

Photobucket

HELP!

Okei, paras palata asian pariin,
mutta pakko pitää ainakin tupakkitauko välissä.

Ps. Miksi maailma on täynnä liian monesta liikkuvasta osasta, joita et osaa yhdistää?

4 kommenttia:

Anttis kirjoitti...

Nyt mietityttää mikähän tämä projekti oikein on.. :)

Camilla kirjoitti...

Palan halusta tietää mistä on kyseä, sillä tuo kuulostaa liiankin tutulta. ;) Olen asioihin heittäytyjä ja saatan tehdä suuriakin päätöksiä naurettavan pienessä ajassa ja joskus taas älyttömän pieniin päätösiin saattaa mennä ikuisuus aikaa. Älä heitä pyyhettä kehään, vaan kerro mistä on kyse ja autamme parhaamme mukaan! =)

Miss M kirjoitti...

Muakin jäi kiinnostamaan, kerro äkkiä! =)

Linnea kirjoitti...

Anttis: Voi apua, palaan tähän joskus kun jaksan kirjoittaa siitä =)

RagDoll: Hei, olenko jo kysynyt tätä: oletko kissaihminen, ja liittyykö nimimerkkisi jotenkin rakkauteen kyseistä kissarotua kohtaan?

Juu, samanlainen heittäytyjä täällä hei =D Palaan asiaan myöhemmin, nyt olen ihan kypsänä siihen, ja se on sitäpaitsi ihan pöllö koko juttu!

Maria: Mun pitää sit varmaan tehdä aiheesta kunnon postaus että siitä olisi mahdollisesti jollekin jotain hyötyäkin, joten kerron sitten. Se on oikeesti tosi tylsä juttu, ei todellakaan mitään mehukasta tai odottamisen arvoista. Olin vaan ollut asiasta pitkään tohkeissani, ja sitten kun tartuin tuumasta toimeen tulikin pulmia esiin siellä ja täällä, ja nyt ei voisi vähempää kiinnostaa.

Mutta kuten sanoin, se on ihan boring juttu.

Related Posts with Thumbnails